mop van de dag | Culturu.com
Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

mop van de dag

• 4 reactie(s)
  • 128 x bekeken
*

gonni

mop van de dag
« Gepost op: 12 juni 2018, 15:59 »
DE 9 SCHOOL GEBODEN De 9 school geboden Gij zult niet te laat komen. (neem gerust de hele dag vrij) Gij zult niet praten in de klas. (schreeuwen heeft meer effect) Gij zult geen huiswerk overschrijven. (laat het een ander doen) Gij zult niet door de gangen hollen. (glijden is sneller) Gij zult niet afkijken. (laat ze het even doorgeven) Gij zult niet met proppen schieten. (tassen komen harder aan) Gij zult niet fluisteren. (schreeuwen is duidelijker) Gij zult geen potlood afpakken. (pak gewoon heel de etui) Gij zult het leven van de leraren niet zuur maken. (bederf het)

Meer moppen: http://www.debestemoppen.nl

NIEUWS
  • Data loading...

*

wensa

Re: mop van de dag
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2018, 20:08 »

Een passagier aan een sexy hostess: "Wat is uw naam?"
Hostess: "Mercedes mijnheer"
Passagier: "O! mooie naam! "Enige verwantschap met Mercedes Benz?"
Hostess: "Zelfde prijs!"

*

wensa

« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2018, 20:13 »
Patiënt tegen de dokter... "Ik ben toch zo gespannen voor die operatie dokter...." Dokter: "Wat dacht u van mij! Het is mijn eerste operatie!" 

*

fijne vaderdag

« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2018, 15:37 »
Herma is een paar dagen van huis geweest om haar zieke moeder te verzorgen. Als ze weer thuiskomt, zegt haar zoontje Bobbie tegen haar: Mamma, zal ik jou eens iets vertellen? Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen. Ze waren allebei naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en… Herma legt haar hand op de mond van Bobbie en zegt: Stop… geen woord meer! Wacht tot je vader thuiskomt en vertel hem dan precies wat je gezien hebt. Een paar uur later komt Herma’s man thuis en ze roept hem toe: Smerige vuilak! Bij jou blijf ik niet! Waarom niet? Vraagt de man verbaast. Nou Bobbie, vertel het maar. Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen. Ze waren allebei naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en toen deden ze precies het zelfde wat mamma met de melkboer deed toen pappa vorige zomer op zakenreis was! 19 0 
Bron:
Meer moppen: http://www.debestemoppen.nl

*

Anneke

« Reactie #4 Gepost op: 21 juni 2018, 05:20 »
blonde echtgenote van een zelfstandige bekijkt rustig de boekhouding van haar man.
Als hij thuiskomt, zegt de vrouw tegen hem : "wel, ik ben trots op jou, jij hebt echt een goed hart, en dat doet me plezier".
"Aha waarom?" vraagt de man een beetje verbaasd .
"Wel", zegt ze, "ik heb zo een beetje in je boekhouding gekeken en heb opgemerkt 
dat jij elke maand 500 euro stort op de rekening van een zekere Marokkaan".
"Van een Marokkaan?" vraagt de man verschrikt . "en hoe heet die dan?" 
Ali Mentatie