Zweven | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zweven

• 2 reactie(s)
  • 72 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 72 x bekeken
*

Joshua

Zweven
« Gepost op: 02 januari 2019, 14:15 »
Odie odie
Ik droomde dat ik naar  huis moest gaan maar ik  ging naar mijn maties huis. De buurt was waar ik vroeger had gewoond toen ik nog jong was.
Dus toen ik bij die deur was zei ik nee niet hier draaide om en begon te zweven of te vliegen.
Onderweg raakte ik iets ik wilde als superman vliegen. Maar door het iedee dat ik met snelheid wilde vliegen zag ik ook dat het ging want het was smal ineens waren veel obstakels op straat dus ik vloog omhoog ik vloog ik woonde tegen over een kerk en ik zag die kerk dus ik wist waar ik naar toe moest maar het leek dat ik ook weer niet wist welke straat ik moest nemen.
Volgens mij bij een kruising stopte ik om te kijken welke richting.(dit gebeurde tegelijkertijd) was bij die kruising draaide rond om te kijken welke richting kwam bij een balkon terecht met een pak geld dollars keek ernaar en pakte het. In mijn kwam heb geen sigaret dus vloog ik naar de nachtwinkel die er die tijd niet bestond maar vloog ernaar toe mensen keken want ik was de enigste die kon vliegen. Bij de deur waren drie honden ze waren van blanke mannen beetje van low lifers die geen libie hebben.
Ze waren gewoon aan het blaffen ik liep gewoon langs ze naar binnen.
Binnen vroeg ik kan je wisselen want ik had dollars hij zei ja. Wilde 1 tabak Marlboro light hij had het maar ik kon niet 1 pak kopen moest 2 pakken kopen maar was dan een Marlboro met een vreemde merk.
Hij weigerde im me alleen die Marlboro te verkopen.
Ging ik bij die automaat die had alleen sigaretten en die gaf me een deel waar het op neer komt ik had 2 delen van 1pak. Wees die man hij vond het ook vreemd. Tot daar kan ik me herinneren.

Hoop dat iemand me kan helpen
Gran tangi

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Zweven
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2019, 16:27 »
Odie odie
Ik droomde dat ik naar  huis moest gaan maar ik  ging naar mijn maties huis. De buurt was waar ik vroeger had gewoond toen ik nog jong was.
Dus toen ik bij die deur was zei ik nee niet hier draaide om en begon te zweven of te vliegen.
Onderweg raakte ik iets ik wilde als superman vliegen. Maar door het iedee dat ik met snelheid wilde vliegen zag ik ook dat het ging want het was smal ineens waren veel obstakels op straat dus ik vloog omhoog ik vloog ik woonde tegen over een kerk en ik zag die kerk dus ik wist waar ik naar toe moest maar het leek dat ik ook weer niet wist welke straat ik moest nemen.
Volgens mij bij een kruising stopte ik om te kijken welke richting.(dit gebeurde tegelijkertijd) was bij die kruising draaide rond om te kijken welke richting kwam bij een balkon terecht met een pak geld dollars keek ernaar en pakte het. In mijn kwam heb geen sigaret dus vloog ik naar de nachtwinkel die er die tijd niet bestond maar vloog ernaar toe mensen keken want ik was de enigste die kon vliegen. Bij de deur waren drie honden ze waren van blanke mannen beetje van low lifers die geen libie hebben.
Ze waren gewoon aan het blaffen ik liep gewoon langs ze naar binnen.
Binnen vroeg ik kan je wisselen want ik had dollars hij zei ja. Wilde 1 tabak Marlboro light hij had het maar ik kon niet 1 pak kopen moest 2 pakken kopen maar was dan een Marlboro met een vreemde merk.
Hij weigerde im me alleen die Marlboro te verkopen.
Ging ik bij die automaat die had alleen sigaretten en die gaf me een deel waar het op neer komt ik had 2 delen van 1pak. Wees die man hij vond het ook vreemd. Tot daar kan ik me herinneren.

Hoop dat iemand me kan helpen
Gran tangi
rook jij? je hebt inzichten om bepaalde obstakels te omzeilen. je weet wat wilt. jou blik die je van boven uit kan zien is soms anders dan van de grond.  dus je kracht zit hem in jezelf door te weten wat je wel of niet wilt.   dus niet twijfelen.  simpel gezegd.  als je rookt.. probeer het te laten.  handelaar is wisselen van geld. bezig zijn van dat ene anders te maken.  meer te maken.  maar al met al.   niet twijfelen. geloof in je zelf   obstakels ontwijken en stop roken. of anders roken. en doe zaken financieel en weet dat je een kromanti bezit.
*

Joshua

Re: Zweven
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2019, 16:31 »
rook jij? je hebt inzichten om bepaalde obstakels te omzeilen. je weet wat wilt. jou blik die je van boven uit kan zien is soms anders dan van de grond.  dus je kracht zit hem in jezelf door te weten wat je wel of niet wilt.   dus niet twijfelen.  simpel gezegd.  als je rookt.. probeer het te laten.  handelaar is wisselen van geld. bezig zijn van dat ene anders te maken.  meer te maken.  maar al met al.   niet twijfelen. geloof in je zelf   obstakels ontwijken en stop roken. of anders roken. en doe zaken financieel en weet dat je een kromanti bezit.h

Ik rook tabak ja maar niet als een locomotief hoor dus moet daar mee stoppen ok.
Hartstikke bedankt voor uw uitleg gran tangi. Lobie lobie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Zweven

Gestart door Denise

2 reactie(s)
641 x bekeken
Laatste bericht
04 januari 2017, 16:11
door Denise
xx
zweven en vallen???!!!