Zwarte slang met witte kroonachtige kop | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zwarte slang met witte kroonachtige kop

• 2 reactie(s)
  • 1194 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1194 x bekeken
*

Offline Bbl

• *
  • 17
    • Bekijk profiel
Zwarte slang met witte kroonachtige kop
« Gepost op: 28 april 2014, 16:35 »
Hallo,

Ik heb al lange tijd veel dromen. 1 van mijn laatste dromen zijn dat mijn vrouw 3 potten met slangen bracht. Dit op zichzelf is al heel vreemd, want ze is doodsbang voor slangen. We waren in een soort van huis, maar van binnen leek het meer op een schuur. 1 voor 1 kropen de slangen uit hun potten. 2 kleine en 1 grote. Naar mijn weten waren ze allemaal donker, maar de grote slang had iets bijzonders. Hij was helemaal zwart, maar hij had een soort van kroonachtige tekening net voor zijn en bovenop zijn kop. Zijn staart had 2 uitstulpsels er aan, was ook wit  en leek sprekend op een zijn kop, maar was dat niet. Het leek een soort afschrik methode. Alle 3 de slangen kropen dus uit hun pot. Ik pakte ze vast achter hun kop om niet gebeten te worden en zette ze terug. Zodra ik er 1 in had gestopt, ontsnapte de ander weer. De grote slang ontsnapte ook. Ik pakte hem voorzichtig op (achter zijn kop), maar dat ging niet helemaal goed. Heel rustig kronkelde hij naar mijn arm toe. Hij beet niet en ik was niet bang. De slang bleef rustig. Ik zette hem voorzichtig, maar snel neer en ondernam een nieuwe poging hem op te pakken. Toen werd ik wakker.

Mvg,

BBL

Advertentie
Advertentie

Re: Zwarte slang met witte kroonachtige kop
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2014, 16:57 »
Odi BBl,

Mijn visie op jouw droom,

Je geeft aan de slangen kroppen uit hun potten, maar jij wou ze er weer inzetten maar ze ontsnapte.

Dit is voor mijn een aandachtsdroom.
Geheimen komen boven water, ook al probeer jij het weer weg te stoppen ze maken zich kenbaar.
De 3 koppige slang zal bij jou toe horen, maar hij vraag om je aandacht.
Het is een fodu winti, maar helaas kan ik niet op zijn naam komen.
Ik hoop dat andere leden ons verder kunnen helpen.

*

Offline Bbl

• *
  • 17
    • Bekijk profiel
Re: Zwarte slang met witte kroonachtige kop
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2014, 21:37 »
Hallo, bedankt voor je reactie.

Het waren 3 slangen. 1 grote en 2 kleine. Ieder apart. Ik praat veel met mn bigi's, maar soms weet ik niet wat de dromen betekenen. Ik heb niet veel geheimen. Wel veel vragen. 

In de vervolgdroom bracht mijn vrouw mij in een kamer met parkieten. Ze was onvoorzichtig en liet de deur open terwijl sommige grotere los vlogen. Toen kwam er een jong katje binnen. Toen ik m zag verschool hij zich.

Mvg,

Bbl

Gerelateerde onderwerpen

xx
bruine slang met vreemde kop

Gestart door Mi Sa De

2 reactie(s)
1147 x bekeken
Laatste bericht
20 mei 2014, 15:12
door Mi Sa De
xx
droom over een zwarte en bruin met witte kat.

Gestart door diaantje

8 reactie(s)
4033 x bekeken
Laatste bericht
05 september 2011, 18:12
door vishnu
xx
droom over witte slang met rode balletjes of stippetjes

Gestart door Oralphia

1 reactie(s)
1481 x bekeken
Laatste bericht
31 juli 2012, 12:15
door Prodo misie
xx
Droom over grote witte hond die verandert in geel/ zwart/witte slang.

Gestart door Beata

3 reactie(s)
1903 x bekeken
Laatste bericht
21 juni 2011, 01:11
door Beata
xx
Gezocht kop van Anjoemara vis (ook kop van Payara vis is welkom)

Gestart door Jeroen

1 reactie(s)
1392 x bekeken
Laatste bericht
30 oktober 2018, 13:59
door Maritha