Zwanger, schoonmakeen en op schone was bevallen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zwanger, schoonmakeen en op schone was bevallen

• 3 reactie(s)
  • 1437 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1437 x bekeken
*

ingi_uma

Zwanger, schoonmakeen en op schone was bevallen
« Gepost op: 15 oktober 2010, 14:17 »
Goedendag,

Ik heb weer eens een rare droom gehad waar ik niet uit kom. Ik droomde dat ik op bed lag en een lange ouderwetse stoffen/kanten japon aan had. Ik werd wakker in de ochtend en begon mijn huis schoon te maken. Ik was zwanger in mijn droom. Na dat ik mijn huis had schoongemaakt, ben ik op een rare stoel gaan zitten. Heb deze stoel een keer bij mijn oma gezien maar dan een bruine. De stoel waar ik op ging zitten was wit. Ik ging op die stoel zitten en dronk uit een kalebas, weet niet wat ik dronk maar het zag eruit dat ik het erg lekker vond.

Ik ben toen weer verder gegaan met schoonmaken en heb een was van de machine in de droger gedaan. Ben op die stoel gaan zitten om te wachten wanneer het klaar was. Toen het klaar was heb ik de was op de bank gelegd en ben op de schone was bevallen.

Ik schrok wakker. Weet iemand wat dit kan betekenen? Oh ja in het echt ben ik niet zwanger en wil voorlopig ook geen kinderen.

Groet Ingi Uma

Advertentie
Advertentie

*

Offline meljo

• 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: Zwanger, schoonmakeen en op schone was bevallen
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2010, 20:17 »

odi odi,

alles in je droom duidt op oudheid, je droeg een ouderwetse nachtjapon en ging op een stoel zitten die je oma ook had ik denk een dat je een djarusu stoel bedoeld en die is voor de aisa
dat bevallen moet je inderdaad niet letterlijk nemen maar is wel iets wat staat te gebeuren
je hebt schoongemaakt, de was gedaan en bent toen bevallen.
de tijd is rijp.
misschien moet je als je kunt die stoel ook aanschaffen zoals je hem in je droom hebt gezien

groet,

Meljo
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2010, 01:05 »
De droom geeft aanwijzingen, hoe je jou probleem zal moeten oplossen. Je hebt diep in jou een wens, waar jij voor wegloopt en toch zal je, als je de stappen neemt zoals de droom aangeeft, eindelijk jou diep weggestopte wens kunnen verwezenlijken. Maak je "bed"op; was je "kleren" en neem de tijd om jou "jeje", innerlijke meester te ontmoeten en je weggestopte droom baby, zal je gegeven worden. Succes. :love:
*

ingi_uma

« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2010, 10:21 »
Goedemorgen Emile en Meltjo,

Hartelijk dank voor jullie uitleg. Zal het zeker aanpassen en doen wat er aangegeven wordt zoals in mijn droom. Heb al een idee waar het over kan gaan, na hard denken.

Fijne werkweek. Ingi uma