Zwanger maar niks te zien | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zwanger maar niks te zien

• 0 reactie(s)
  • 109 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 109 x bekeken
Zwanger maar niks te zien
« Gepost op: 19 april 2019, 18:52 »

Goedendag ik zal nogmaals mijn verhaal delen met meer informatie

Ik ben geteld vandaag 17 weken zwanger, het gekke is dat ik na 2 dagen al zei dat ik zwanger was, maar zelf niet het besef had.
Ik werd opeens heel misselijk van een broodje pindakaas, dus er werden al gauw opmerkingen gemaakt dat ik zwanger ben.
Ik had heel weinig bloedverlies (geen ongesteldheid en ik ben ook al 1,5 jaar niet ongesteld geweest, omdat ik de prikpil gebruikte. dus vond ik het raar) ik zocht toen op wat het kon betekenen en kwam toen tot de conclusie dat het innesteling was.
De dagen daarna begon ik over te geven en dat bleef aan tot maart, ik had ook last van een harde onderbuik en pijn in me rug.

Ik heb plas en bloedtest en waren beide negatief.
 ik ben toen een echo gaan maken en dat was ook negatief, ik was een beetje teleurgesteld. Die avond droomde ik met me overleden vader en een opa (ik weet alleen niet welke opa) en die droom vertelde me dat ik zwanger ben maar dat het kind schuilt en het kind dat ik krijg een kind is die terugkomt.
Die ochtend belde me oma mij en vroeg aan mij of ik zwanger was, want ze had een vlinder gezien in huis (mijn zus zag 2 dagen daarvoor ook een vlinder en die bleef op der kussen)
Ik heb mijn oma toen vertelt wat ik heb gedroomd en wat er speelde.

Ik ben toen gaan kijken op cultureel vlak en bleek het dus dat ik last had van fyo fyo en dat ik wel zwanger ben en dat het inderdaad iemand is die terug komt.
In de weken daarop droomde me oma over kwie kwie.

Ik droomde laatst dat ik was bevallen van een jongen en dat de vader me vroeg of hij dat kind mocht erkennen.
Ik antwoordde daarop dat ik het een goed idee vond maar dat we het later zouden bespreken. Vervolgens zei zijn moeder tegen hem dat zij voor mijn kind zou zorgen. Ik schrok wakker en dacht nee dit voelt niet goed.

ik merk veranderingen aan mijn borsten, mijn buik en heb ik heel veel last van me rug.

Ik heb vorige week nog een echo gemaakt en hun zien geen vruchtzakje noch kind, een schone baarmoeder dus.
Mijn buik groeit wel en word nu ook al rond, het gekke is dat hij soms heel erg plat is.
Ene moment zie je me met een buikje en ander moment niet.
Ik voelde rond de 11 week ook plopjes in mijn buik.

Mijn kind is meer dan welkom, dus zou graag willen weten wat dit inhoud.
Is er iemand die mij meer kan uitleggen hierover?

Vriendelijke groet,

Advertentie
Advertentie