Zwaar gewicht | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zwaar gewicht

• 2 reactie(s)
  • 50 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 50 x bekeken
Zwaar gewicht
« Gepost op: 04 september 2018, 22:19 »
beste leden, wie kan mij misschien helpen met mijn droom? In mijn droom was ik in mijn woonkamer ik zag allemaal bekende mensen ik stond op en wilde lopen maar ik voelde een heel erg zwaar gewicht op mijn rug zo zwaar dat ik bijna niet kon bewegen, ik keek achter me om en ik zag dat mijn broertje op mijn rug zat ik werd kwaad en schreeuwde dat hij van me af moest omdat ik me niet kon bewegen, hij bood zijn excusses en ging van me af toen werd ik wakker?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvst bedankt

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Zwaar gewicht
« Reactie #1 Gepost op: 06 september 2018, 05:02 »
beste leden, wie kan mij misschien helpen met mijn droom? In mijn droom was ik in mijn woonkamer ik zag allemaal bekende mensen ik stond op en wilde lopen maar ik voelde een heel erg zwaar gewicht op mijn rug zo zwaar dat ik bijna niet kon bewegen, ik keek achter me om en ik zag dat mijn broertje op mijn rug zat ik werd kwaad en schreeuwde dat hij van me af moest omdat ik me niet kon bewegen, hij bood zijn excusses en ging van me af toen werd ik wakker?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvst bedankt
je behaald je doelen.. alles wat tegen zat of wat jou zwaarder maakte..zal nu iets makkelijks gaan. je hebt veel gedragen... voor anderen klaar gestaan. maar met minder bagage zal je merken dat jou leven makkelijker zal gaan... misschien help jij je broertje veel... mag... maar misschien tijd om iets meer naar jezelf te kijken waardoor het jou makkelijker zal gaan.  soms mag je voor jezelf kiezen zodat je verder kan   ... succes.
Re: Zwaar gewicht
« Reactie #2 Gepost op: 06 september 2018, 12:54 »
je behaald je doelen.. alles wat tegen zat of wat jou zwaarder maakte..zal nu iets makkelijks gaan. je hebt veel gedragen... voor anderen klaar gestaan. maar met minder bagage zal je merken dat jou leven makkelijker zal gaan... misschien help jij je broertje veel... mag... maar misschien tijd om iets meer naar jezelf te kijken waardoor het jou makkelijker zal gaan.  soms mag je voor jezelf kiezen zodat je verder kan   ... succes.

Klopt wat u zegt hartelijk Bedankt

Gerelateerde onderwerpen

xx
Opgeblazen en zwaar gevoel op het werk.

Gestart door Beata

0 reactie(s)
947 x bekeken
Laatste bericht
05 september 2010, 21:13
door Beata
xx
Maandverband zwaar en vol van bloed!!

Gestart door brandy

0 reactie(s)
1403 x bekeken
Laatste bericht
30 juli 2010, 08:36
door brandy
xx
Droom: Over een meisje die ik zwaar mishandeld heb!!!

Gestart door brandy

0 reactie(s)
910 x bekeken
Laatste bericht
25 juni 2010, 09:56
door brandy
xx
Waarom komt de boes ingi ook zo zwaar op zijn asi?

Gestart door gingetono

3 reactie(s)
2352 x bekeken
Laatste bericht
27 februari 2010, 18:32
door fajalobi