Zus/ bakru en wit gesnipperd papier | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zus/ bakru en wit gesnipperd papier

• 2 reactie(s)
  • 235 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 235 x bekeken
*

Dolfijntje

Zus/ bakru en wit gesnipperd papier
« Gepost op: 04 januari 2019, 11:19 »
Goedemorgen mi lespeki

Had al wat dromen gepost die ik in 1 wk heb gehad.

Ik ben de oudste dochter van mijn moeder en vader. Beide ouders 10 jr geleden overleden.
Ik droom met 3 zusjes van vaders kant.  Met zusje nr 2 heb ik geen contact door een tak tak sani. Ondanks te hebben uitgesproken. Als we elkaar zien is het alleen gedag.

We waren in een woning ik was in trance en zusje 2  zat naast mij en.ik leunde tegen en wreef aan haar lichaam ze is opgestaan en naast het raam gaan staan . Ze begon te huilen. We zeiden niets tegen elklaar. Ze zei op een gegeven moment dat er een bakru op is. Ze noemde 2 korte namen die ik niet heb kunnen onthouden. Ze bleef gehelen dat er een bakru op me Was.  Ik was nog steeds in trance en zat op een stoel of bed rand en kwam en maakte steeds een buiging/ beweging met de hoofd naar beneden tot een paar keer toe. Tijdens de beweging strooide zij tot 2 keer toe witte snippers over me heen. Op een gegeven moment vroeg ik aan zusje nr 1 om water voor me te pakken. Ik werd toen wakker.
Deze droom gehad voor droom met de Javaanse vrouw en de kippen. Ik vraag mij nu af als deze dromen iets met elkaar te maken hebben.

Tangi

Advertentie
Advertentie

*

Dolfijntje

Re: Zus/ bakru en wit gesnipperd papier
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2019, 09:22 »
Morning ,
Graag uitleg van deze droom.

Dank u.
*

Dolfijntje

Re: Zus/ bakru en wit gesnipperd papier
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2019, 06:33 »
Goedemorgen mi lespeki

Ik droomde dat ik met mijn zusjes in een woning ik was in trance en zusje 2  zat naast mij en.ik leunde tegen en wreef aan haar lichaam ze is opgestaan en naast het raam gaan staan . Ze begon te huilen. We zeiden niets tegen elklaar. Ze zei op een gegeven moment dat er een bakru op is. Ze noemde 2 korte namen die ik niet heb kunnen onthouden. Ze bleef gehelen dat er een bakru op me Was.  Ik was nog steeds in trance en zat op een stoel of bed rand en kwam en maakte steeds een buiging/ beweging met de hoofd naar beneden tot een paar keer toe. Tijdens de beweging strooide zij tot 2 keer toe witte snippers over me heen. Op een gegeven moment vroeg ik aan zusje nr 1 om water voor me te pakken. Ik werd toen wakker.
Deze droom gehad voor droom met de Javaanse vrouw en de kippen. Ik vraag mij nu af als deze dromen iets met elkaar te maken hebben.

Tangi