Zuchten in je slaap | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zuchten in je slaap

• 2 reactie(s)
  • 84 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 84 x bekeken
Zuchten in je slaap
« Gepost op: 17 oktober 2018, 22:01 »
Ik had een vraagje en hoop dat iemand me wel hier mee kan helpen..

Wat betekend het te ye djeme in yu sribi(wanneer je in je slaap aan het zuchten bent) maar niemand anders die naast je ligt hoort het??

Want ik heb het best een paar keer gehad..het moment dat ik in slaap val en gewoon voel en hoor fa me djeme

Kan iemand mij dit aub uitleggen??

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Zuchten in je slaap
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2018, 23:15 »
Ik had een vraagje en hoop dat iemand me wel hier mee kan helpen..

Wat betekend het te ye djeme in yu sribi(wanneer je in je slaap aan het zuchten bent) maar niemand anders die naast je ligt hoort het??

Want ik heb het best een paar keer gehad..het moment dat ik in slaap val en gewoon voel en hoor fa me djeme

Kan iemand mij dit aub uitleggen??
is die winti. soms als je rustig zit en over dingen nadenkt dan kan je djeme.vaak als men onheus is behandeld..  maar je hebt nog niet gereageerd. ding met yu ma no kies yu. je bent op de hoogte van iets.. maar ding no sani nanga soema ding biging.. ze weten niet met wie ze beginnen. djeme. en zo kan men ook in trance geraken a los die winti erg boos is of hij iets moet zeggen.  dan na de djeme a kang bar kong na kondre..hij wilt iets duidelijk maken.  is winti

Re: Zuchten in je slaap
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2018, 11:48 »
Dankuwel voor uw reactie..dan weet ik dat ook weer :-*

is die winti. soms als je rustig zit en over dingen nadenkt dan kan je djeme.vaak als men onheus is behandeld..  maar je hebt nog niet gereageerd. ding met yu ma no kies yu. je bent op de hoogte van iets.. maar ding no sani nanga soema ding biging.. ze weten niet met wie ze beginnen. djeme. en zo kan men ook in trance geraken a los die winti erg boos is of hij iets moet zeggen.  dan na de djeme a kang bar kong na kondre..hij wilt iets duidelijk maken.  is winti

Gerelateerde onderwerpen

xx
ZUCHTEN IN JE SLAAP

Gestart door SISI

1 reactie(s)
1051 x bekeken
Laatste bericht
06 april 2012, 12:43
door Prodo misie
xx
VAAK ZUCHTEN IN JE SLAAP

Gestart door SISI

4 reactie(s)
2705 x bekeken
Laatste bericht
11 mei 2012, 17:30
door Luangu Masra
xx
Ik hoorde een vrouw in me huis zuchten........

Gestart door Bridge

4 reactie(s)
1420 x bekeken
Laatste bericht
19 februari 2009, 10:02
door Bridge
xx
Praten in me slaap

Gestart door Willemklus

7 reactie(s)
1776 x bekeken
Laatste bericht