Zieke vader en sopropo's | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zieke vader en sopropo's

• 2 reactie(s)
  • 104 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 104 x bekeken
*

Djar pesi

Zieke vader en sopropo's
« Gepost op: 17 maart 2019, 05:33 »
Goedemorgen allemaal
Hier mijn  droom dat mijn zieke vader beter is geworden. Mijn moeder en ik  zaten tv te kyken  Toen zei ik tegen haar dat  ik  mijn vader ga bezoeken.  Daar aangekomen zag ik  mijn vader  en er lagen zoveel sopropo' s op de vloer . Er waren mensen die al dood zijn erbij en die zeiden dat hij daarmee  moest baden.Wat betekend de sopropo? Graag jullie hulp .Odi odi

Advertentie
Advertentie

*

Hans

Re: Zieke vader en sopropo's
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2019, 17:58 »
Goedemorgen allemaal
Hier mijn  droom dat mijn zieke vader beter is geworden. Mijn moeder en ik  zaten tv te kyken  Toen zei ik tegen haar dat  ik  mijn vader ga bezoeken.  Daar aangekomen zag ik  mijn vader  en er lagen zoveel sopropo' s op de vloer . Er waren mensen die al dood zijn erbij en die zeiden dat hij daarmee  moest baden.Wat betekend de sopropo? Graag jullie hulp .Odi odi
*

PM

Re: Zieke vader en sopropo's
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2019, 07:45 »
Goedemorgen allemaal

Odi,

Heb jij de droom vertelt aan je ouders  met name je vader in dit geval?
Sopropo is voedzaam en zit vol vitaminen. De bittere sap kan ook gebruik worden voor wondjes.
De wilde sopropo wordt meer gebruikt voor medicijnen of sommige doen het in hebi water. Het kan ook zijn dat zijn begeleiders(lees: bigisma's) dit graag nuttigen. De begeleiders in dit geval zijn de overledenen die ook in de kamer aanwezig waren.
Bespreek dit met hem en dan komen jullie er samen uit. Het is wel iets positief.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom met zieke vader

Gestart door babygirl252

0 reactie(s)
829 x bekeken
Laatste bericht
26 maart 2010, 19:06
door babygirl252
xx
sopropo

Gestart door michella