Zeemeermin | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zeemeermin

• 4 reactie(s)
  • 106 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 106 x bekeken
Zeemeermin
« Gepost op: 26 november 2018, 19:00 »
Odi Odi,

Ik droomde laatst dat ik met mijn schoondochter en kleindochter was. Toen zag ik een boot. En van die boot sprong ineens een zeemeermin in het water, het was een Hindoestaanse vrouw.
Mijn schoondochter was eten gaan kopen en toen moest ik gaan poepen. Ik had heel veel gepoept.
Maar er stonden twee mannen naar me te kijken en ik probeerde zo snel mogelijk door te trekken want ik wilde niet dat ze zouden zien hoeveel ik had gepoept.

Kunt u mij misschien meer helderheid geven over deze droom?

Alvast bedankt!

Advertentie
Advertentie

*

Klari

Re: Zeemeermin
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2018, 20:50 »

Odi Odi,

Ik droomde laatst dat ik met mijn schoondochter en kleindochter was. Toen zag ik een boot. En van die boot sprong ineens een zeemeermin in het water, het was een Hindoestaanse vrouw.
Mijn schoondochter was eten gaan kopen en toen moest ik gaan poepen. Ik had heel veel gepoept.
Maar er stonden twee mannen naar me te kijken en ik probeerde zo snel mogelijk door te trekken want ik wilde niet dat ze zouden zien hoeveel ik had gepoept.

Kunt u mij misschien meer helderheid geven over deze droom?

Alvast bedankt!

Mooie droom!

Boot zien in je droom betekend vooruitgang, betere toekomst. Jouw watra mama heeft zich getoond en maakt duidelijk dat ze je welvaart gaat brengen. In jouw droom maakt het poepen duidelijk dat het om welvaart/ materiële vooruitgang gaat en die mannen geven aan dat je voorzichtig ermee moet zijn wat je op je pad gaat krijgen.. laat niemand het weten, want er zijn nou eenmaal mensen die jaloers zijn en misgunnen of misbruik van je maken.

Ik zou je watra mama maar bedanken tijdens een gebed.
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2018, 20:52 »

Mooie droom!

Boot zien in je droom betekend vooruitgang, betere toekomst. Jouw watra mama heeft zich getoond en maakt duidelijk dat ze je welvaart gaat brengen. In jouw droom maakt het poepen duidelijk dat het om welvaart/ materiële vooruitgang gaat en die mannen geven aan dat je voorzichtig ermee moet zijn wat je op je pad gaat krijgen.. laat niemand het weten, want er zijn nou eenmaal mensen die jaloers zijn en misgunnen of misbruik van je maken.

Ik zou je watra mama maar bedanken tijdens een gebed.

Dat klinkt inderdaad heel mooi! Bedankt voor de reactie.
*

Klari

« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2018, 21:11 »

Dat klinkt inderdaad heel mooi! Bedankt voor de reactie.

Misschien kan je een lot kopen.. verder kan je meer informatie vinden hier op de site over de watra mama. Ze staat bekend om haar Rijkdom
*

Klari

« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2018, 21:17 »
Misschien kan je een lot kopen.. maar als daar niks uitkomst vrees niet, dan zal ze je op een andere manier belonen, verder kan je meer informatie vinden hier op de site over de watra mama. Ze staat bekend om haar Rijkdom.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
De zeemeermin

Gestart door Gani

7 reactie(s)
4221 x bekeken
Laatste bericht
28 september 2010, 20:01
door Simone
xx