Zeemeermin | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zeemeermin

• 7 reactie(s)
  • 150 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 150 x bekeken
Zeemeermin
« Gepost op: 15 oktober 2018, 09:10 »
Odi,

Ik droomde dat ik op een boot stond in een zwembad althans het leek op een zwembad maar het was eigenlijk een meer of de zee. Toen ik van de boot in het water wilde springen veranderde ik in een zeemeermin. Wat opvallend was is dat ze zeemeermin iets lichter van kleur was dan ikzelf met heel donker haar. En de staart was koningsblauw. De kleur van de staart is mij echt bijgebleven omdat het heel mooi glom en vel was. De droom liep over in een andere droom waarin ik met een nicht van mij in een open veld liep waar er ook nog andere familie leden aanwezig waren. Maar ik zei tegen me nicht dat wij zeemeerminnen waren.

Kunt u mij misschien helpen met de betekenis van deze droom?

Alvast hartelijk dank!

Advertentie
Advertentie

*

Offline Cndy

• *
  • 12
    • Bekijk profiel
Re: Zeemeermin
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2018, 11:28 »
Odi,

Ik droomde dat ik op een boot stond in een zwembad althans het leek op een zwembad maar het was eigenlijk een meer of de zee. Toen ik van de boot in het water wilde springen veranderde ik in een zeemeermin. Wat opvallend was is dat ze zeemeermin iets lichter van kleur was dan ikzelf met heel donker haar. En de staart was koningsblauw. De kleur van de staart is mij echt bijgebleven omdat het heel mooi glom en vel was. De droom liep over in een andere droom waarin ik met een nicht van mij in een open veld liep waar er ook nog andere familie leden aanwezig waren. Maar ik zei tegen me nicht dat wij zeemeerminnen waren.

Kunt u mij misschien helpen met de betekenis van deze droom?

Alvast hartelijk dank!

Je was een zeemeermin in je vorige leven en je hebt een watra mama.

« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2018, 19:56 »
Je was een zeemeermin in je vorige leven en je hebt een watra mama.

Bedankt voor de snelle reactie.
Wat is een watra mama?
*

SF

« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2018, 07:43 »
Beste zeemeermin.... ik mag er van uit gaan dat je een vrouw bent. Heb je soms twijfels met betrekking tot  je vrouwelijkheid??.....en gaat je relatie ( mits je die hebt) goed?
*

Leila

« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2018, 08:56 »
Beste zeemeermin.... ik mag er van uit gaan dat je een vrouw bent. Heb je soms twijfels met betrekking tot  je vrouwelijkheid??.....en gaat je relatie ( mits je die hebt) goed?
hahahahaha. woei.
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2018, 13:48 »

Ja ik ben een vrouw. In mijn relatie gaat Het ook goed. En heb geen twijfels over mijn vrouwelijkheid. 
*

SF

« Reactie #6 Gepost op: 17 oktober 2018, 07:36 »
In dat geval lieve Zeemeermin...bai nah gudu gi yu "watra barinja".....GEEN  zilver...GOUD.
« Reactie #7 Gepost op: 17 oktober 2018, 19:02 »
In dat geval lieve Zeemeermin...bai nah gudu gi yu "watra barinja".....GEEN  zilver...GOUD.

Zal ik zeker doen!

Gerelateerde onderwerpen

xx
De zeemeermin

Gestart door Gani

7 reactie(s)
4183 x bekeken
Laatste bericht
28 september 2010, 20:01
door Simone
xx
watrabarinja,, zeemeermin, watrasani