Witte leeuwen en leeuwinnen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Witte leeuwen en leeuwinnen

• 1 reactie(s)
  • 59 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 59 x bekeken
*

Offline TheIllusionist

• **
  • 26
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
Witte leeuwen en leeuwinnen
« Gepost op: 28 september 2018, 22:58 »

Droom over witte leeuwen en tijgers
0 reactie(s)113 x bekeken
 Plaats nieuw bericht
 *
Online TheIllusionist

« Gepost op: 07 juli 2018, 18:40 »
Oddi oddi
 Wat is debetekenis van een wiite leeuw en zijn witte tijgerin en hun wit tijgertje? In minn droom zei mijn moeder dat ik naar de kerk moest. Ik wou graag gaan, maar ik had een soort angst in mij dat er daar wat was. De mensen hadden die daar geplaats om dat plek te beschermen. Ik wist ergens in mijn achterhoofd dat die mij eigenlijk niet willen pijnigen, maar zijn leeuwen... op een gegeven moment ben ik toch geweest. Ik riep mijn moeder om te rennen en sprong over het hek. Sloot de deur achter ons. We moesten weer eruit, maar die beesten vielen niemand anders aan. Die leeuw wou mij perse gewoon krabben. Het leek alsof ik wist waar ie ook aan dacht. Alsof ie mij gewoon een klap wou geven. Ze maak ik het vaker mee in mijn dromen dat ik wordt uitgenodigd naar plekken waar er verschillende leeuwen zijn. Alle soorten leeuwen...noem maar op. Pas wanneer ik beslis daik wil vertrekken willen die mij aanvallen...snap het soms niet...hulp aub...alvast bedankt

Ik plaats dit berichtje even weer, want het werd 114 maal bekeken, maar niemand die er antwoordt op gaf.
Ik zit hier om hulp te krijgen met mijn dromen, waarom komt er daar niks van? Het gebeurt vaker dat mijn berichten worden discard. Snap het niet...

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Witte leeuwen en leeuwinnen
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2018, 00:40 »
0 reactie(s)113 x bekeken
 Plaats nieuw bericht
 *
Online TheIllusionist

« Gepost op: 07 juli 2018, 18:40 »
Oddi oddi
 Wat is debetekenis van een wiite leeuw en zijn witte tijgerin en hun wit tijgertje? In minn droom zei mijn moeder dat ik naar de kerk moest. Ik wou graag gaan, maar ik had een soort angst in mij dat er daar wat was. De mensen hadden die daar geplaats om dat plek te beschermen. Ik wist ergens in mijn achterhoofd dat die mij eigenlijk niet willen pijnigen, maar zijn leeuwen... op een gegeven moment ben ik toch geweest. Ik riep mijn moeder om te rennen en sprong over het hek. Sloot de deur achter ons. We moesten weer eruit, maar die beesten vielen niemand anders aan. Die leeuw wou mij perse gewoon krabben. Het leek alsof ik wist waar ie ook aan dacht. Alsof ie mij gewoon een klap wou geven. Ze maak ik het vaker mee in mijn dromen dat ik wordt uitgenodigd naar plekken waar er verschillende leeuwen zijn. Alle soorten leeuwen...noem maar op. Pas wanneer ik beslis daik wil vertrekken willen die mij aanvallen...snap het soms niet...hulp aub...alvast bedankt

Ik plaats dit berichtje even weer, want het werd 114 maal bekeken, maar niemand die er antwoordt op gaf.
Ik zit hier om hulp te krijgen met mijn dromen, waarom komt er daar niks van? Het gebeurt vaker dat mijn berichten worden discard. Snap het niet...
als ik je droom leest zegt het iets.  je begrijp de leeuw .. hij wilt jou perse hebben. hij wilt je klappen of krabben.. 1 ding wilt hij niet.. hij wilt je niet doden. .. die witte leeuw is jou beschermer   jou winti. hij wilt er voor jou zijn... maar als jij iets doet..  kerk of wat dan ook en hem die rekening niet geeft terwijl jij weet dat het toch anders moet dan de kerk of iets waar je bent aangesloten... moet je toch bedenken die leeuw die aandacht te geven zodat hij jou beter kan beschermen.  leeuw staat hoog als koning der dieren in het bos. bossi gado na yu... na yu boei gado na yu.

Gerelateerde onderwerpen

xx
leeuwen en leeuwinnen

Gestart door pikin foe nengrekondre

4 reactie(s)
2006 x bekeken
Laatste bericht
24 maart 2011, 09:32
door Afo boi
xx

Gestart door TheIllusionist