Wie kan deze droom uitleggen? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Wie kan deze droom uitleggen?

• 0 reactie(s)
  • 46 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 46 x bekeken
*

Offline Marcy

• *
  • 22
    • Bekijk profiel
Wie kan deze droom uitleggen?
« Gepost op: 15 november 2018, 05:57 »
Goedendag lieve kenners,
Wellicht kan iemand deze droom vertalen?

Ik was by de Superball ( amarican football) we hadden gewonnen evht een geweldig feest. Ik zat aan tafel midden op het veld met de directie ik dacht nog “een meeting nu hier voordat het feest echt goed losbarst”?

Iedereen had zijn steente bij gedragen behalve de 4 loosers waar ik dus ook bij zat “ik!” - Ik had 4 punten behaald in het spel de dame werd dan ook heel erg boos aan die meeting tafel ging echt behoorlijk te keer. Ik gaf aan dat ik ook van de marketing ben en niet het spel maar ondanks dat ik toch 4 punten heb behaald.

Ow hoe heet je dan? Ik zei mij naam; Ze schrok ow wacht bent u.... Ja zei ik. Toen volgen er een hoop excuuses en geslijm ze wist niet dat ik zo en zo was.

Talel en stoelen werden aan de kant gezet. Podium seremoni ging beginnen. Ik ging naar het toilet.
Als die maar schion zijn en niet te druk - gelukkig schoon en rustig, Ik wilde plassen dat ging niet door een zeepdispenser die opeens op borst hoogte verschoon - hoe kan je nu plassen ?? toch geprobeerd.. mijn witte jurk ?? Werd nat door het water uit de dispender en zeep. Ik heb mijn jurk daar maar op de hand gewassen?? Was direct schoon en droog.

Mensen bleven maar kijken ik kreeg het stomme toiletdeurtje maar niet gesloten bleef er maar 50 cent en 10 cent in gooien.
Wat een gedoe dan maar niet plassen.

Ben mijn Make-up gaan doen. Kwam meiden tegen lekker geklets en zei ze dat ik alle spelers kenden en ze best welde voorstellen... toen werd ik wakker

Ik heb echt geen idee wat dit betekend.. iemand enig idee?!?

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Wie kan me helpen met deze droom!

Gestart door brandy

3 reactie(s)
2837 x bekeken
Laatste bericht
01 mei 2011, 20:42
door pandan
xx