Vrouw die boven water zweeft | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Vrouw die boven water zweeft

• 3 reactie(s)
  • 132 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 132 x bekeken
*

Offline TheIllusionist

• **
  • 34
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
Vrouw die boven water zweeft
« Gepost op: 04 oktober 2018, 19:33 »
Ik zal gelijk met de deur in huis vallen.

Ik droomde vroeger vaker dat ik mijn weg kwijt was. Ons centrum was vroeger niet zo. Ik bleef zoeken en zoeken, en soms lukte het mij uiteindelijk toch nog thuis aan te komen. Ik liep vaker door straten die op huizen en gebouwen van vroeger leken. Het was duidelijk dat ik in een ander tijd beland was, maar op den duur kwam ik toch weer naar mijn eigen tijd van nu. Wat is nou eigenlijk mijn eigen tijd, want die tijden leken ook op de mijne??? Ik voelde ook aan dat ik ook daar thuis hoorde. Maar goed, ik droomde dat ik naar platta broki (precies bij pertje daar waar de bussen stonden) naar toe liep via de straat waar de brandweer was. Aan het eind van die straat waar de bussen stonden, zag ik een vrouw met wit en lang haar. Zij stond gewoon naar mij te kijken. Ik was niet bang voor haar, maar ik wou ook niet aan haar komen. Zij keek echt strak naar mij alsof zij mij kende. Ik was alweer mijn weg kwijt en moest zoeken. Die avond kwam ik weer in in een straatje aan de anton de kom straat, maar voor ik daarheen kwam, zag ik dat de huizen daar heel anders waren. Het was net of ik in de slaven tijd was. Ik liep door de straten van de blanke mensen waar alles zo netjes was. Ik voelde dat mensen naar mij keken, maar ik kan mij niet meer heugen als ik die zag. Maar ik wist precies waar ik was. Deze droom zit mij al een hele poos dwars, omdat ik niet weet wat ik moet maken van de vrouw die aan het zweven was. Daarna heb ik haar niet meer gezien, maar ik krijg soms het gevoel alsof zij in mijn wazige dromen aanwezig is. Ik wist wel tegen mezelf te zeggen in mijn droom dat het een water iets was...een watra mama of zo...maar weet niet als het waar is. Ze sprak zonder te praten, maar ben vergeten waar zij aan dacht toen zij mij zo aankeek.
Is er iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?

Advertentie
Advertentie

*

Offline TheIllusionist

• **
  • 34
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
Re: Vrouw die boven water zweeft
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 19:35 »
Oh ja ik moet er ook bij doen dat die vrouw niet op straat stond. Zij stond achter de dijk, maar ik weet precies dat het geen vloed was dus zij kon niet drijven in het water. Ik zag haar letterlijk boven het water zweven. Zij had lang jurkje aan en lang zwart haar. Zij was blank, maar te bleek alsof zij uren lang al in het water was geweest. Haar haar was ook nat.
*

Basi dinami

« Reactie #2 Gepost op: 04 oktober 2018, 20:33 »
Oh ja ik moet er ook bij doen dat die vrouw niet op straat stond. Zij stond achter de dijk, maar ik weet precies dat het geen vloed was dus zij kon niet drijven in het water. Ik zag haar letterlijk boven het water zweven. Zij had lang jurkje aan en lang zwart haar. Zij was blank, maar te bleek alsof zij uren lang al in het water was geweest. Haar haar was ook nat.
je mag zeker blij zijn om haar zo te zien. ze heeft zich aan jou getoond .. waar ze woont. en dat is de plaats waar ze voor jou aanwezig is. is een watergeest. als het je jaren dwars zit.. denk ik dat nu de tijd is om eens te zeggen  dank dat ze zich heeft getoond aan jou .. wat prachtig en goed is.. en dat je weet dat ze ook tot 1 van je beschermers behoord... en heerlijk verder leven ... wateamama begeeft zich altijd rond.op het water...
*

Basi dinami

« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2018, 07:38 »
je mag zeker blij zijn om haar zo te zien. ze heeft zich aan jou getoond .. waar ze woont. en dat is de plaats waar ze voor jou aanwezig is. is een watergeest. als het je jaren dwars zit.. denk ik dat nu de tijd is om eens te zeggen  dank dat ze zich heeft getoond aan jou .. wat prachtig en goed is.. en dat je weet dat ze ook tot 1 van je beschermers behoord... en heerlijk verder leven ... wateamama begeeft zich altijd rond.op het water...
Dank u zeer!!! Ik hoorde al eens dat ik een water iets had maar wist niet dat zij dat voorstelde...thank u for letting me know. Mijn dank is groot!

Gerelateerde onderwerpen

xx
'Brieven boven water' (Uitzending 1-5-11, NCRV)

Gestart door Sunder

0 reactie(s)
826 x bekeken
Laatste bericht
03 juni 2011, 17:44
door Sunder
xx
Cambio's houden het hoofd amper boven water

Gestart door Loverboy

0 reactie(s)
858 x bekeken
Laatste bericht
19 september 2013, 20:15
door Loverboy
xx
lMan die boven mijn hoofd praat.

Gestart door sabi so

0 reactie(s)
743 x bekeken
Laatste bericht
14 december 2011, 23:14
door sabi so
xx
als je droomt over een roltrap die naar boven gaat?

Gestart door amar

1 reactie(s)
1222 x bekeken
Laatste bericht
03 april 2009, 00:30
door Dya-Dya
xx
Dromen dat je vliegt of zweeft

Gestart door Mistiek

6 reactie(s)
8145 x bekeken
Laatste bericht