Voor een gouden tand bij juwelier | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Voor een gouden tand bij juwelier

• 8 reactie(s)
  • 7905 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 7905 x bekeken
Voor een gouden tand bij juwelier
« Gepost op: 19 juli 2013, 13:53 »
Odi odi

Mijn droom van vannacht ging als volgt:

Ik was bij de juwelier en stond voor de toonbank te wachten op mijn beurt. Een klant voor mij kwam voor een piercing in de tong en besprak het met de medewerker. Ik stelde een vraag over de piercing en de medewerker beantwoorde die gedetailleerd.
Nu was ik aan de beurt. Inmiddels was er ook een klant na mij. Hij was in de 20 met een schofterig uiterlijk. Ik vroeg de juwelier of ze ook gouden tanden zetten.  Dat deden ze en het kostte 50 of 60 euro. Ik aarzelde omdat ik het duur vond maar wilde het toch wel. Ik geloof dat ik eventjes sprak met die schofterige klant.
Toen ineens zag ik de juwelier op ongeveer 15 meter afstand verderop. Hij stond bijna in de deuropening. Er was een zwarte prop in zijn mond of iets anders waardoor hij niet kon praten. Bewegen kon hij ook niet. Ik geloof dat hij onder schot werd gehouden.
Ik liep naar hem toe om hem te helpen en die schoft verscheen vanuit zijn richting met een machinepistool. Hij probeerde mij te schieten en vuurde héél erg snel minimaal een dozijn kogels af. Geen van ze raakten mij ondanks ik naar zijn wapen reikte terwijl hij schoot. Ik geloof dat ik hém er nu mee schoot met fatale afloop. Met zijn eigen wapen maakte ik een eind aan zijn leven.

Ik wil al een lange tijd een (paar) gouden tand(en). Ik ben erg benieuwd wat deze droom betekent.

Advertentie
Advertentie

*

Prodo misie

Re: Voor een gouden tand bij juwelier
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2013, 17:40 »
Odi Adjaini,

Kort samengevat: Niet doen. Het is een waarschuwing. Geen goud in de mond. Duidelijker dan dit zal je het niet krijgen.

Bless,
PM
« Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2013, 19:04 »
Ik wil niet lastig zijn maar wat is de lange samenvatting? Desnoods in een PM. Breek t voor me please.
Ze zijn wel streng  :arf: Enige reden hiervoor?

Thanks voor je uitleg
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2013, 19:27 »
Odi odi

Mijn droom van vannacht ging als volgt:

Ik was bij de juwelier en stond voor de toonbank te wachten op mijn beurt. Een klant voor mij kwam voor een piercing in de tong en besprak het met de medewerker. Ik stelde een vraag over de piercing en de medewerker beantwoorde die gedetailleerd.
Nu was ik aan de beurt. Inmiddels was er ook een klant na mij. Hij was in de 20 met een schofterig uiterlijk. Ik vroeg de juwelier of ze ook gouden tanden zetten.  Dat deden ze en het kostte 50 of 60 euro. Ik aarzelde omdat ik het duur vond maar wilde het toch wel. Ik geloof dat ik eventjes sprak met die schofterige klant.
Toen ineens zag ik de juwelier op ongeveer 15 meter afstand verderop. Hij stond bijna in de deuropening. Er was een zwarte prop in zijn mond of iets anders waardoor hij niet kon praten. Bewegen kon hij ook niet. Ik geloof dat hij onder schot werd gehouden.
Ik liep naar hem toe om hem te helpen en die schoft verscheen vanuit zijn richting met een machinepistool. Hij probeerde mij te schieten en vuurde héél erg snel minimaal een dozijn kogels af. Geen van ze raakten mij ondanks ik naar zijn wapen reikte terwijl hij schoot. Ik geloof dat ik hém er nu mee schoot met fatale afloop. Met zijn eigen wapen maakte ik een eind aan zijn leven.

Ik wil al een lange tijd een (paar) gouden tand(en). Ik ben erg benieuwd wat deze droom betekent.

odi,

Ben je makkelijk van gedachten te veranderen door derden m.a.w. twijfel je vaak?

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
« Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2013, 22:55 »
odi,

Ben je makkelijk van gedachten te veranderen door derden m.a.w. twijfel je vaak?

mvg

odi getyours,

het ligt eraan. best vaak eigenlijk. twijfelen doe ik ook vaak omdat keuzes erg moeilijk kunnen zijn.

verklaart u dit verband nader svp

nog bedankt

:great:
Advertentie
Advertentie

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #5 Gepost op: 21 juli 2013, 03:39 »
Odi Odi,

Afhankelijk van het type dromer dat je bent hoop ik dat dit een levensles is en geen visioen.

In het dagelijks leven vecht je met een deel van je zelf waar je niet tevreden over bent.
Dit deel probeer je weg te stoppen. Waarschijnlijk speelt dit nu al zo lang dat het deel
waar we het over hebben een vorm heeft gekregen, deze vorm herken je terug in je droom
als de schoft. Hoewel het deel je de baas lijkt te zijn, zie je in de droom dat je de baas bent van je zelf.

Het moment dat jij in je droom in een winkel staat dan mag je
ervan uit gaan dat je weet wat je in de winkel gaat doen. Er zijn maar weinig mensen die een winkel in lopen en denken wat die ik in deze winkel. Dus je weet wat je wilt, reden tot twijfel in jezelf is dus niet nodig.

Leef voor je zelf en niet voor derden als iets wilt doen, doe omdat jij het leuk vindt maar vooral niet omdat anderen het eventueel leuk zullen vinden.

mvg
*

Peugot 307

« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2013, 08:18 »
Wat een verklaring,die schoft is inderdaad iets van jezelf(twijfel)....maar probeer er voor te zorgen dat hetgeen wat je echt wilt (laatste zin van de droom)dat je dat ook doet.

Gr,Peugot
« Reactie #7 Gepost op: 18 augustus 2013, 12:43 »
Wat een verklaring,die schoft is inderdaad iets van jezelf(twijfel)....maar probeer er voor te zorgen dat hetgeen wat je echt wilt (laatste zin van de droom)dat je dat ook doet.

Gr,Peugot

Odi Peugot,
Ik had het echt niet zo bekeken. Ik wilde het ook echt maar had toch mijn twijfels ivm het vinden van een goede baan

Nog bedankt!!

:great:
*

Dokter nuchter

« Reactie #8 Gepost op: 20 september 2018, 17:47 »

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over sieraden en een man bij de juwelier

Gestart door mooimisie_

7 reactie(s)
3023 x bekeken
Laatste bericht
08 november 2013, 07:57
door mooimisie_
xx
Vrouw met gouden tand

Gestart door Young_Blood

0 reactie(s)
697 x bekeken
Laatste bericht
30 april 2014, 17:43
door Young_Blood
xx
in mijn droom zie ik een gouden ketting die ik pak bij een man

Gestart door MARAMARA

3 reactie(s)
1250 x bekeken
Laatste bericht
06 oktober 2010, 12:31
door henny
a08
gouden vriendschapsring als pai voor een apoekoe?

Gestart door sylphy

5 reactie(s)
5377 x bekeken
Laatste bericht
06 juli 2012, 23:35
door Pikien Moesje
xx
Een losse tand

Gestart door sbbc

3 reactie(s)
1615 x bekeken
Laatste bericht