verteld mijn droom aan welke arm ik de armband moet dragen waarover ik droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

verteld mijn droom aan welke arm ik de armband moet dragen waarover ik droom

• 0 reactie(s)
  • 1369 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 1369 x bekeken
*

rosu

goedendag obiamang en andere leden

ik had afgelopen nacht een droom. maar voordat ik mijn drom vertel vertel ik dat 2 familie leden ruzie met mij hebben (door opzet van 1 van ze)misschien kunnen jullie er wat mee.

ik heb momenteel last van mij r.arm.

ik droomde dat ik na familielid 1 en 2 ging (moeder 1 en dochter 2) die hebben namelijk ruzie met mij. ik ging daar met mijn broertje heen, waarom weet ik niet. we belden aan en fam 2 kwam naar beneden gelopen, ze wou niet dat wij naar boven gingen en zo begonnen we met haar te strogellen , ik trok een mes en zei tegen me broertje snij haar  in stukken, me broertje snee voor een gedeelte en ik pakte het mes af en zei zo moet je het doen...toen ik klaar was me snijden leek ze een kip die in stukken gesneden was en me broertje en ik gingen naar boven. boven aangekomen stond fam 1 bij de deur en ik vroeg dus aan fam 1 of ze die armband voor me wou maken.ze begon een soort van handsteun (leek meer op een spalk wat ze voor je hand zetten al je ie gebroken hebt.)uit hout te snijden en ik schreeuwde dat het verkeerd was en trok het uit haar arm....ging weg ,,,ging naar een ander fam lid waar ik hrtzelfde aan vroeg. ik vertelde dat ik het aan fam lid 1 gevraagd had maar dat ze het helemaal verkeerd deed.toen begon die fam lid tegen me te schreeuwen, je zeurt wat ben je daar gaan zoeken bla bla bla toen ging deze fam lid het proberen, ook zij knutselde wat wat ik niet goed vond..ze pakte mijn r.arm beet om het voor me om te doen.ik trok die soort van spalk uit haar hand en gooiede het weg.ik rende terug naar buiten en zag me moeder lopen ik rende naar mijn moeder toe en zei ik moet die armband maar ze maken het allemaal verkeerd en barste in huilen uit en legde uit hoe het hoorde te zijn . en elke keer wees ik naar mijn r.arm dat ie daar om hoorde.

kan iemand hier wat uit halen..........

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over wond aan me arm

Gestart door Odette

1 reactie(s)
1849 x bekeken
Laatste bericht
11 maart 2010, 10:07
door Krinskin
xx
in mijn droom verteld mijn oma mij dit !!??

Gestart door Dora

1 reactie(s)
1127 x bekeken
Laatste bericht
02 november 2010, 13:02
door Obiaman
xx
ik moest een armband dragen van zilver.

Gestart door mark22

3 reactie(s)
2717 x bekeken
Laatste bericht
13 mei 2009, 05:04
door Lokomanu
xx
droom over het dragen van een zilveren horloge van mijn overleden opa!!

Gestart door diaantje

14 reactie(s)
3029 x bekeken
Laatste bericht
07 september 2011, 05:22
door diaantje
xx
droom:ex-man komt thuis met jongen op zijn arm...

Gestart door koeliemeid

1 reactie(s)
1119 x bekeken
Laatste bericht
12 juli 2009, 23:00
door Obiaman