veelvuldig dromen over slijm uitspugen/uittrekken | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

veelvuldig dromen over slijm uitspugen/uittrekken

• 1 reactie(s)
  • 4518 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 4518 x bekeken
*

Star

veelvuldig dromen over slijm uitspugen/uittrekken
« Gepost op: 23 december 2008, 09:53 »
Odi Obiaman en anderen,

Ik droom regelmatig (ongeveer 1x per maand ofzo) dat ik slijm in mijn keel heb en dit vastpak en als een touw en er zo uittrek. Ik trek en trek aan het slijm en op een gegeven moment zit ik vast, net alsof het slijm vast zit aan iets in mijn lichaam. Ik zoek dan altijd naar een schaar of iets dergelijks of het weg te knippen omdat ik bang ben dat als ik te hard trek ik een ingewand meetrek.

Nu werd ik vanochtend om 6.15 uur al wakker, maar mijn wekker stond op 7.30 uur. Ik ging naar de toilet en dacht lekker ik kan nog een uurtje slapen.
Ik droom dus weer dat ik slijm begin te trekken. Ik neem een hap lucht want terwijl ik trek kan ik nooit ademhalen. Maar warempel dit keer trek ik alles met gemak los en ik voel me zoooooo licht daarna. Zegt mijn ex in mijn droom tegen me. Ziet er niet bepaalt charmant uit heh. Ik zeg nee, kan me voorstellen dat als ik een partner heb hij hier niet tegen kan. Maar ik moet gewoon af en toe die dikke slijm wegtrekken zeg ik dan. Mijn ex vraagt me nog hoe ik het doe, ik zeg kijk een neem weer een hap lucht en trek de laatste restjes dikke slijm weg en wederom voelde ik me zo licht. Toen ik wakker werd van de wekker, voelde ik het lichte gevoel nog steeds het voelde echt goed.

Zou deze droom een betekenis hebben??
Ik ben heel erg benieuwd naar uw (en anderen) reactie.

Liefs,

Star

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: veelvuldig dromen over slijm uitspugen/uittrekken
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2008, 12:04 »
Odi star,

In je droom wordt niet verteld uit welke hoek het komt, misschien krijg je meerdere dromen,waar wel verteld wordt wat er speelt. het kan dus medisch zijn, maar sluit een winti probleem niet uit.

Inderdaad krijg je hier een boodschap, dat het meerdere keren gezegd wordt, geeft aan dat er iets niet plus zit. Let dus goed op enkele aanwijzingen die je krijgt in je dromen.

Misschien dat je het ook op een ander manier droomt, wat toch verband heeft met dit, zoals je het beschrijft.

Doordat je dit vaak droomt, en merkt dat wanneer je het uit je lichaam haalt er een verlichting optreed. Dat wilt zeggen dat er iets binnen zit dat je stoort. Het maakt je zwaar, hebi yu sking. maar er kan hulp komen omdat indien je het verwijderd het weer goed gaat. voel je je ziek? ik zal je hier ook vragen een bezoek aan een arts te brengen. hoeft niet altijd een winti probleen te zijn. kan dus ook gewoon medisch zijn. (zekerheid)

Wat het is kan ik je van hieruit niet zeggen.
Het zou ook iets heel simpels kunnen zijn. iets wat je doet en ermee zal moeten stoppen.
Let op als je iets gegeten hebt.(eet je vaak lolie yang , oud eten) Misschien een kamer iets wat je doet.
Het zou best kunnen zijn dat je iets eet wat je ontregelt, wat niet goed voor je is natuurlijk,
Maar het kan ook zijn dat je ooit iets gegeten hebt , wat verveelt.
Het kan een kleine handeling zijn die je misschien doet.  Dus een luku zal verstandig zijn indien je niet precies droomt wat het is of waar het vandaan komt.

Je droom geeft niet aan dat er iets gedaan is, het geeft wel aan dat er iets is wat niet pluis is.omdat het meerdere malen terug keert.

Dat je de droom zo vaak krijg geeft  aan te kijken wat je stoort, wat het lichaam zo zwaar maakt.

Als je er zelf niet achter kan komen, kan een obiaman helpen via een luku zodat je weet wat er zo stoort.

Odi nanga brasa,Obiaman.
« Laatst bewerkt op: 28 december 2008, 12:19 door Obiaman »