Tweelingen ... in 2 dromen ... | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Tweelingen ... in 2 dromen ...

• 4 reactie(s)
  • 2112 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 2112 x bekeken
*

Offline AiNaMie

• **
  • 42
  • A No Sabie Mie Sabie, A Libie Na Mie Skoro Bangie
    • Bekijk profiel
Tweelingen ... in 2 dromen ...
« Gepost op: 27 oktober 2010, 01:38 »
Tweelingen … in 2 dromen …

Beste CC lezers, lezeressen en Obiaman,

Zou u mij misschien kunnen helpen met het verklaren van deze dromen. Naar mijn gevoel hebben deze 2 dromen iets met elkaar te maken. Naar mijn inziens is de tweeling de link van deze 2 dromen. Ik begrijp echter niet wat deze dromen mij willen vertellen. Als iemand hier een antwoord op heeft dan zou ik dat geweldig vinden.

De 1ste  droom had ik ongeveer 1 jaar geleden en de 2e gister nacht.

Droom 1:

Ik kwam mijn ex vriendin tegen in de bus. Het was er redelijk druk. Ze was met een kind, een heel  lief meisje. Op de bank ervoor zat ook een meisje van dezelfde leeftijd. Deze was aan het spelen met de grijze haren van een vrouw die voor haar zat. De vrouw draaide zich om glimlachte naar de kleine.
Op dezelfde moment drong het tot me door dat de 2 kleintjes een tweeling waren. Ik kon mijn ogen niet van hun afhouden. Het drong tot mij door dat deze 2 kindjes van ons zijn. Mijn ex stelde voor om onder genot van een bakje thee alles uit te praten, zodat we weer bij elkaar konden komen. Ik stemde toe en stapten met zijn vieren uit. We liepen naar de café. Ik zei dat ik eerst naar de wc zou gaan, dus stelde ik voor dat zij alvast naar binnen gingen.
De wc was op de 2e verdieping. Voordat ik richting de toilet ging, trok ik mijn schoenen uit (zou niet weten waarom) en deed mijn kleine behoefte. Hierna wilde ik zo snel mogelijk naar beneden gaan om bij mijn ex en onze kids te kunnen zijn. Ik werd door een blanke man aangesproken. Deze hield mij naar mijn gevoel maar op, dus ik kapte het gesprek af en liep naar beneden. Ik riep mijn ex maar ik kon haar nergens vinden.

Droom 2:

Ik wilde mijn ex heel graag zien, maar ik moest een smoesje verzinnen om haar te kunnen zien, aangezien ik eigenlijk wilde weten of ze iemand in haar leven had. Ik belde aan en zei tegen haar dat ik bang was en ik bij haar wilde zijn. Ze keek me luchtig aan en zei kom binnen. Meteen zag ik twee kleine jongens een tweeling mij aanstaren. Ze zei dat het haar neefjes waren. Ik was in deze gerustgesteld, maar mijn ogen keken naar alle hoeken en gaten, om te zien of ze niet met iemand samenwoonde. Ze bracht de jongens naar bed en zou zo terug zijn. Een van die jongens liep naar mij toe en gaf mij iets in mijn hand (kan alleen niet herinneren wat het was) en ging met haar de slaapkamer binnen.
Kort daarna kwam ze terug en gaf me een dekbed aan en zei jij slaapt op de bank. Ze liep toen naar een soort van platte meubelstuk en deed iets en plots kwam er een  tweepersoonsbed   tevoorschijn. Ze wenkte naar me, dus ik vroeg haar of ik naast haar moest komen liggen. Ze knikte ja (mij hoor je niet protesteren dacht ik in mezelf) en voordat je het wist lag ik naast haar. Ze drukte ergens op een knopje en de muren van de woonkamer verdwenen en het leek net alsof we buiten in de tuin in bed lagen. Wellicht was het haar manier om het romantisch te maken. Ik zei tegen haar dat ze het op zo’n manier wel heel makkelijk maakte voor de inbrekers. Hierop antwoorde ze wees maar niet bang hier zullen ze niet komen.
Ze keek mij aan en begon mij hartstochtelijk te kussen. Mijn bijdrage aan de voorspel was dat ik haar rechterbeen ging kussen …
Verder kwam ik echter niet omdat mijn wekker afging …!!!!! 

Ik zou u allen in ieder geval willen bedanken voor het lezen van mijn dromen. Mocht u een suggestie hebben, dan hoor ik het heel graag.

Mvgr,

NaMie

Advertentie
Advertentie

*

Dya-Dya

Re: Tweelingen ... in 2 dromen ...
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2010, 13:53 »
als je haar ooit wilt benaderen dan ga je bepaalde gewoontes van je achter moeten laten en het verleden achter je laten... wat is gebeurd is gebeurd....
en aan jezelf moeten werken om haar voor jezelf te winnen.
(je schoenen uit doen)  & ( wc)

maar als dit te lang duurt dan gaat het je ook niet lukken
vandaar de blanke man die je ophield.

een goed teken is dat haar hart bij jou is..

2e goede teken is  ze geven je een tip hoe je haar moet benaderen.
hoeft niet letterlijk zo te zijn maar je moet haar wel op een bepaalde manier benaderen
volg je gevoel en intuitie.

als het je lukt dan zal niemand kunnen inbreken.

succes,

dya-dya

*

Offline AiNaMie

• **
  • 42
  • A No Sabie Mie Sabie, A Libie Na Mie Skoro Bangie
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:23 »
Beste Dya-Dya,

Ik zou u willen bedanken voor uw snelle reactie. Ik moet stellen dat ik op een positieve manier uw benadering van mijn dromen beleef. Daarmee bedoel ik te zeggen dat mijn gevoel behoorlijk overeenkomt met uw analyse. Mijn gevoel is echter niet op de dromen gebaseerd, omdat ik de betekenis van deze niet begreep.

Wat betreft dat de kans bestaat dat haar terugwinnen als het proces te lang zou duren, kan ik me totaal bij aansluiten. Dat gedachte kan af en toe een drukkend en benauwend gevoel op mijn borstkas als uitwerking hebben. Op een gegeven moment werd dit mij te veel, dus besloot ik dat het beste voor mij zou zijn om haar te vergeten. Voor het slapen gaan had ik verzocht om hulp, zodat ik haar kon vergeten. Maar … naar mijn inziens werd mijn verzoek niet ingewilligd. Begrijp me niet verkeerd, want ik kreeg een dosis energie met de droom die dezelfde nacht volgde. Deze ging als volg:

Ik kwam mijn ex tegen in een discotheek (hoewel ik in het echte leven niet zo een feest beest ben), ik riep haar toen bij mij. Ze twijfelde geen moment en willigde mijn verzoek in. Ik keek haar aan en besloot zonder omweg mijn gevoel voor haar op tafel te leggen. Ik zei: “ik hou van je en ik wil je graag terug”. Ze keek me aan en zei terwijl ze in tranen uitbarstte: “ik ook, maar ik weet niet wat er met mij aan de hand is”. Ik was enigszins verbaasd dat ze er ook zo over dacht, dus ik barstte op mijn beurt ook in tranen uit. Ik pakte haar vast en gaf haar een stevige knuffel. Als ik deze droom letterlijk zou nemen, dan zou deze heel helder zijn.
Ik weet wat haar mankeert, zij ook, maar de hulp zal ze niet willen en kunnen zoeken, ook al zou ze zich ervoor inspannen. Met de complimenten aan haar familie voor dat gegeven. Ze hebben ons uit elkaar gehaald en hebben letterlijk een serieus poging gewaagd om mij uit de weg te ruimen.     

Ik moet wel bekennen, dat mij enkele malen verteld was dat als ik haar echt terug zou willen, dat daarvoor gezorgd zou worden. Uiteraard had ik verzocht om identificatie van dat stem die mij een zware belofte maakte. Jammer genoeg heb ik tot heden geen antwoord op gehad.

Dat haar hart nog bij me ligt is een prettig gevoel. Alhoewel ik heel weinig contact met haar heb, is het voor mij een troost dat ze wel met regelmaat contact heeft met een een familielid die heel dichtbij mij staat. Uiteraard had ik graag gewild dat ik de persoon was die zij zou benaderen.

Ik kan jammer genoeg niet uit de dromen halen, hoe ik haar zou moeten benaderen, omdat ik simpelweg niet begrijp hoe ik dat eruit zou moeten halen. Ik had de 2 dromen ook aan een ander voorgelegd, maar deze kwam tot de conclusie, dat de tweelingen wel eens bakrus zouden kunnen zijn.   Nou ik claim niet dat het vergezocht is, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het in elk geval zo zou moeten zijn. Misschien zou u, een ander CC lezer(es) of Obiaman mij hierin verder kunnen helpen. Ik zou het ook op prijs stellen als een van u mij de 3e droom zou kunnen verklaren. Zou ik deze letterlijk kunnen interpreteren of zit hierin een verborgen boodschap, die ik niet kan bevatten. Mijn dank zal in deze heel groot zijn.

Met vriendelijke groeten,

NaMie 
*

Dya-Dya

« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2010, 01:27 »
brada ainamie  ik ga van de week goed erop reageren

het komt allemaal goed.

en alles gebeurd met een reden

groet,

dya-dya
*