Stoel afstaan, ruil voor ring | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Stoel afstaan, ruil voor ring

• 3 reactie(s)
  • 140 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 140 x bekeken
*

Jenny

« Gepost op: 08 maart 2019, 15:06 »
Ik heb 2 dromen die ik graag met jullie wil delen misschien dat iemand een heldere kijk hierop Heeft.

Mijn eerste droom gaat als volg;

Ik loop een ruimte binnen waarvan ik in mijn droom zelf weet dat het een feestelijke  aangelegenheid van iemand moet zijn. Ik loop tussen de mensen door en ik zie aan een kant van de ruimte een paar bekende zitten waaronder familieleden( zijn allemaal nog leven) ik denk bij me zelf wel raar dit dat zij een feest geven en mij er niet voor uitgenodigd hebben. Ik weet in de droom dat ik niet uitgenodigd ben omdat er voor iedereen die uitgenodigd is een stoel( zitplaats) aanwezig is. En iedereen die zit en ik kijk om mij heen en zie geen vrijstaande stoel meer. Ik besluit dan weg de ruimte uit te lopen. Op het moment dat ik dat wil doen, staat 1 van de aanwezigen op en zegt" je mag best mijn plek hier innemen" maar het voelt niet goed bij mij om dat te doen. Ik bedank hem, want hij blijft toch aandringen en loop snel naar de uitgang toe en merk dat ik mij in een heel ander omgeving bevind. Ik word dan wakker met een heel onbehaaglijk gevoel.

Tweede droom;

Ik bevind mij tijdens mijn werkdag buiten de zaak en een collega/ vriendin van mij komt glimlachend naar mij toegelopen. Ik loop haar tegemoet en zie dat ze een peperdure tas in haar hand heeft nog nieuw. Mijn vriendin houd niet echt daarvan dus ik kijk naar beetje verrast aan. Ik vraag wat moet jij nou met zo een tas? En in mijn droom denk ik bij mezelf ik heb thuis een koto met een vestje die dezelfde groene kleur van die tas heeft. Het gaat er perfect op passen. Dat zeg ik ook tegen haar en ik zeg ik leen het wel van jou om te gebruiken met mijn dress. Dus ik zeg tegen haar wat wil je ervoor in de plaats lenen. Zij denkt een tijdje na en dan zegt zij " de tas is van jou als jij me 2 zilveren geeft.  Ik vind het een beetje een rare ruil dus ik denk bij zelf van. Je weet dat ik het nu een beetje moeilijk heb financieel hoe moet ik 2 zilveren ringen kopen. En het lijkt wel of ze hoort dat ik dat aan het denken was. En ik krijg plotseling 1 ring duidelijk te zien. Ik word dan wakker.

Advertentie
Advertentie

*

Jenny

Re: Stoel afstaan, ruil voor ring
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2019, 11:20 »
Beste cultuur famiri,

Oeng giem pardon dat mi3 no tak odi

Odi Odi,

Kan iemand mijn dromen verhelderen
*

PM

« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2019, 19:10 »
Ik heb 2 dromen die ik graag met jullie wil delen misschien dat iemand een heldere kijk hierop Heeft.

Mijn eerste droom gaat als volg;

Ik loop een ruimte binnen waarvan ik in mijn droom zelf weet dat het een feestelijke  aangelegenheid van iemand moet zijn. Ik loop tussen de mensen door en ik zie aan een kant van de ruimte een paar bekende zitten waaronder familieleden( zijn allemaal nog leven) ik denk bij me zelf wel raar dit dat zij een feest geven en mij er niet voor uitgenodigd hebben. Ik weet in de droom dat ik niet uitgenodigd ben omdat er voor iedereen die uitgenodigd is een stoel( zitplaats) aanwezig is. En iedereen die zit en ik kijk om mij heen en zie geen vrijstaande stoel meer. Ik besluit dan weg de ruimte uit te lopen. Op het moment dat ik dat wil doen, staat 1 van de aanwezigen op en zegt" je mag best mijn plek hier innemen" maar het voelt niet goed bij mij om dat te doen. Ik bedank hem, want hij blijft toch aandringen en loop snel naar de uitgang toe en merk dat ik mij in een heel ander omgeving bevind. Ik word dan wakker met een heel onbehaaglijk gevoel.

Tweede droom;

Ik bevind mij tijdens mijn werkdag buiten de zaak en een collega/ vriendin van mij komt glimlachend naar mij toegelopen. Ik loop haar tegemoet en zie dat ze een peperdure tas in haar hand heeft nog nieuw. Mijn vriendin houd niet echt daarvan dus ik kijk naar beetje verrast aan. Ik vraag wat moet jij nou met zo een tas? En in mijn droom denk ik bij mezelf ik heb thuis een koto met een vestje die dezelfde groene kleur van die tas heeft. Het gaat er perfect op passen. Dat zeg ik ook tegen haar en ik zeg ik leen het wel van jou om te gebruiken met mijn dress. Dus ik zeg tegen haar wat wil je ervoor in de plaats lenen. Zij denkt een tijdje na en dan zegt zij " de tas is van jou als jij me 2 zilveren geeft.  Ik vind het een beetje een rare ruil dus ik denk bij zelf van. Je weet dat ik het nu een beetje moeilijk heb financieel hoe moet ik 2 zilveren ringen kopen. En het lijkt wel of ze hoort dat ik dat aan het denken was. En ik krijg plotseling 1 ring duidelijk te zien. Ik word dan wakker.

Odi,

Droom 1
Er zal een situatie voorbij komen waar jij je gepasseerd voelt, maar dat is niet de bedoeling van de gastheer cq gastvrouw. Er wordt plaatst voor je gemaakt, maar je gaat er niet op in.
Als familiedingen jouw dwars zitten moet je dat bespreekbaar maken. We zijn allemaal verschillende mensen,  verschillende ideeën enz. Je hoeft niet van een ieder te houden, maar maakt het jezelf niet te moeilijk.

Droom 2
Jij wilt graag iets hebben,  maar voor jou is het moeilijk omdat je het niet kan permitteren.
Bidden en vragen om hulp. Zilveren ringen zijn vaak gerelateerd met sieraden voor  je bigisma' s.
Dat je de ring( lees: verbinding met het innerlijke) duidelijk kon zien betekent dat er een kans bestaat dat je het (misschien) cadeau krijgt.

De sleutelwoorden zijn:
De tas
Koto met vest
De ruil
De zilveren ringen

Dit is mijn visie op je droom.
*

Jenny

« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2019, 16:51 »
Odi PM,

grantangi voor je uitleg.

De tweede uitleg is herkenbaar, mijn moeder gaf namelijk aan dat het misschien tijd is dat ik die ring aanschaf.

Dankje

Gerelateerde onderwerpen

xx

Gestart door Jenny

0 reactie(s)
107 x bekeken
Laatste bericht
08 maart 2019, 15:05
door Jenny
xx
E-mailadres in ruil voor info(?)

Gestart door Voorzichtig

3 reactie(s)
1358 x bekeken
Laatste bericht
27 januari 2012, 18:38
door kleintje
xx
voor wie is deze ring

Gestart door surinamibo

1 reactie(s)
1015 x bekeken
Laatste bericht
29 januari 2012, 05:51
door Emile55
xx
een gesp(en) ring, of ring met zwarte steen..

Gestart door Ingi 01

15 reactie(s)
6046 x bekeken
Laatste bericht
12 november 2018, 02:49
door Ranash
xx
Voor wie is deze ring en waarom moet iemand die hebben?

Gestart door Liones

1 reactie(s)
1040 x bekeken
Laatste bericht
12 september 2011, 13:43
door kobi