Spinnen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Spinnen

• 1 reactie(s)
  • 115 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 115 x bekeken
Spinnen
« Gepost op: 10 september 2018, 06:48 »
Goedemorgen,
 Vanaf gisteren zag ik 2 grote spinnen in mijn kamer 1 bruine en 1 zwarte de zwarte leefde nog. Dit was gewoon real life geen droom.

Nu ben ik gaan slapen en droomde ik dit.

Ik was bij een dame thuis waarmee ik bevriend was. Daar was ik sowieso verbaasd over. Die dame en ik stonden in een kring waar meerdere mensen aanwezig waren. Maar het viel mij op dat iedereen in het zwart gekleed was. De bedoeling was dat iedereen een soort slange dans moest doen. En ik was gefocused op die dame waarmee ik bevriend was , want ze zag er heel goed uit en ze was heel vrolijk aan het dansen en lachen. Maar ik vond het zo raar om haar zo weer te zien , want we spraken toch niet meer met elkaar?
Op een gegeven moment ga ik zitten op een stoel in de buurt van haar moeder en van schrik val ik zo door een glazen deur. Ik heb geen bloed of wat dan ook. Ik was geschrokken want ik zag een hele grote spin uit een hoek vandaan komen. En die spin was ook aan het rennen voor zn leven. Op een gegeven moment rent die spin mijn kant op en ik was echt bang. En die dame waar ik niet mee sprak maakt de spin voor me dood. Ze slaat hem een paar keer en de spin was dood.
Weet iemand wat dit betekend?

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Spinnen
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2018, 06:58 »
Goedemorgen,
 Vanaf gisteren zag ik 2 grote spinnen in mijn kamer 1 bruine en 1 zwarte de zwarte leefde nog. Dit was gewoon real life geen droom.

Nu ben ik gaan slapen en droomde ik dit.

Ik was bij een dame thuis waarmee ik bevriend was. Daar was ik sowieso verbaasd over. Die dame en ik stonden in een kring waar meerdere mensen aanwezig waren. Maar het viel mij op dat iedereen in het zwart gekleed was. De bedoeling was dat iedereen een soort slange dans moest doen. En ik was gefocused op die dame waarmee ik bevriend was , want ze zag er heel goed uit en ze was heel vrolijk aan het dansen en lachen. Maar ik vond het zo raar om haar zo weer te zien , want we spraken toch niet meer met elkaar?
Op een gegeven moment ga ik zitten op een stoel in de buurt van haar moeder en van schrik val ik zo door een glazen deur. Ik heb geen bloed of wat dan ook. Ik was geschrokken want ik zag een hele grote spin uit een hoek vandaan komen. En die spin was ook aan het rennen voor zn leven. Op een gegeven moment rent die spin mijn kant op en ik was echt bang. En die dame waar ik niet mee sprak maakt de spin voor me dood. Ze slaat hem een paar keer en de spin was dood.
Weet iemand wat dit betekend?
je gaf de vrouw geen aandacht .. maar juist die vrouw kwam je helpen.  een spin staat voor negatief. i  een droom. en een slangen dans enz
 denk dat je eens aandacht zal moeten geven aan een vodu winti  die geen aandacht krijgt ..maar jou wel beschermd.  het negatieve die jou kant .. in je kamer...was.. heeft vernietigd... ik weet niet hoe oud je bent.  maar vertel de droom er s aan je ouders . en dat er 2 spinnen op je kamer zaten  en dat er verder naar gekeken word als het nog steeds er zit  spin.. en het niet goed aanvoelt..,, huis uitroken enz  indien mogelijk.. of raadpleegt de luku man.. voor een consult wat het is.

Gerelateerde onderwerpen

xx
spinnen

Gestart door saneke

2 reactie(s)
1536 x bekeken
Laatste bericht
27 augustus 2008, 19:31
door saneke
xx
droom over spinnen

Gestart door Nubia