slang | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

slang

• 3 reactie(s)
  • 110 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 110 x bekeken
*

magda

slang
« Gepost op: 18 november 2018, 14:43 »
Goedendag, ik droomde dat ik op bed lag te slapen opeens voelde ik dat er een tapijt slang om mijn lichaam gewikkeld was, maar toen ik om keek om te zien wat het precies was bleek het, het gezicht van mijn man te hebben. Ik schrok me krom en vroeg me af wat dit te betekenen had.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: slang
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2018, 08:08 »
Goedendag, ik droomde dat ik op bed lag te slapen opeens voelde ik dat er een tapijt slang om mijn lichaam gewikkeld was, maar toen ik om keek om te zien wat het precies was bleek het, het gezicht van mijn man te hebben. Ik schrok me krom en vroeg me af wat dit te betekenen had.
je man zijn gezicht heeft het aangenomen... maar jij moet begrijpen dat er onderzoek gedaan moet worden waarom een tapijt slang jou wikkelde.  om te begrijpen is de tapijt slang 100% pawinti.die men niet boos moet maken.. die duidelijk aangeeft van luister no. maak geen grappen met me anders..... kijk hoe machtig ik ben. 
1 soms kan een vrouw bezig zijn in huis en de man zich niet als een man kan bewegen. ... de vrouw geen respect heeft aan de winti van de man. maar waar ik op doel. dat de slang...jou man zijn gezicht neemt kan zijn..  Let op.. ik ben er en ik let op .. ik ben er.. en weet wat je zegt doet... enz..is je man bezig met winti dingen... of juist niet  en hoe sta jij er tegen over..  de slang wilt zich kenbaar maken... en als least blijft er altijd een kier..opening dat iets jou blokt en tussen jou en man zit....dat het juist wat goed onderzocht moet worden.. maar tapijt slang  is pawinti.
*

magda

« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2018, 17:11 »
Hij is juist van de gemeente en wil niks met winti vermaken hebben. Ik wees hem eens een pawinti pagi en je zag hoe zijn ogen veranderden. Ik zei hem toen kijk als het mooi om je heen is, hij wou niet maar ik zei kijk gewoon dan, toen gooide hij het om zich heen. Die dag is alles van hem goed gegaan dat hij ook complimenten heeft gekregen. Maar hij wil zich niet daarmee bemoeien
*

een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2018, 17:36 »
Hij is juist van de gemeente en wil niks met winti vermaken hebben. Ik wees hem eens een pawinti pagi en je zag hoe zijn ogen veranderden. Ik zei hem toen kijk als het mooi om je heen is, hij wou niet maar ik zei kijk gewoon dan, toen gooide hij het om zich heen. Die dag is alles van hem goed gegaan dat hij ook complimenten heeft gekregen. Maar hij wil zich niet daarmee bemoeien
dan moet hij die pawinti nu gaan tellen...anders gaat hij tegenslagen kennen. pawinti die jou laat zien dat hey.. kijk me hier.. en doe wat zodat ik goed voor jullie kan zorgen.  dus gemeente of niet.. hij moet de pawinti maar gaan tellen.. duidelijk ..

Gerelateerde onderwerpen

xx
ik droomde over een 3 koppige slang ,die veranderde in een 3 hoofdige slang.

Gestart door Pa winti

14 reactie(s)
6679 x bekeken
Laatste bericht
28 maart 2014, 22:52
door chen
xx
ik droom over een vriendin en een slang en een man die die slang komt verwijdeer

Gestart door Banabong

1 reactie(s)
1205 x bekeken
Laatste bericht
26 september 2014, 12:52
door Prodo misie
xx
Slang

Gestart door Bellaz

0 reactie(s)
100 x bekeken
Laatste bericht