Slang | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Slang

• 0 reactie(s)
  • 38 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 38 x bekeken
*

Bellaz

Slang
« Gepost op: 07 september 2018, 06:40 »
Odi,

Ik droomde dat ik in de bus zat en muziek wilde luisteren. Ik had 2 verschillende oordopjes links was een witte en rechts een zwarte, links was het geluid heel zacht en de draad was te kort, mijn vriendin die tegenover me zat zei neem mijn oordopjes maar, waren zwarte oordoppen waarvan het geluid veel harder was.

Verder droomde ik dat ik naar een lied aan het luisteren was, waarin ze zeiden ‘wassi met een slang’ waarop mijn reactie was hey dat heb ik nog nooit gedaan, zou ik wel willen doen. Even later droomde ik dat ik in mijn oude woning was met mijn moeder en stiefvader en zat er een slang in de kamer waar ik in sliep, volgens mij at het 4 of 5 ratten, maar ik weet niet of ik dat zelf had geïmproviseerd, anyway er zat ook een teil in mijn kamer, de slang was donkergroen achtig. Ik was best bang en ging naar de woonkamer om te zeggen dat daar een slang is, het was stervens donker en in eens zag ik de slang voor me staan en ik schrok wakker.

Dit is denk ik duidelijk een teken dat de fodu wilt dat ik een wassi neem, mijn vraag is of iemand verstand heeft wat er in een fodu kruidenbad hoort?

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
ik droomde over een 3 koppige slang ,die veranderde in een 3 hoofdige slang.

Gestart door Pa winti

14 reactie(s)
6456 x bekeken
Laatste bericht
28 maart 2014, 22:52
door chen
xx
ik droom over een vriendin en een slang en een man die die slang komt verwijdeer

Gestart door Banabong

1 reactie(s)
1101 x bekeken
Laatste bericht
26 september 2014, 12:52
door Prodo misie
xx
Slang

Gestart door .......

0 reactie(s)
28 x bekeken
Laatste bericht