Relatie | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Relatie

• 1 reactie(s)
  • 627 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 627 x bekeken
Relatie
« Gepost op: 05 oktober 2016, 09:51 »
Goedenacht

Ik wilde het graag hebben over een droom die me heel erg aan me vreet waarom zou ik niet weten.
Normaal zou ik denken is maar een droom, maar om een of andere reden houd het me wakker
Voor ik begin moet ik melden dat mijn vriendin niet lang geleden is bevallen.

Mijn droom :

Mijn vriendin en ik kwamen van boodschappen doen, eenmaal bij de garage aangekomen zagejn we een grote stampoe vrouw.
Mijn vriendin en die vrouw kwamen aan de praat en op Een of ander manier is die vrouw achter ons aan gereden naar huis ( mijn moeder haar huis ).
Thuis aangekomen zijn die vrouw en mijn vriendin direct samen de wc in gegaan om gemeenschap te hebben ( in mijn droom was mijn vriendin ook pas bevallen dus gemeenschap mocht ook in mijn droom nog niet )
Dus ik woedend door het huis lopen wachten tot ze er uit kwamen om mijn vriendin te confronteren .
Tijdens het wachten ging ik in elk kastje van het huis zoeken naar iets ( naar wat weet ik niet )
Op een gegeven moment zag ik in een kastje een zilvere boei met wat andere culturele attributen maar het ging om die boei
De deur ging open ik liep naar haar toe om te vragen waar ze mee bezig was en ze deed als of ik overdreef en dat het helemaal niet zo erg was wat ik deed ik moest haar eerst uitleggen dat het niet kon en ze was pas bevallen en dat ze een beetje bloed had verloren tijdens waar ze mee bezig was in de wc voor dat ze begreep dat het niet kon

Heeft dit een betekenis of is het een bere voeroe droom zoals me moeder zulke dromen noemt  :P

Advertentie
Advertentie

Re: Relatie
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2016, 16:48 »
Odi Isri-mang,

Mijn visie op jouw droom.
Is het niet houden van culturele regels.
Beter gezegd er wordt te licht over de culturele regels gedacht.
Lees (je vriendin vond dat je overdreef).

Ook wordt het cultuur niet hoog opgenomen. (lees boei en andere attributen vinden in een kast)
Niet iedereen neemt het cultuur zo serieus als jij.
Hopelijk dat je herkenning ziet in mijn visie.