Re: wordt maar niet zwanger | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Re: wordt maar niet zwanger

• 7 reactie(s)
  • 262 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 262 x bekeken
*

Offline Givin

• *
  • 6
  • Hallo ben given .ben een surinaamse
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 september 2018, 16:16 »
Odi odi
Ff een korte droom
Odi odi famiermang
Ik heb namelijj een vraag ..ik droomde dat ik naar een loekoe mang ging en die zei me meteen dat hij aan me kan zien dat ik zwanger bent ik zei toen van neee dat kan niet en hij zei dat ik dan moet testen ik zei heb ik meerdere malem gedaan maar me testen komen negatief hij zij toen van ik ga het zelf voor j doen .hij pierde me ogen n keete naar me onderoog hij meteen IK ZEI JE TOCH U BENT ZWANGER ik werdt zo verbaast want jha voelde me best normaal.en gister deed ik een test en die was negatief dus ik weet echt niet wat dit droom betekent..is er miss iemand die me beter uitleg kan geven.let wel dit is niet me 1e keer dat ik droom waar mensen me zeggen dat ik inverwachting bent..maar zolang ik g testen wijst het negatief

Advertentie
Advertentie

*

Offline Givin

• *
  • 6
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2018, 16:27 »
Odi odi
Iets zit me echt dwaars hoplijk iemamd die me antwoord kan geven.
Als iemsnd in je familie j buik heeft gebonden dus om niet zwanger te raken ..gaat het dan ook moeilijk zijn om te menstrueren want ik was al eens bezig met een obiaman en die had een poto voor gemaakt en na een maand begon ik alleen bruin te tezien letwel ik menstrueerde ineens in 5 jaren niet dus toen ik me bezig hield met die obiaman begon ik met poto's me eerste poto hft me alleen bruin laten xien.. me 2e poto begon ik echt te menstrueren xeg maar s be poer ala de dot san sa be de ien mi bere ik vloeide toen 4 maanden nonstop totdat ik bloedarmoede werdt en in het xiekenhuis belande nadien stopte het en vloeide ik elk maand normaal maar voor het menstruatie om zelf te stoppn was toen nu een problm. K bgn toen bita te drinken en hielp nt bij m laatste menstruatie in juli dronk ik loango thee en di had m geholpen nu zijn we in eind sept en me memstruatie komt maar niet ik ben wel bezorg  ..wat denken jullie dat het probleem is ??
(Letwel  ik was ook eerdr naar een loekoemang en die zei dat me fam bakroes hebben en dat is mijn probleem)
*

een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2018, 04:07 »
Odi odi
Ff een korte droom
Odi odi famiermang
Ik heb namelijj een vraag ..ik droomde dat ik naar een loekoe mang ging en die zei me meteen dat hij aan me kan zien dat ik zwanger bent ik zei toen van neee dat kan niet en hij zei dat ik dan moet testen ik zei heb ik meerdere malem gedaan maar me testen komen negatief hij zij toen van ik ga het zelf voor j doen .hij pierde me ogen n keete naar me onderoog hij meteen IK ZEI JE TOCH U BENT ZWANGER ik werdt zo verbaast want jha voelde me best normaal.en gister deed ik een test en die was negatief dus ik weet echt niet wat dit droom betekent..is er miss iemand die me beter uitleg kan geven.let wel dit is niet me 1e keer dat ik droom waar mensen me zeggen dat ik inverwachting bent..maar zolang ik g testen wijst het negatief
odi. als je probeert zwanger te worden en het lukt niet is het niet medisch maar culturu fasi. als vrouw ben je gezond om kinderen op de wereld te zetten,enkel heb je de duman ,wintiman ,nodig om op cultureel gebied jou verder te helpen zodat jou droom werkelijkheid word. kan een apuku tori zijn. vaak is het dat de apuku geregeld moet worden. of de pa winti.  maar zoals je droom aangeeft zal de luku man je verder helpen.
*

een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2018, 04:15 »
Odi odi
Iets zit me echt dwaars hoplijk iemamd die me antwoord kan geven.
Als iemsnd in je familie j buik heeft gebonden dus om niet zwanger te raken ..gaat het dan ook moeilijk zijn om te menstrueren want ik was al eens bezig met een obiaman en die had een poto voor gemaakt en na een maand begon ik alleen bruin te tezien letwel ik menstrueerde ineens in 5 jaren niet dus toen ik me bezig hield met die obiaman begon ik met poto's me eerste poto hft me alleen bruin laten xien.. me 2e poto begon ik echt te menstrueren xeg maar s be poer ala de dot san sa be de ien mi bere ik vloeide toen 4 maanden nonstop totdat ik bloedarmoede werdt en in het xiekenhuis belande nadien stopte het en vloeide ik elk maand normaal maar voor het menstruatie om zelf te stoppn was toen nu een problm. K bgn toen bita te drinken en hielp nt bij m laatste menstruatie in juli dronk ik loango thee en di had m geholpen nu zijn we in eind sept en me memstruatie komt maar niet ik ben wel bezorg  ..wat denken jullie dat het probleem is ??
(Letwel  ik was ook eerdr naar een loekoemang en die zei dat me fam bakroes hebben en dat is mijn probleem)
zo wat je allemaal moet doorstaan. heb je moeroe dresi ge dronken. om de baarmoeder schoon en stevig te maken.  hoe zit het met de apuku winti. en wan 7 dei begi... als laatste.... als ik je story leest.... heeft de duman het over een kunu.   dat zou tot bedaren gebracht moeten worden. gesust... zodat er rust in de familie komt en een ieder lekker kan leven. 
*

Offline Givin

• *
  • 6
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 oktober 2018, 18:20 »
Goededag iedereen
Heb namelijk een vraag di me al bijkans 2 jaar bezighoud.
Het is namelijk zo dat ik tijdens me opleiding ik stage liep in een tehuis te zorg en hoop er was daar een gastvrouw(iemand die zicht bezig houdt met vaten en dergelijke) in die periode voelde ik me ecjt vreemd van binnen ik had letterlijk symptonen van een zwangere persoon.. maar ik geloofde niet want jha van me opleiding mag j niet inverwachting raken dus deed ik het sws veilig. Mijn echt geboot was toen gaan detacheren, ik vertelde hem wel hoe ik me voelde hij zei toen dat ik voor de zekerheid moet testen ik deed dat niet . Me collega zei me toen ook van waarom test j niet want het is meer dan overduidelijk dat j zwanger bent j urineert veel j eet conststand j voelt je vaak misselijk en duizelig . Ik zei der dat ik dam een test zal kopen.. tijdens wij gingen praten .. kwam het gastvrouw ze voelde der ineens niet goed z sprak toen apart tegen mijn collega later vroeg het gastvrouw mij als ik dingen op me hebt ik zei der toen zoo dat weet ik niet zei van jha want ik voel m raar en ik heb ook een winti ik geeft elk jaar een winti prey en glf me er is wat met je  ik zei der dat ik al dagen stress want ik voel me raar van binnen me buik werd altd iets groter na het ontbijten ik nam elke dag foto'$ van mijn buik .dus ik wees der eentje en ze zei me meteen dat ik zwanger bent ik zei der van ik zal dan testen . Zo gezeg zo gedaan ik heb me test gedn em walaaaa positief .. ik gng terg aan het werk en ik vertelde haar ze zei dat k ng eens moest testen ik heb het gedaan n tot mijn verbasing was het negatief zei dt ik me niet druk moet maken want niet altijd wijs het kind dat er wat binnn is .. m buik werd langzaam zichtbaar ..ik besloot toen om een echo te maken want via de dokter heb ik bloedtest gedaan en di was ook positi3f de arts zei me dat ik niet inverwachting bent ..we deden een echo en niets kwamg tw voorschijn. Jha ik heb gehuiltd want ik voelde me echt zwanger ik wist gewoon niet wat ik meer moest doen .. want ik had in di periode ook geen bloedverlies  gehad dat ik kon zeggen van ja ik begrijp het het was miss een miskraam .ds alles frustreerde me ..ik begon te bidden tt me buik te praten . Toen ik tor me buik sprak voelde ik heel lichtjes iets in me buik . Ik dacht van jha maybe heeft het gastvrouw gelijk het kind schuilt . Ik hb me niet meer gefocust ik lied alles zo n jha na 1 mnd was ik weer normaal .. dit alles was mijn eerste keer dat ik een test had gebruik n het positief weest.na een jaar  voelde ik m weer zwanger test gedaan en die was ook positiwf naar de dokt geweest wS mijn test negatief .dit verhaal herhaalde zicht 4 keren . Nu de vraag heeft iemand dit al eerder mee gemaakt en wat heeft de persoon gedaan zodat alles te zien kwam zoals echo en test  e of is dit spiritueel(geestelijk)
Advertentie
Advertentie

*

Offline Givin

• *
  • 6
    • Bekijk profiel
???
« Reactie #5 Gepost op: 07 december 2018, 18:01 »
Goededag famier mang
Ik heb een vraagje
Ik droomde gister middag . Dat  ik een huis was met een opgeschoten vrouw die vrouw was in me droom me moeder . Het huis had heel veel rook en k probeerde eruit te gaan .. me moeder zij in eens van GA JE NIET UIT DAT HUIS ? WEET JE NIET DAT JE ZWANGER BENT  ik schrok want jha had geen enkel zwangerschapsymptonen toen ik eindlijk uit dat huis ws werdt ik wakker.. even voor de duilijkheid voor dat ik hierover droomde droomde ik dat ik 2 sinaas appels  had net toen ik bijna klaar was met de 1e te schillen werdt ik wakker.
*

Kaszan

Re: ???
« Reactie #6 Gepost op: 08 december 2018, 14:13 »
Goededag famier mang
Ik heb een vraagje
Ik droomde gister middag . Dat  ik een huis was met een opgeschoten vrouw die vrouw was in me droom me moeder . Het huis had heel veel rook en k probeerde eruit te gaan .. me moeder zij in eens van GA JE NIET UIT DAT HUIS ? WEET JE NIET DAT JE ZWANGER BENT  ik schrok want jha had geen enkel zwangerschapsymptonen toen ik eindlijk uit dat huis ws werdt ik wakker.. even voor de duilijkheid voor dat ik hierover droomde droomde ik dat ik 2 sinaas appels  had net toen ik bijna klaar was met de 1e te schillen werdt ik wakker.
je huis  jij  je lichaam.  aisa.  je mag niet roken. is niet f idd voor je huis.  voor je lichaam.. eet fruit.  aisa .. kijk naar haar om    ze houd van kinderen    en ben je niet zwanger... zal het misschien niet te lang wel zo kunnen zijn.
*

Given

Re: ???
« Reactie #7 Gepost op: 08 december 2018, 15:28 »
je huis  jij  je lichaam.  aisa.  je mag niet roken. is niet f idd voor je huis.  voor je lichaam.. eet fruit.  aisa .. kijk naar haar om    ze houd van kinderen    en ben je niet zwanger... zal het misschien niet te lang wel zo kunnen zijn.

Bedank voor reactie

Gerelateerde onderwerpen

xx
wordt maar niet zwanger

Gestart door Para_Uma

8 reactie(s)
7712 x bekeken
Laatste bericht
29 september 2018, 15:49
door Given
xx
Zwanger worden lukt maar niet.