Rare droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Rare droom

• 0 reactie(s)
  • 57 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 57 x bekeken
Rare droom
« Gepost op: 26 oktober 2018, 12:06 »
Hallo allemaal ik wilde deze droom effe met jullie delen..snap el zelf niks van.

Ik droomde dat ik met een oude vriendin(wij praten in het echt niet meer met elkaar) van me haar zusje in een gebouw was waar er vele zalen waren..en in elke zaal werd er een kerkdienst gehouden van elke volk.(zoals de surinaamse kerkdienst,de afrikaanse kerkdienst enz).. dus nu nam het zusje van me oude vriendin me mee naar de afrikaanse kerkdienst..eerste instantie wilde ik niet naar binnen want me oude vriendin en een ander zusje van haar(waarmee ik in het echt ook niet praat) waren ook daar..maar die afrikanen bleven maar voor me klappen en ze kwamen mezelf halen om binnen te komen.. eindstand was ik binnen en zat ik naast me oude vriendin en haar zusjes..dus tijdens die dienst zat ik dus naast me oude vriendin en dr zusjes..maar tijdens die dienst zag ik zo een kleine fritinekant met goudenringen die elke een rode steen hadden..dus ik liep naar die kast toe om naar die ringen te kijken en toen zag ik een mattenklopperring met een rode steen en ik wilde hem zo graag maar kon hem niet kopen..dus eindstand liep ik terug naar me plek maar het ene zusje(waarmee ik in het echt ook niet mee praat) die zucht in mijn droom ook al ruzie met me..en toen gingen we in soort discussie en dat gewoon tijdens de dienst..we hadden ook nog gevochten en toen werden met z'n vieren uit de kerkdienst gezet en moesten we in een aparte kamer gaan zitten.. toen we in het kamertje waren vroeg ik aan me oude vriendin dr ene zusje van waarom moest jij eruit als jij niks gedaan hebt..maar die vondt het dus dat ze eruit werdt gestuurd en toen richte ik me op me oude vriendin dr andere zusje en toen zei ik tegen haar van ik moet me excuses aan je bieden en toen zei zij van ja ik ook en toen omhelste we elkaar.. en toen werd ik wakker

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Rare droom

Gestart door sranangsweetie

1 reactie(s)
1284 x bekeken
Laatste bericht
16 december 2012, 15:59
door Prodo misie
xx