Raar!! Wat betekend dit ?? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Raar!! Wat betekend dit ??

• 1 reactie(s)
  • 163 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 163 x bekeken
Raar!! Wat betekend dit ??
« Gepost op: 13 augustus 2018, 04:05 »
Ik droomde dat ik in mijn moeders huis zat met haar vriend, mijn zus en neefje en mijn ex vriendin ( de moeder van mijn zoon ) in de woonkamer met zijn alle op de bank tv te kijken.
Ik ben aan het zappen van zender tot zender en kom terecht op een zender met alleen maar muziek

En er werd een liedje afgespeeld dat moest overkomen dat die man die het voor een vrouw, die vrouw nog een kans wilde geven want hij mist haar.
Ik kijk dus gelijk naar mijn ex in mijn droom en zie dat zij stiekem aan het lachen is van blijdschap t moment dat ik haar wilde vragen waarom ze ging lachen zie ik dat er een boom voor het huis in brand staat.  Ik ren dus naar het balkon en wil de deur open maken om water te gooien en opeens komt een vlam naar binnen waardoor ik de deur snel dichtmaak en de vlam dood.
Ik terug naar de woonkamer rennen met de gedachten ( liever die boom dan ons huis ) en opeens begint het te regenen en de vlam is gedoofd

Iemand die weet wat dat betekend ???

Advertentie
Advertentie

Re: Raar!! Wat betekend dit ??
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2018, 11:38 »
Ik droomde dat ik in mijn moeders huis zat met haar vriend, mijn zus en neefje en mijn ex vriendin ( de moeder van mijn zoon ) in de woonkamer met zijn alle op de bank tv te kijken.
Ik ben aan het zappen van zender tot zender en kom terecht op een zender met alleen maar muziek

En er werd een liedje afgespeeld dat moest overkomen dat die man die het voor een vrouw, die vrouw nog een kans wilde geven want hij mist haar.
Ik kijk dus gelijk naar mijn ex in mijn droom en zie dat zij stiekem aan het lachen is van blijdschap t moment dat ik haar wilde vragen waarom ze ging lachen zie ik dat er een boom voor het huis in brand staat.  Ik ren dus naar het balkon en wil de deur open maken om water te gooien en opeens komt een vlam naar binnen waardoor ik de deur snel dichtmaak en de vlam dood.
Ik terug naar de woonkamer rennen met de gedachten ( liever die boom dan ons huis ) en opeens begint het te regenen en de vlam is gedoofd

Iemand die weet wat dat betekend ???
Mijn visie op jouw droom.
Dat bepaalde verlangens beter bij verlangens kunnen blijven.
Het in brand gaan van de boom is om je aandacht weer te krijgen.
Waarom iets niet meer in je leven is.
Je hebt je vingers aan een keer gebrand, zorg ervoor dat je niet meer gaat branden dan nodig.
(lees liever die boom dan ons huis )
Het doven van de boom, kan staan voor dat je al gered bent uit een bepaalde situatie.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Wat betekend dit

Gestart door CYLA

3 reactie(s)
651 x bekeken
Laatste bericht
09 maart 2017, 19:30
door CYLA
a01
wat betekend dit lied

Gestart door aisa