Portemonnee | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Portemonnee

• 2 reactie(s)
  • 112 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 112 x bekeken
*

Bellaz

Portemonnee
« Gepost op: 06 augustus 2018, 13:44 »
Hallo,

Dus ik droomde eerst dat ik Mn tas had verloren en nu droomde ik dat ik mijn portemonnee was verloren. Later werd ik gebeld door een vriend van me en hij wilde een boek van me kopen, hij gaf me 5 en ik wilde hem wisselgeld geven, maar had Mn portemonnee niet, dus ik gaf die 5 euro weer terug en volgens mij zei ik toen dat hij het gratis mocht die boek. Helaas weet ik niet meer welk boek.

Wat kan dit betekenen?

Advertentie
Advertentie

*

B

Re: Portemonnee
« Reactie #1 Gepost op: 08 augustus 2018, 11:16 »
Iemand?
*

een vriend

Re: Portemonnee
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2018, 13:08 »
Hallo,

Dus ik droomde eerst dat ik Mn tas had verloren en nu droomde ik dat ik mijn portemonnee was verloren. Later werd ik gebeld door een vriend van me en hij wilde een boek van me kopen, hij gaf me 5 en ik wilde hem wisselgeld geven, maar had Mn portemonnee niet, dus ik gaf die 5 euro weer terug en volgens mij zei ik toen dat hij het gratis mocht die boek. Helaas weet ik niet meer welk boek.

Wat kan dit betekenen?
Wees voorzichtig met je geld. je uitgaven. je helpt graag maar je moet ook aan jezelf denken.
heb je zelf het idee dat je een gat in je hand hebt?
dus dat je anderen graag helpt voor appeltje eitje. je moet toch aan je toekomst gaan werken en dat is ,,, spaarzaam gaan worden...

indien je in het echt toch veel moeite hebt met je geld  dat het snel weggaat zal je toch wat hiereaan moeten laten doen....  moni moe ta na yu.. ne lasi so law fasi. 

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over portemonnee

Gestart door Miss08

5 reactie(s)
1615 x bekeken
Laatste bericht
31 januari 2014, 21:29
door love-ly
xx
PORTEMONNEE GEJAT!!

Gestart door laga