Paleis onder water | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Paleis onder water

• 2 reactie(s)
  • 57 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 57 x bekeken
Paleis onder water
« Gepost op: 26 december 2018, 00:03 »
In mijn droom liep ik met twee manspersonen naar een soort grot. ik bleef staan bij het water terwijl de mannen verder liepen. Het was helder water. Ik sprong erin en dook vrolijk zonder me druk te maken dat ik moet ademen. Ik zag een paleis onder het water met gedeeltelijk een vel schijnende licht en zwom er bewonderend om heen. Was bang om erover heen te zwemmen. Daarna ging ik uit het water. De twee mannen kwamen terug. De ene zei aan de andere dat hij me infeite niet alleen moest laten om dichtbij het paleis te gaan zwemmen omdat ik pas gebaadt ben.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Paleis onder water
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2018, 07:37 »
In mijn droom liep ik met twee manspersonen naar een soort grot. ik bleef staan bij het water terwijl de mannen verder liepen. Het was helder water. Ik sprong erin en dook vrolijk zonder me druk te maken dat ik moet ademen. Ik zag een paleis onder het water met gedeeltelijk een vel schijnende licht en zwom er bewonderend om heen. Was bang om erover heen te zwemmen. Daarna ging ik uit het water. De twee mannen kwamen terug. De ene zei aan de andere dat hij me infeite niet alleen moest laten om dichtbij het paleis te gaan zwemmen omdat ik pas gebaadt ben.
ondro liba mi komopo .. je bent pas gebaad .je winti die jou begeleiden zullen er altijd voor he zijn   nu je ze erkend hebt hebt. die paleis is zijn domein waar niemand anders die bevoegdheid heeft daar te kunnen komen . zijn domein is het hogere in jou dat jou toe gaan gaf dat te kunnen zie en daar onder water te kunnen komen. ondro liba mi komopo ... ding no mang nanga mi moro. en die 2 zullen jou verder begeleiden ook tap a sjoro... het land.
*

Manboi.

Re: Paleis onder water
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2018, 14:27 »
Dank u.

Ik heb een paar maanden geleden tijdens een luku vernomen dat ik een watra ingi als djo djo heb.

Ik droomde en paar weken terug dat ik op een steen in een rivier stond en een draaikolk bij me voeten kwam Me vader verscheen en riep: "na a busunki", stopte zijn hand in de draaikolk en haalde mandje met flessen naar boven.

Dit was terwijl ik in een process was mezelf te reinigen. De duman al had aangeven dat er klaarblijkelijk een prati wasi zou moeten volgen. Dus de droom was voor mij meer een bevestiging in de richting waar ik de prati moet doen. Dat hebben wij ook gedaan.

De busunki is een water kromantie lees ik op het net en hoor ik van mensen.

Ik vraag me nu af als mijn droom over het Paleis onder water te maken heeft met mijn djodjo of met de busunki.

Of zei me vader mischien bus ingi, maar dat is ook geen watra ingi

Gerelateerde onderwerpen

xx
huis onder water en electriciteit

Gestart door peggyC

0 reactie(s)
609 x bekeken
Laatste bericht
22 januari 2015, 16:58
door peggyC
xx
man wordt onder water geduwd en ik...

Gestart door MXX

0 reactie(s)
727 x bekeken
Laatste bericht
26 mei 2015, 12:16
door MXX
xx
odi odi iedereen droomen over vies water onder mijn keldervloer.

Gestart door denyo

0 reactie(s)
738 x bekeken
Laatste bericht
23 december 2011, 00:08
door denyo
xx
Onder plak

Gestart door Rediemeid

6 reactie(s)
368 x bekeken
Laatste bericht