Overlijdensberichten??? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Overlijdensberichten???

• 33 reactie(s)
  • 8285 x bekeken
  • 33 reactie(s)
  • 8285 x bekeken
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
Re: Overlijdensberichten???
« Reactie #30 Gepost op: 05 november 2010, 15:47 »
Laat jouw krampachtigheid rond dat wat je nastreeft los,
en dat wat je zoekt zal jou vinden.

Dit is wijsheid, Beata. Alleen zo zullen we leren en mogen leren

Ben ik met je eens. :great:
Advertentie
Advertentie

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #31 Gepost op: 05 november 2010, 15:50 »

Citaat van getyours: Mischien denk je bij het lezen .............. :grrrrrr: 

:love:

Gr.
Happygirl

Sorry maar je bent een persoon die graag alles naar zich zelf toe trekt, m.a.w. manipulatie gedrag.
Je vraag om hulp om uitleg maar wanneer je het je niet aanstaat ga je schoppen en slaan.
Soms moet er iemand zijn die je wijst op je gedrag want misschien durven anderen het niet aan op het te zeggen.

Dat is het van ons Surinamers ja, we denken altijd gelijk te hebben en dat we het wiel hebben uitgevonden maar wanneer ons met feiten om de oren geslagen wordt worden we boos daar we niet hebben geleerd om te gaan met onze emoties is de reactie vaak zoals jij die gegeven heb.

Namelijk met hetgeen dat geciteerd staat bedoelde ik dus je zult wel denken wat is de Getyours en zeurpiet maar het feit dat ik een zeurpiet bent moet jouw triggeren om aan het denken te gaan, en niet zo zeer te kijken of ik een zeurpiet bent, en dan kan men met pappen en nat houden je troosten maar met denken, vragen en stil zitten,
zal je over X jaar nog op de zelfde plek zitten.

Vervolgens kan je denken wie ben ik om het te zeggen, je dumpt een vraag, zoals je dit al vaker gedaan hebt, als ik de droom verklaarde en het was goed in jouw ogen was dankje we maar nu ik het niet verklaar maar je zelf aan het denken zet wordt je boos. Respect is goedschiks en kwaadschiks dus ook denk je gelijk te hebben moet je het soms bij denken houden want op het moment dat je tot bezinning komt is er altijd dat moment van hee die persoon had deels of helemaal gelijk.

Natuurlijk zitten dan de nodige olie op het vuur gooiende mensen mee te lezen, die het vuur proberen aan te wakkeren. Maar het komt er op neer kan je er wat doe er wat mee kan je er niks mee laat het links liggen maar weest dankbaar dat die persoon ze tijd heeft genomen ook al zie jij het op dat moment anders.

Je hoeft het niet met mij eens te zijn, maar mij niet uit voor iets wat ik niet ben, want dan ik niet waarderen.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

Apo

« Reactie #32 Gepost op: 05 november 2010, 15:53 »
Oh sorry, ik had ff beter op moeten letten. LOL.
Maar het advies wat wordt gegeven was goed. Ik weet alleen uit ervaring dat wanneer je antwoordt wilt hebben je niet op ander commentaar zit te wachten, maar uiteindelijk was de raad die mn moeder me destijds gaf het beste wat ze me mee kon geven. Want zo ben ik gegroeid. Ik weet nog niet alles, kan nog niet alles verklaren maar ben wel gegroeid in het spirituele opzicht.

Ik zou het ook heel fijn vinden als er naast dit soort sites ook lezingen werden gehouden zodat we van elkaar kunnen leren.

*

rechter

« Reactie #33 Gepost op: 05 november 2010, 16:32 »
Bij deze sluit ik deze topic.

De droom is al netjes beantwoord door Obiaman, ik zie geen aanleiding meer dit onderwerp aan te houden daar alles al is beantwoord en de huidige berichten niet gaan over het gestarte onderwerp. Daarnaast behoren dergelijke discussies zeker niet thuis op dit forum of topic.