Overlijdensberichten??? - pagina 2 - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Overlijdensberichten???

• 33 reactie(s)
  • 8373 x bekeken
  • 33 reactie(s)
  • 8373 x bekeken
*

happygirl

Re: Overlijdensberichten???
« Reactie #15 Gepost op: 04 november 2010, 23:25 »
Odi Odi,

Ik begrijp je reactie begrijp jij hem ook?

We zijn niet verplicht elkaar te helpen en ook al denk wat moet ik met de info
blijft respect naar een ander die je help een primair gegeven, ook al zie jij het anders
Ik zie dat een ander zijn best heeft gedaan enigszins te verklaren wat er eigenlijk
al duidelijk stond, helaas kom je niet verder als je altijd terug vatl op een ander of jou probleem
bij een ander neerlegt.

mvg

Beste Getyours,

neem aub niet meer de moeite.
Blijkbaar heb je niet in de gaten dat Obiaman mijn vermoeden al lang bevestigd heeft.
Dat had ik namelijk alleen nodig.

Nietdestemin ontzettend bedankt voor al je wijze en nuttige woorden.
Advertentie
Advertentie

*

happygirl

« Reactie #16 Gepost op: 04 november 2010, 23:31 »
Hoi Happy Girl
Ik was en ben niet aan het preken, ik mag reageren als ik wat wil zeggen.
Maar je mag toch gewoon gewezen worden op hoe je met anderen mensen omgaat, terwijl jij een vraag hier neerlegt.
Ik ben je moeder niet om te preken, ik heb wel een tip.
Soms vecht je tegen de wereld, maar blijkt de wereld gewoon jezelf te zijn.
lees even terug, misschien was 30 oktober wel het enige antwoord waarop je gewacht hebt
Willy

Beste Willy,

mag ik ook jou voor jouw ontzettend constructieve en onmisbare mening bedanken...

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #17 Gepost op: 04 november 2010, 23:32 »
Beste Getyours,

neem aub niet meer de moeite.
Blijkbaar heb je niet in de gaten dat Obiaman mijn vermoeden al lang bevestigd heeft.
Dat had ik namelijk alleen nodig.

Nietdestemin ontzettend bedankt voor al je wijze en nuttige woorden.

Odi,

Moeite doe ik graag, maar moeite doen we samen je hoeft het niet me eens te zijn maar blijft respectvol.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

happygirl

« Reactie #18 Gepost op: 04 november 2010, 23:35 »
Odi,

Moeite doe ik graag, maar moeite doen we samen je hoeft het niet me eens te zijn maar blijft respectvol.

mvg

Mischien denk bij het lezen ..............  :grrrrrr:
Over respect gesproken...
*

willy1968

« Reactie #19 Gepost op: 04 november 2010, 23:52 »
Hoi Happy Girl,
graag gedaan
Willy
Advertentie
Advertentie

*

happygirl

« Reactie #20 Gepost op: 04 november 2010, 23:55 »
Hoi Happy Girl,
graag gedaan
Willy

"Fijn" om te lezen....
*

rechter

« Reactie #21 Gepost op: 05 november 2010, 00:00 »
Goedeavond,

Mag ik mij even voorstellen.

*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 05 november 2010, 00:06 »
Goedeavond,

Mag ik mij even voorstellen.

Edelachtbare,

Welkom in ons midden,maar heeft U geen mooiere foto?
U kijkt zo streng. :smile:

Groetjes,

Beata :love:
*

Offline aboika

• 488
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 05 november 2010, 00:55 »
Beste Happy Gril,

Je stelt een vraag in de hoop een antwoordt te krijgen.
Je tante is ziek, ik denk niet dat je op antwoorden zit te wachten, wat je aan het denken moet zetten.
Ik vind het jammer dat je aangevallen wordt terwijl je gewoon een doodgewone vraag stelt.
Nog erger dat willy zich ermee gaat bemoeien om nog meer olie op het vuur te gooien.
Jammer, zo gaan we niet met ons meedemens om.
Ik zie niet in dat je fout ben en wil je toch dit gezegt hebben, zodat je de fout niet bij jezelf zoekt.
Wel jammer dat je aangevallen wordt, terwijl je een doodgewone vraag stelt. Jammer, jammer, jammer dat enkele zo moeten reageren.

Aboika.

doe nanga leti na ma foe obia
*

happygirl

« Reactie #24 Gepost op: 05 november 2010, 11:36 »
Hoi Aboika,

dank je wel voor je bericht.
Er zijn altijd mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
En er zijn altijd mensen die meelopers zijn.
Aan beide heb je niets.

Zoals je zelf aangaf stelde ik een vraag over mijn droom maar kreeg uiteindelijk
alleen maar commentaar over alles en nog wat wat niet op mijn droom betrekking had?!?
Ik zat en zit nog steeds niet op dit soort commentaar te wachten.
Sterker nog als je niets inhoudelijks over mijn droom te vertellen heb vervuil mij thread niet
maar open je eigen thread en spuw je gal DAAR uit!

Citaat van getyours: Mischien denk bij het lezen .............. :grrrrrr: 

Dus als mensen vinden dat ze niet met respect behandeld worden dan moeten ze misschien
bij dit spreekwoord stil staan: Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Hoe dan ook ben ik blij dat Obiaman kort en krachtig kon bevestigen dat ik niet moet
twijfelen aan mezelf en de droom dergelijk verteld waar wij rekening mee moeten houden.
Meer had ik niet nodig?!?

Maar goed alles is nu weer goed en nogmaals bedankt voor je lieve reactie...  :love:

Gr.
Happygirl
Advertentie
Advertentie

*

Apo

« Reactie #25 Gepost op: 05 november 2010, 13:12 »
Best Happygirl,

Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen op je droom. En ik sluit me aan bij Obiaman.
Ik wil er alleen iets aan toevoegen. Heb de discussie ook gevolgd die hierna ontstaan is. En ben het idd eens met het feit dat we elkaar met respect moeten behandelen. Het is helaas iets wat vaak speelt bij surinamers elkaar op een manier benaderen dat het lijkt of zo is dat we respectloos met elkaar omgaan. Terwijl dat niet nodig is. Maar ik kan niet meer zeggen dat Beata het niet verkeerd bedoelde. Misschien viel het verkeerd omdat je graag antwoord verwacht of wilt hebben. Mijn moeder zei me altijd precies hetzelfde. En ik reageerde ook zoals jij reageerde. Maar heb t op de harde manier moeten leren. Dromen zijn boodschappen tussen jou en je jeje's, winti's. Door hier goed naar te luisteren leer je wat jouw winti's jou willen zeggen of je jeje jou wilt vertellen maar wat nog belangrijker is de manier waarop ze het je willen vertellen. Ik heb gemerkt dat mijn jeje, winti's mij dingen op hun manier laten weten en die van mn moeder die wijzen het haar weer anders. Alleen JIJ zult weten wat ze bedoelen. Door het zelf uit te vinden. We kunnen je alleen handvatten gevenen het  voor je kunnen proberen te vertalen (de droom) maar het kan zo zijn dat jouw winti's jouw dromen op een a djers torie manier brengen en omdat de mijne het duidelijk brengen, ik jouw droom net verkeerd kan uitleggen.
En ik denk dat Beata dat bedoelde te zeggen.

Leer je winti's kennen maar voordal de manier waarop zij te werk gaan dan zal je een gestage vooruitgang zien in het begrijpen van hun boodschappen.

Sterkte Apo.
*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 05 november 2010, 15:22 »
Best Happygirl,

Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen op je droom. En ik sluit me aan bij Obiaman.
Ik wil er alleen iets aan toevoegen. Heb de discussie ook gevolgd die hierna ontstaan is. En ben het idd eens met het feit dat we elkaar met respect moeten behandelen. Het is helaas iets wat vaak speelt bij surinamers elkaar op een manier benaderen dat het lijkt of zo is dat we respectloos met elkaar omgaan. Terwijl dat niet nodig is. Maar ik kan niet meer zeggen dat Beata het niet verkeerd bedoelde. Misschien viel het verkeerd omdat je graag antwoord verwacht of wilt hebben. Mijn moeder zei me altijd precies hetzelfde. En ik reageerde ook zoals jij reageerde. Maar heb t op de harde manier moeten leren. Dromen zijn boodschappen tussen jou en je jeje's, winti's. Door hier goed naar te luisteren leer je wat jouw winti's jou willen zeggen of je jeje jou wilt vertellen maar wat nog belangrijker is de manier waarop ze het je willen vertellen. Ik heb gemerkt dat mijn jeje, winti's mij dingen op hun manier laten weten en die van mn moeder die wijzen het haar weer anders. Alleen JIJ zult weten wat ze bedoelen. Door het zelf uit te vinden. We kunnen je alleen handvatten gevenen het  voor je kunnen proberen te vertalen (de droom) maar het kan zo zijn dat jouw winti's jouw dromen op een a djers torie manier brengen en omdat de mijne het duidelijk brengen, ik jouw droom net verkeerd kan uitleggen.
En ik denk dat Beata dat bedoelde te zeggen.

Leer je winti's kennen maar voordal de manier waarop zij te werk gaan dan zal je een gestage vooruitgang zien in het begrijpen van hun boodschappen.

Sterkte Apo.

Odi Apo,

Ik heb niks gedaan of gezegd hoor!hahaha !!!! Maar goed we gaan in alle liefde en met respect voor elkaar verder. :whistle:

Fijne dag!

Beata :love:
*

Apo

« Reactie #27 Gepost op: 05 november 2010, 15:30 »
Nee wat ik bedoel te zeggen is dat je haar raad gaf op een manier die mn moeder mij ook gaf. Door op een eigen manier achter je dromen te komen. Je eigen boodschappen leren te begrijpen. Althans dat meende ik hieruit te begrijpen, correct me if i'm wrong, hahaha
*

Apo

« Reactie #28 Gepost op: 05 november 2010, 15:38 »
Laat jouw krampachtigheid rond dat wat je nastreeft los,
en dat wat je zoekt zal jou vinden.

Dit is wijsheid, Beata. Alleen zo zullen we leren en mogen leren
*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 05 november 2010, 15:45 »
Nee wat ik bedoel te zeggen is dat je haar raad gaf op een manier die mn moeder mij ook gaf. Door op een eigen manier achter je dromen te komen. Je eigen boodschappen leren te begrijpen. Althans dat meende ik hieruit te begrijpen, correct me if i'm wrong, hahaha

Hi Apo,

Ik ben niet degene die raad heeft gegeven,dat was Willy1968.
Ik wil niet met haar eer gaan strijken. :smile:

Een fijn weekend!