Overlijdensberichten??? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Overlijdensberichten???

• 33 reactie(s)
  • 8294 x bekeken
  • 33 reactie(s)
  • 8294 x bekeken
*

happygirl

Overlijdensberichten???
« Gepost op: 26 oktober 2010, 22:04 »
Odi iedereen,

ik droom met regelmaat over mijn tante en mijn nicht (wat ik vroeger nooit deed) en vraag mij ernstig af of ik niet voorbereid word op het overlijden van mijn tante (er is borstkanker geconstateerd) en of de dromen met elkaar te maken hebben. Ik heb intussen mijn nicht ingelicht maar twijfel soms of ik mijn dromen goed zie?

Droom 1:
Ik droomde dat ik op een feestje was waar alle familieleden waren.
Mijn moeder waar ik nu niet mee praat was er tegen haar wil ook.
Opeens stond mijn nicht naast mij en vertelde mij heel verdrietig dat
dit haar laatste feestje zal zijn (alsof ze dat kon voorspellen?!?)
En wordt ik wakker.

Droom 2:
Ik ben in mijn huis (wat niet mijn huis is maar zo aanvoeld) Dit huis is heel basic ingericht is
en er staat geen bloemetje teveel erin?? Mijn nicht komt op visite en wil weten wat ik precies
gedroomd heb. Als zij voor mij staat zie ik hoe mooi dogla haar ze heeft (ze heeft ontzettend
kroeshaar) Als ik het wil aanraken laat ze mij het aanraken maar het is niet van harte.
Als ik haar begin te vertellen wat ik gedroomd heb komt haar moeder opeens binnen en krijg
ik niet meer de kans verder te praten. De gesprekken gaan nergens meer over en ik ben lichtelijk
geirriteerd omdat ik het verhaal niet kwijt kan.
Echter valt mij op dat terwijl wij aan het praten zijn dat mijn tante zoals mijn nicht los van elkaar
een wit kledingsstuk opvouwen. Ik kan niet zien wat het precies is maar ze vouwen beiden een
wit kledingstuk wat boven van kant is en de onderkant glad is, synchroon op?
Als ik daar een opmerking over wil maken gaat mijn wekker af?  :neutral:

Droom 3:
Mijn nicht moet haar rijbewijs halen (heeft ze al) en mijn Oma (die is overleden) zit naast haar.
Ik zit achterin en kijk hoe ze het doet. Opeens heeft ze een trouwjurk aan en blijkt dat wij naar haar
trouwerij moeten (ze is al jaren getrouwd) en rijden wij opeens naar een feestje waar de rest van de
familie ook aanwezig is. Meer gebeurd er niet in de droom maar er zit genoeg symboliek in denk ik.

Kan iemand hier iets meer over deze dromen zeggen?

Alvast bedankt,
Happygirl

Advertentie
Advertentie

*

happygirl

Re: Overlijdensberichten???
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2010, 01:11 »
Niemand???  :gasp:
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2010, 03:31 »
Odi Odi,

Heb je een goede band met je familie?

Ik denk dat je derde droom zeer  duidelijk is toch?

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

happygirl

« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2010, 21:53 »
Hoi getyours,

zoals ik al aangaf zit er genoeg symboliek in echter weet ik niet wat ze inhouden.
Dus als jij meer weet als ik hoor ik het graag.

P.s. Ik heb geen geregeld contact met mijn verre familie.

Bedankt,
Happygirl
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #4 Gepost op: 04 november 2010, 00:51 »
Hoi getyours,

zoals ik al aangaf zit er genoeg symboliek in echter weet ik niet wat ze inhouden.
Dus als jij meer weet als ik hoor ik het graag.

P.s. Ik heb geen geregeld contact met mijn verre familie.

Bedankt,
Happygirl

Wat haal je zelf uit die droom?

Ik weet dat dromen moeilijk kunnen zijn geloof me, want ook ik breek mijn hoofd weleens
maar ik lees ze van tijd tot tijd terug om te kijken want er in me leven gebeurt is en in hoeverre dit overeenkomt
met de dromen. Want ervaring leert mij dat je door te blijven vragen je niet zal groeien dan wel langzaam zult groeien. En soms wat nog erger is verantwoordelijk bent voor het falen van bepaalde zaken in je leven.

Wanneer je niet de moeite doet om de baas te  zijn van jouw leven, kan je je leven niet sturen,
Het is belangrijk dat je je leven kan sturen en een hulp middel zijn de dromen, maar snap je de dromen
niet dan stuur je vaak te laat of een ander stuurt voor jouw. Daarom is het belangrijk dat je zelf durf te zeggen
ik zie dit en dit en ik denk dit en dit dat zal jouw vormen ongeacht hoe oud je al bent.

Het gevolg hiervan is dat men je zo nu en dan nog zal zeggen oké het klopt maar dit en dit zit er ook nog in.
Mischien denk bij het lezen .............. :grrrrrr:

mvg
Advertentie
Advertentie

*

happygirl

« Reactie #5 Gepost op: 04 november 2010, 22:02 »

Wat haal je zelf uit die droom?

Ik weet dat dromen moeilijk kunnen zijn geloof me, want ook ik breek mijn hoofd weleens
maar ik lees ze van tijd tot tijd terug om te kijken want er in me leven gebeurt is en in hoeverre dit overeenkomt
met de dromen. Want ervaring leert mij dat je door te blijven vragen je niet zal groeien dan wel langzaam zult groeien. En soms wat nog erger is verantwoordelijk bent voor het falen van bepaalde zaken in je leven.

Wanneer je niet de moeite doet om de baas te  zijn van jouw leven, kan je je leven niet sturen,
Het is belangrijk dat je je leven kan sturen en een hulp middel zijn de dromen, maar snap je de dromen
niet dan stuur je vaak te laat of een ander stuurt voor jouw. Daarom is het belangrijk dat je zelf durf te zeggen
ik zie dit en dit en ik denk dit en dit dat zal jouw vormen ongeacht hoe oud je al bent.

Het gevolg hiervan is dat men je zo nu en dan nog zal zeggen oké het klopt maar dit en dit zit er ook nog in.
Mischien denk bij het lezen .............. :grrrrrr:
Sorry, maar ik kan mij totaal niet in jouw gedachtengang vinden. Ik vind je nogal bekrompen en erg egoistisch.
Bovendien hebben ongeduldige en betweterige mensen hier niets te zoeken. Er wordt hier om hulp gevraagd niet om de ander een lesje te leren :fun_001:
 :mad:

mvg
« Laatst bewerkt op: 04 november 2010, 22:16 door CC Moderator »
*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 november 2010, 22:37 »
Odi iedereen,

ik droom met regelmaat over mijn tante en mijn nicht (wat ik vroeger nooit deed) en vraag mij ernstig af of ik niet voorbereid word op het overlijden van mijn tante (er is borstkanker geconstateerd) en of de dromen met elkaar te maken hebben. Ik heb intussen mijn nicht ingelicht maar twijfel soms of ik mijn dromen goed zie?

Droom 1:
Ik droomde dat ik op een feestje was waar alle familieleden waren.
Mijn moeder waar ik nu niet mee praat was er tegen haar wil ook.
Opeens stond mijn nicht naast mij en vertelde mij heel verdrietig dat
dit haar laatste feestje zal zijn (alsof ze dat kon voorspellen?!?)
En wordt ik wakker.

Droom 2:
Ik ben in mijn huis (wat niet mijn huis is maar zo aanvoeld) Dit huis is heel basic ingericht is
en er staat geen bloemetje teveel erin?? Mijn nicht komt op visite en wil weten wat ik precies
gedroomd heb. Als zij voor mij staat zie ik hoe mooi dogla haar ze heeft (ze heeft ontzettend
kroeshaar) Als ik het wil aanraken laat ze mij het aanraken maar het is niet van harte.
Als ik haar begin te vertellen wat ik gedroomd heb komt haar moeder opeens binnen en krijg
ik niet meer de kans verder te praten. De gesprekken gaan nergens meer over en ik ben lichtelijk
geirriteerd omdat ik het verhaal niet kwijt kan.
Echter valt mij op dat terwijl wij aan het praten zijn dat mijn tante zoals mijn nicht los van elkaar
een wit kledingsstuk opvouwen. Ik kan niet zien wat het precies is maar ze vouwen beiden een
wit kledingstuk wat boven van kant is en de onderkant glad is, synchroon op?
Als ik daar een opmerking over wil maken gaat mijn wekker af?  :neutral:

Droom 3:
Mijn nicht moet haar rijbewijs halen (heeft ze al) en mijn Oma (die is overleden) zit naast haar.
Ik zit achterin en kijk hoe ze het doet. Opeens heeft ze een trouwjurk aan en blijkt dat wij naar haar
trouwerij moeten (ze is al jaren getrouwd) en rijden wij opeens naar een feestje waar de rest van de
familie ook aanwezig is. Meer gebeurd er niet in de droom maar er zit genoeg symboliek in denk ik.

Kan iemand hier iets meer over deze dromen zeggen?

Alvast bedankt,
Happygirl

Odi Happygril,
Je droom is een bevestiging op dat wat komen zal;

Ik heb naar je droom gekeken en zie dat er punten zijn om aantenemen dat zoals jij het zegt het ook nabij kan zijn.

Je hoeft niet te twijfelen aan jezelf.
Je bent lerende en wij zijn er om daar wat je meer wenst te weten je verder bij te staan.

Trouwjurk, laatste feestje enz enz, kunnen dat wat met borstkanker te maken hebben alleen maar bevestigen.
, je zegt: twijfel soms of ik mijn dromen goed zie. Twijfel niet aan jezelf.

Odi nanga brasa,Obiaman

*

willy1968

« Reactie #7 Gepost op: 04 november 2010, 23:04 »
Hoi Happy Girl
Eigenlijk ben ik best geschrokken van je reactie...
iemand probeerd je op een pad te helpen en dan haal je ineens zo uit?
Het stuk waarin je aangeeft dat je jezelf niet vind in iemand zijn gedachtengang, prima...maar de rest.
Willy
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #8 Gepost op: 04 november 2010, 23:10 »
Sorry, maar ik kan mij totaal niet in jouw gedachtengang vinden. Ik vind je nogal bekrompen en erg egoistisch.
Bovendien hebben ongeduldige en betweterige mensen hier niets te zoeken. Er wordt hier om hulp gevraagd niet om de ander een lesje te leren :fun_001:
 :mad:

mvg

Odi Odi,

Ik begrijp je reactie begrijp jij hem ook?

We zijn niet verplicht elkaar te helpen en ook al denk wat moet ik met de info
blijft respect naar een ander die je help een primair gegeven, ook al zie jij het anders
Ik zie dat een ander zijn best heeft gedaan enigszins te verklaren wat er eigenlijk
al duidelijk stond, helaas kom je niet verder als je altijd terug vatl op een ander of jou probleem
bij een ander neerlegt.

mvg
*

happygirl

« Reactie #9 Gepost op: 04 november 2010, 23:10 »

Odi Happygril,
Je droom is een bevestiging op dat wat komen zal;

Ik heb naar je droom gekeken en zie dat er punten zijn om aantenemen dat zoals jij het zegt het ook nabij kan zijn.

Je hoeft niet te twijfelen aan jezelf.
Je bent lerende en wij zijn er om daar wat je meer wenst te weten je verder bij te staan.

Trouwjurk, laatste feestje enz enz, kunnen dat wat met borstkanker te maken hebben alleen maar bevestigen.
, je zegt: twijfel soms of ik mijn dromen goed zie. Twijfel niet aan jezelf.

Odi nanga brasa,Obiaman

Ontzettend bedankt Obiaman,

dat is het enige wat ik vroeg. Een bevestiging wat ik vermoed.
Nogmaals bedankt.

Gr.
Happygirl
« Laatst bewerkt op: 04 november 2010, 23:14 door CC Moderator »
Advertentie
Advertentie

*

happygirl

« Reactie #10 Gepost op: 04 november 2010, 23:12 »

Nogmaals bedankt.

Gr.
Happygirl
*

Offline Culturu.com

• Suriname Nieuws Magazine
  • 1080
  • suriname ALTIJD dichtbij
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 04 november 2010, 23:17 »

Nogmaals bedankt.

Gr.
Happygirl

Hoi Happygirl, een kleine tip!
Als je een bericht plaats met quote even jouw tekst schrijven na de (niet voor) [/quote].

Als je dit voor de [/quote] doet dan verschijnt alles in het blauw en is het voor de lezer lastig te lezen wat jij hebt geschreven of de persoon waarvan jij de qoute gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Culturu.com
*

happygirl

« Reactie #12 Gepost op: 04 november 2010, 23:18 »
Hoi Happy Girl
Het stuk waarin je aangeeft dat je jezelf niet vind in iemand zijn gedachtengang, prima...maar de rest.
Willy
Hoi Happy Girl
Willy

Odi Willy,

ook aan jou dezelfde boodschap. Als er geen zinnige opmerkingen geplaatst kan worden die RECHTSTREEKS met mijn droom te maken heeft heb ik niets aan iemand zijn commentaar.
Ik geloof niemand die hier een thread plaatst zit op een preek te wachten die ook nog afgesloten wordt met...
Mischien denk bij het lezen ..............   :grrrrrr:
*

happygirl

« Reactie #13 Gepost op: 04 november 2010, 23:20 »
Hoi Happygirl, een kleine tip!
Als je een bericht plaats met quote even jouw tekst schrijven na de (niet voor) .

Als je dit voor de  doet dan verschijnt alles in het blauw en is het voor de lezer lastig te lezen wat jij hebt geschreven of de persoon waarvan jij de qoute gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Culturu.com

Bedankt voor de tip maar ik had het al gezien en gecorrigeerd...  :great:  :smile:
*

willy1968

« Reactie #14 Gepost op: 04 november 2010, 23:23 »
Hoi Happy Girl
Ik was en ben niet aan het preken, ik mag reageren als ik wat wil zeggen.
Maar je mag toch gewoon gewezen worden op hoe je met anderen mensen omgaat, terwijl jij een vraag hier neerlegt.
Ik ben je moeder niet om te preken, ik heb wel een tip.
Soms vecht je tegen de wereld, maar blijkt de wereld gewoon jezelf te zijn.
lees even terug, misschien was 30 oktober wel het enige antwoord waarop je gewacht hebt
Willy