overleg met mijn overleden tante over mijn oma - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

overleg met mijn overleden tante over mijn oma

• 1 reactie(s)
  • 1163 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1163 x bekeken
overleg met mijn overleden tante over mijn oma
« Gepost op: 06 januari 2011, 12:41 »
Odi odi iedereen,

Vanmorgen droomde ik zo plotseling met mijn overleden tante, maar in die droom was ze niet overleden.Ik droomde dat we samen naar suriname gingen om mijn oma te verassen. (mijn oma leeft nog)  In die droom werkte mijn oma als hoofdvoedingsverpleegkundige op zanderij. Daar aangekomen zochten we een taxi om naar mijn oma's huis te gaan. Maar op zanderij kwamen we mijn oma vluchtig tegen. Het merkwaardige was dat ze aan de ene kant ons zag en toch ook weer niet. Mijn tante en ik gingen aan tafel zitten op zanderij om te lunchen. (ik kan me niet herinneren of mijn oma ook op zanderij aan tafel kwam zitten. Terwijl we aan het lunchen waren waren we aan het overleggen hoe we naar mijn oma's huis gingen. Ik vroeg hoe ik met die taxichauffeurs moest onderhandelen of ik ik in euro's of srd moest onderhandelen en of ik moest beginnen met 5 euro of hoger. Vervolgens stond ik plotseling alleen voor mijn oma's huis en ik zei, hoi oma mij had u niet verwacht hé. Ik zei u toch dat ik u zou verassen en dat ik een keer naar suriname zou komen wanneer u op vakantie bent? Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?  :star:

Advertentie
Advertentie

Re: overleg met mijn overleden tante over mijn oma
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2011, 12:03 »
Hoi,

zijn enkele sleutel woorden die je gebruikt
verrassen( er komt een dag) en dat is nu de tijd.
(voedings deskundige)je leert jezelf beter kennen. ben je op het moment ook bezig met je voeding. op je voeding letten.

indien je ergens over twijfeld over het contact met het bovennatuurlijke
(zien of niet gezien worden, hoor of niet gehoord worden,
merkwaardige was dat ze aan de ene kant ons zag en toch ook weer niet

Let op wat je wel of niet mag eten en je zal meer contact maken met je begeleiders.
je zal je weg vinden naar je afkomst. en dat zal jou grote verassing zijn.
Nogmaals, let op de voeding, wat wel en niet gegeten mag worden. en je zal je weg vinden.(dat is ook die onderhandelen wat hoe enz. zodat je er komt naar je roets

Assistent