Ouwe vrouw en 3 slangen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ouwe vrouw en 3 slangen

• 2 reactie(s)
  • 189 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 189 x bekeken
*

Pimba

Ouwe vrouw en 3 slangen
« Gepost op: 17 juli 2018, 22:38 »
Goedenavond ik wil graag mijn dromen met jullie delen en meer hierover weten.Ik droomde dat ik een ouwe vrouw in een verzorgingshuis tegenkwam en toen ik haar sprak vond ze me aardig.Ze wilde graag meer over me weten en ik vertelde haar in het kort over mijn situatie ze zei dat ze alles weet en dat ik mij niet meer zorgen hoefde te maken en dat ze me graag als kind wilde. Ze gaf aan dat ik alles moch hebben al  ze er niet meer is en dat ze dat op papier zou zetten (testament). Aan het einde van ons gesprek  gaf ze me haar adres en kamer nr  en nodigde me uit om eens lang te komen .Ik belde na een paar dagen en kreeg de  receptioniste aan de lijn en ik werd doorgestuurd naar de vaste  verzorgende van de vrouw. Ik vertelde haar dat ik een afspraak had met de ouwe vrouw en dat ik haar wilde spreken maar ze weigerde en zei tegen me dat ze niet ter plekke was.  Ik belde terug naar de receptioniste en die bevestigde dat het niet klopte en dat ze wel aanwezig was en toen werd ik wakker.       
 Droom  2  ik droomde dat iemand mij een boodschap gaf dat er 3 slangen in de familie zijn ,2 kleine en de grote die is bij mij en dat ik een speciaal behandeling voor zal krijgen.Was wel heel grappig maar ik wil weten waarmee dit te maken heeft want soms zegt men dat een slang vyand is. Graag jullie hulp alvast bedankt en een fijne nachtrust.         
 Grt van Pimba

Advertentie
Advertentie

*

Ano

Re: Ouwe vrouw en 3 slangen
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2018, 09:04 »
Odi,

Ik lees duidelijke boodschappen, alleen ben ik geen droom uitlegger, wilde alleen aangeven dat de kamer nummer ook belangrijk is om te weten. Ze communiceren ook met je door middel van getallen.

*

Pimba

Re: Ouwe vrouw en 3 slangen
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2018, 22:15 »
Ok dankje wel voor je info fijne nachtrust.

Gerelateerde onderwerpen

xx
ouwe vrouw;paars/witte kotomisie

Gestart door raylee-ann

5 reactie(s)
2431 x bekeken
Laatste bericht
16 september 2013, 21:19
door Prodo misie
wireless
droom over ouwe vrouw,kinderen die winti krijgen

Gestart door josepha

1 reactie(s)
1357 x bekeken
Laatste bericht
09 september 2010, 12:41
door Obiaman
xx
Ouwe vrouw en dermatoloog die mij zou helpen.

Gestart door ambrosia

1 reactie(s)
889 x bekeken
Laatste bericht
09 april 2014, 21:51
door Prodo misie
xx
Ouwe gouwe!

Gestart door atiwi

1 reactie(s)
975 x bekeken
Laatste bericht