Oud houten huis, netals in een horror film - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Oud houten huis, netals in een horror film

• 6 reactie(s)
  • 2501 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 2501 x bekeken
*

Offline Luangu Masra

• 1675
  • Luangu ini wan bon
    • Bekijk profiel
Oud houten huis, netals in een horror film
« Gepost op: 24 mei 2009, 16:56 »

Ik droomde dat ik in een huis ging. Een onbekend huis voor mij.
Het was een heel oud huis van hout gemaakt.
Het leek netof ik in een horror film was, in een van die spooky huisen, want er was weinig licht en hier en daar zag je spinnenrag, wat betekend dat het huis jaren niet is bewoond. Maar alle meubilair was er nog in.
Ik liep naar boven op een trap en terwijl ik zo liep zag ik dat ik een kleine jongen/man was.
Er waren een paar kamers boven. Ik ging naar eentje maakte het open en zag in die kamer, 3 mensen.
En hier komt het horror film aspect weer naar boven want, die mensen waren ook vast met alleen maar spinnerag,alsof daar al jaren vast zatten.

Ik maakte ze los en rende weg, want ik kreeg het gevoel dat degene wie ze daar had gebonden, me wilde pakken. Die mensen rende ook de kamer uit, heel blij dat ze los zijn.
Ik werd toen wakker.

Heel vreemde droom was dat man.
Ik weet niet als het er iets mee heeft te maken, maar de dag daaroor, was ik bij degene die me gaat begeleiden fu set mi skin om me lijst te halen. En toen spraken we over het een  en ander.

Di wi kwa Sranan a bun.
Ma Luangu Kondre, a ben moro bun.
Advertentie
Advertentie

*

Dya-Dya

Re: Oud houten huis, netals in een horror film
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2009, 00:32 »
je moet het zien als een onbekend stukje van jezelf.. wat er altijd was maar wat je nog niet heb gekent..
en waar je nu mee kennis gaat maken... want je gaat je angst ervan overwinnen om te komen waar je moet zijn.

lespeki,

dya-dya
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2009, 11:30 »
odi Lm,zelf zie ik je droom als gevolg van die ontmoeting met die duman.je hebt die mensen los gemaakt/bevrijdt en je bent nu bezig om je winti's de juiste plaats te gaan geven,dus baden om ze meer kracht te geven(fu krachti ding),vandaar die bevrijding wat je hebt gedaan.
denk zelf dat dit een verband mee heeft,maar zeker geen rotte droom.

met respect,faya
*

Offline Luangu Masra

• 1675
  • Luangu ini wan bon
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 juni 2009, 02:13 »
odi odi Dya en faya

Nog bedankt voor jullie reacties hoor
Heb ze positief ontvangen.

L.m.
*

Offline Luangu Masra

• 1675
  • Luangu ini wan bon
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 november 2009, 01:17 »
Omhoog,
nog meer reacties zijn welkom hoor aub!

L.M.
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 04 november 2009, 01:26 »
hoi LM

onbekend terrein kan betekenen dat je maybe nog meer winti's hebt die je nu als het ware hebt bevrijd.

en ook net als Dya Dya zegt dat je dus een deel van je zelf ontdekt dat je nog niet kende!

PW
*

martin

Re: mee denker
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2009, 13:12 »
als ik het zo leest krijg ik de indruk dat een witie van jou heeft laten zien wat jouw mogelijk heden zijn als je de tijd neemt om jezelf spiritueel op te bouwen.

ikdenk alleen maar mee