op het punt te bevallen maar moet opruimen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

op het punt te bevallen maar moet opruimen

• 2 reactie(s)
  • 1279 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1279 x bekeken
*

Offline sukrusani

• *
  • 24
  • LiFe!!
    • Bekijk profiel
op het punt te bevallen maar moet opruimen
« Gepost op: 28 oktober 2010, 18:33 »
 :glasses: hallo obiaman

ik had eergister een droom
in mijn droom was ik zwanger en had ik een modieus/kunstzinnige/kleurrijke strakke jurk aan met de kleuren roze en groen in verticalelijnen..mijn buik was zo groot en ik stond op het punt te bevallen
maar ik wou nog niet bevallen!
er waren bekende om mij heen mij neefje kwam duidelijker naar voren..
In mij droom was ik boos/beetje aggresief ik was van mening dat mijn woning een troep was en kon mijn aankomende baby niet in zo'n huis ontvangen!
Bovendien iedereen weet dat de baby komt en heeft al die tijd niks gedaan.  Niemand sprak mij tegen na de scheldparty en hielp met opruimen.

Ik kan me niet herinneren dat het echt een troep was(ik heb het niet gezien in de droom het was gewoon zo)
Ik was ook heel bewust van mijn artistieke jurk/mij uiterlijk

hopelijk kunt u mij verder helpen met de betekenis
groetjes

Advertentie
Advertentie

*

joann

Re: op het punt te bevallen maar moet opruimen
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2010, 21:48 »
ben benieuwd
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
Re: op het punt te bevallen maar moet opruimen
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2010, 03:26 »
:glasses: hallo obiaman

ik had eergister een droom
in mijn droom was ik zwanger en had ik een modieus/kunstzinnige/kleurrijke strakke jurk aan met de kleuren roze en groen in verticalelijnen..mijn buik was zo groot en ik stond op het punt te bevallen
maar ik wou nog niet bevallen!
er waren bekende om mij heen mij neefje kwam duidelijker naar voren..
In mij droom was ik boos/beetje aggresief ik was van mening dat mijn woning een troep was en kon mijn aankomende baby niet in zo'n huis ontvangen!
Bovendien iedereen weet dat de baby komt en heeft al die tijd niks gedaan.  Niemand sprak mij tegen na de scheldparty en hielp met opruimen.

Ik kan me niet herinneren dat het echt een troep was(ik heb het niet gezien in de droom het was gewoon zo)
Ik was ook heel bewust van mijn artistieke jurk/mij uiterlijk

hopelijk kunt u mij verder helpen met de betekenis
groetjes

Om het geen dat u verwacht (wat dat is weet u alleen) te krijgen zult u hard moeten werken en verantwoordelijkheid/voortouw moeten nemen,want anderen zullen pas wat doen als u het doet.
De familie staat voor hulp maar u ziet dat ze pas in actie komen op het moment dat u in actie komt.

De kleuren

rood, wit (roze) en groen staan ergens voor dit stuk laat ik aan u over.

mvg

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.