oma discrimineert en bikini in zwembad | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

oma discrimineert en bikini in zwembad

• 2 reactie(s)
  • 1486 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1486 x bekeken
oma discrimineert en bikini in zwembad
« Gepost op: 24 december 2008, 14:30 »
Beste Obiaman en alle andere lezers,

De laatste tijd droom ik vaak over het huis van mijn overleden oma. Meestal is er iets wat ik mooi vind en graag wil hebben.De eerste keer waren het koeien beeldjes op het raamkozijn. Ik vind dingen die van koeien gemaakt zijn (vellen kleden riemen tassen etc) mooi. Ik eet geen rundvlees. Toen ik naar ze keek begonnen ze te bewegen.
De tweede keer keek ik in haar tuin en dacht eraan hoe leuk mijn vader en broers/zussen in haar tuin konden hebben gespeeld vroeger. Hij was groot. Ik zag een koperen standbeeld in de tuin. Weer dacht ik heel mooi ik zou het wel willen hebben.
Gisteren droomde ik over haar. De eerste keer dat ik haa gezicht zag. Ik was in de straat van haar huis.er wonen nu nieuwe mensen daar en die man was aan het verbouwen maar ook op de straat.Er vielen dingen op de grond bijna op mij dus ik werd boos. Die man was slordig dacht ik. Ik was met nog 2 personen en met die 2 personen ben ik naar binnen gegaan. We hebben die man uitgescholden en net toen ik de zitkamer in wilde gaan zag ik mijn oma staan. Ze discrimineerde en toen zei ik dat ze mijn oma niet was. Mijn oma zou nooit discrimineren ze was dol op mn moeder.

Daarna droomde ik dat ik in een zwembad was met 2 meisjes. Ze zeiden dat ik weinig kleding aan had. Ik droeg een zwarte bikini. Ik zei tegen hun dat ik zo wel naar buiten mocht van mn moeder en dat ik al 23 was en ik wist wat ik deed.
Er was nog een broer van de meisjes en die vroeg of ik iets voor hem wilde gaan halen. Toen ik het voor hem gebracht had was hij dankbaar.

Weten jullie misschien wat dit betekend?

Brasa, Caprice

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: oma discrimineert en bikini in zwembad
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2008, 16:35 »
Odi,

meestal als je terug gaat in de droom naar het ouderlijk huis dan wel in dit geval je grootouders thuis. geeft aan dat er toch een binding is het dat erf (huis)

ben je daar opgegroeid, kwam je er vaak.

mocht je een keer weer daar komen lijkt het me goed je de grond gaat groeten, ga de plaats groeten. koud water is altijd goed , een orgade water en pimba erin is ook fijn.

dan zal deze bigi,sma je zeker niet discrimineren. maar iets van de plaats wilt je wijzen dat je ze niet moet vergeten/ go bar na presie wan odi en breng iets lekkers.
kan inderdaad zijn dat de mensen nu het erf niet schoonmaken, of dat het erf nooit verkocht mocht worden.

ze is een beetje boos, om het zo te zeggen, maar het kan een mama fu doti zijn.

ook je 2de droom is duidelijk.
zwembad is baaden. kleding is bescherming.
nadat je gewassen zal zijn en gedaan zal hebben wat hij vraagt.
zal hij je dus dankbaar zijn, wat je moet zien als de bescherming die je van hem zal genieten nadat je hem dat geeft wat hij vraagt.

bad en hem een atrubut geven. weet je wat je hem gegeven had?

Odi nanga brasa,Obiaman.
Re: oma discrimineert en bikini in zwembad
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2008, 13:08 »
Beste Obiaman,

Dank u voor uw reactie. Ik zal uw advies ook zeker opvolgen. Ik kwam als kind vaak bij mijn oma. Bijna elke zondag. Ze is de moeder van mijn vader en woonde bij ons in de buurt in Nederland. Deze oma was ook Nederlands. Ik ben ook zeerzeker benieuwd van wie deze boodschap komt.

Ik zal ook zeker gaan baden in het nieuwe jaar. In mijn droom bracht ik kleding voor hem. Het was een kaki broek volgens mij. Ik dacht in mijn droom ''wat heb je aan die kleren want ze zijn nat geworden door het water.'' De boodschap is nu duidelijk voor mij.Nu snap ik ook dat die meisjes zeiden dat ik weinig kleding aan had.

Bedankt Obiaman en een fijne jaarwisseling toegewenst,

Brasa, Caprice