"No frede mi ne gwe moro" | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

"No frede mi ne gwe moro"

• 1 reactie(s)
  • 72 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 72 x bekeken
*

Offline Bigman51

• Yu skin sani a no fu "peetje"
  • *
  • 2
  • In time we provide
    • Bekijk profiel
"No frede mi ne gwe moro"
« Gepost op: 31 december 2018, 09:44 »
Een vrouwelijke chat friend van mij, had ik net op mijn whatsapp toegevoegd en zij manifesteert zich dezelfde avond in een droom.
De droom verliep als volgt:
Ik zat te water trappelen met mijn benen in een ontspannen sfeer in een kleurrijke omgeving in de natuur. Vogelzang, stromend water, grote gele zon tussen de bomen en de hemel die het water een goudgele weerspiegeling gaf. Het water was helder als een witte hemel op aarde. Ik zat langs de rand van het water en genoot van het uitzicht. Plotseling kwam een hele mooie dame uit het water met het gezicht van nu mijn whatsapp vriend. Stralend lachend gezicht met helemaal goud gele javaanse stof gewikkeld om haar lichaam met applicaties als dat van de tapijtslang zijn vel. Mooi om te zien. De dame naderde mij op mond hoogte. Ik wilde haar een kus geven. Voordat ik dat wilde doen, kuste zij mij op mijn mond en sprong uit het water zittend naast mij met de woorden: " now mi doro, no frede mi no e gwe libi yu moro". Ik keek haar aan en voordat ik haar wilde omarmen werd ik lachend wakker.

« Laatst bewerkt op: 31 december 2018, 09:47 door Bigman51 »
Love Laat mij bestaan...odi odi Bigman51
Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: "No frede mi ne gwe moro"
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2018, 21:29 »
Een vrouwelijke chat friend van mij, had ik net op mijn whatsapp toegevoegd en zij manifesteert zich dezelfde avond in een droom.
De droom verliep als volgt:
Ik zat te water trappelen met mijn benen in een ontspannen sfeer in een kleurrijke omgeving in de natuur. Vogelzang, stromend water, grote gele zon tussen de bomen en de hemel die het water een goudgele weerspiegeling gaf. Het water was helder als een witte hemel op aarde. Ik zat langs de rand van het water en genoot van het uitzicht. Plotseling kwam een hele mooie dame uit het water met het gezicht van nu mijn whatsapp vriend. Stralend lachend gezicht met helemaal goud gele javaanse stof gewikkeld om haar lichaam met applicaties als dat van de tapijtslang zijn vel. Mooi om te zien. De dame naderde mij op mond hoogte. Ik wilde haar een kus geven. Voordat ik dat wilde doen, kuste zij mij op mijn mond en sprong uit het water zittend naast mij met de woorden: " now mi doro, no frede mi no e gwe libi yu moro". Ik keek haar aan en voordat ik haar wilde omarmen werd ik lachend wakker.
wauw.. dit is een openbaring. watra vodu. telefoon.. je ziet in het water. weerspiegeling zegt iets over het zien. en is de manier van communicatie..telefoon .. roepen  en ze zal er zijn.  mooi.. die stof  japanrsi als je die kan vinden... koop het .. ze is er .. a doro.  deuren zullen voor je open gaan en je zal contacten werven   maken  ontmoeten...  telefoon.
maak er gebruik van en je zal begeleid worden ...succes  en een fijne jaarwisseling

Gerelateerde onderwerpen

xx
Topic voor de "ervaren" en "hoger" opgeleiden in de winti materie.

Gestart door gnet - neko

78 reactie(s)
11404 x bekeken
Laatste bericht
29 maart 2012, 18:52
door lovely
xx
"ouderwetse" vragen voor de "gewone" winti beleider

Gestart door gnet - neko

19 reactie(s)
4908 x bekeken
Laatste bericht
04 december 2011, 20:22
door gnet - neko
xx
De term;"Marron" betekent letterlijk "weggelopen Vee!"

Gestart door yaw-yaw

4 reactie(s)
4551 x bekeken
Laatste bericht
13 oktober 2008, 18:17
door aboika
xx
Droom over een "kotluku", de vrouw had een slang en liet een "pangi"zien.

Gestart door Shy

2 reactie(s)
1760 x bekeken
Laatste bericht
21 oktober 2012, 23:26
door Shy
xx
‎'Na abra liba den e frede, ma dya un ne frede'

Gestart door Watra ingie

0 reactie(s)
2292 x bekeken
Laatste bericht