Nare droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Nare droom

• 3 reactie(s)
  • 279 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 279 x bekeken
*

cici

Nare droom
« Gepost op: 17 mei 2018, 09:04 »
Ik heb weleens een enge droom gehad maar niet zo vervelend als deze. Heb namelijk gedroomd dat wij op school zaten of in iedergeval we waren in een openbare ruimte, en plotseling draaide een leraar door en begon iedereen te vermoorden die hij op zijn pad zag. Inclusief mij ik probeerde te vluchten maar hij had mij gevonden en bleef achter me aan zitten.. werd zojuist ook echt geschrokken wakker.

Iemand dit ook meegemaakt? En wat zou de betekenis kunnen zijn??

Advertentie
Advertentie

*

Au

Re: Nare droom
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2018, 10:19 »
Ik droomde over een zwarte kat
*

Een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2018, 04:28 »
Ik droomde over een zwarte kat
negatief.. bakru
*

Een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2018, 04:53 »
Ik heb weleens een enge droom gehad maar niet zo vervelend als deze. Heb namelijk gedroomd dat wij op school zaten of in iedergeval we waren in een openbare ruimte, en plotseling draaide een leraar door en begon iedereen te vermoorden die hij op zijn pad zag. Inclusief mij ik probeerde te vluchten maar hij had mij gevonden en bleef achter me aan zitten.. werd zojuist ook echt geschrokken wakker.

Iemand dit ook meegemaakt? En wat zou de betekenis kunnen zijn??
een leraar die iemand wat leert is doorgedraaid. iets goeds wat negatief veranderd.boos.. op je pad of ergens waar je gaat met alle goede bedoelingen moet je toch ff iets beters kijken wat dieper graven.  ben je bezig jou ergens in te verdiepen. het is mooi maar heeft ook een ander kant. dat wat je doet goed of beter te doen. een winti kan les geven .. een ouder kan les geven. voorouders .. maar ergens is er een storing waardoor iets of wat een mandie of een trobie er is waardoor er nu ruis ontstaat met de leermeester die weer tot bedaring gebracht moet worden. kan winti zijn die iets leert maar boos is. en dat moet onderzocht worden.

Gerelateerde onderwerpen

xx
eerst nare droom, toen wakker gemaakt en daarna een nare geestervaring

Gestart door culturukind

4 reactie(s)
2859 x bekeken
Laatste bericht
08 maart 2013, 11:35
door Prodo misie
xx
Nare Entiteit en of nare aanval opmerken

Gestart door RahanaN