Muntgeld weggooien | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Muntgeld weggooien

• 3 reactie(s)
  • 85 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 85 x bekeken
*

Dennis

Muntgeld weggooien
« Gepost op: 17 oktober 2018, 08:15 »
Goedemorgen  iedereen ik wilde graag wat meer weten over deze droom .     Ik was op bezoek met een vriend  van me bij m'n tante en liet hem kennis met haar maken .Daarna riep ze hem en gaf hem heel veel muntgeld ,hij was niet blij mee en gooide alles weg haar reactie was  verassend en  ik was stil en vond het raar.De eerste waaraan ik op dat moment dach was wat is dit? en wat heeft me tante verkeerd gedaan? ik had geen raar gevoel aan de kant van de vriend van me .Ik hoop dat er iemand is die me  kan wijs maken . Groetjes Dennis

Advertentie
Advertentie

*

Willy

Re: Muntgeld weggooien
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2018, 10:17 »
Goedemorgen  iedereen ik wilde graag wat meer weten over deze droom .     Ik was op bezoek met een vriend  van me bij m'n tante en liet hem kennis met haar maken .Daarna riep ze hem en gaf hem heel veel muntgeld ,hij was niet blij mee en gooide alles weg haar reactie was  verassend en  ik was stil en vond het raar.De eerste waaraan ik op dat moment dach was wat is dit? en wat heeft me tante verkeerd gedaan? ik had geen raar gevoel aan de kant van de vriend van me .Ik hoop dat er iemand is die me  kan wijs maken . Groetjes Dennis
je had geen raar gevoel bij die vriend van je. vrienden. maatje. elkaar helpen. daar zijn vrienden voor .. familie kan je niet kopen... een maatje kan je omkopen. kopen... je kent je tante    hoe is je band met je tante? met kleingeld kan men veel doen .. en ik hoop echt dat de droom niet anders is dan dat je vriend niet omkoop baar is. SER ing srefi. omdat hij het weggooit. iedereen is dol op geld. iedereen wilt geld. maar niet altijd neem je geld. en als iemand jou iets geeft wat niet goed is nooit nemen hoe mooi het ook is. zelfde met eten. eet niet zomaar.

ik zeg hier niet dat jou tante slecht is. maar misschien heb jij een beter maatje die niet omkoop baar is.

maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet.

*

Bitawiri

« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2018, 09:42 »
Dankjewel voor jou reactie mijn tante is geen makkelijke vrouw in de familie en ze gunt niemand ze staat dus heel bekend over haar gedrag niemand zit langer dan 10 min met haar te kletsen zelf haar eigen kinderen  niet .
*

Tajerblad

« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2018, 12:27 »
Dankjewel voor jou reactie mijn tante is geen makkelijke vrouw in de familie en ze gunt niemand ze staat dus heel bekend over haar gedrag niemand zit langer dan 10 min met haar te kletsen zelf haar eigen kinderen  niet .
dan moet je voorzichtig zijn met zo een tante. wie weet wat ze niet geprobeerd heeft met je vriend!!!

Gerelateerde onderwerpen

xx
konfo's geven aan dat ik een slecht middel heb,maar mag het niet weggooien

Gestart door culturuboi

0 reactie(s)
741 x bekeken
Laatste bericht
18 december 2014, 19:25
door culturuboi