Mijn vriendin die van gedaante verwisselt | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mijn vriendin die van gedaante verwisselt

• 4 reactie(s)
  • 2113 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 2113 x bekeken
*

Offline Caramel

• **
  • 31
  • Alles heeft liefde nodig
    • Bekijk profiel
Mijn vriendin die van gedaante verwisselt
« Gepost op: 17 juli 2013, 01:06 »
Lieve CCers,

Afgelopen nacht heb ik het volgende gedroomd:

Ik was met een goede vriendin van me S. Maar S. zag er helemaal niet uit als zichzelf.  Zij was een man met lange dreads die zijn haren bij elkaar bond.
Ik snapte er niets van. Hij had een baardje en zag er door gezichtsbeharing slordig uit. Ik vroeg aan mijn vriendin: wat is er met je gebeurd? Waarom zie je er zo uit? En hoezo heb je een baard??
De man gaf niet echt antwoord en ik stelde voor om de baard weg te laten halen. Ook hierop kreeg ik geen reactie. Het leek alsof ik de enige was die in de gaten had dat mijn vriendin was veranderd in een man met dreads. Ik werd verdrietig en begon te huilen. Ik bleef doorvragen en de man bleef erbij dat hij mijn vriendin was. Ik snapte het niet, want ik vertelde hem dat ik mijn vriendin S en hem tegelijk een keer had gezien. En dat zij daarom niet 1 en dezelfde persoon konden zijn.

In paniek wilde ik iemand erbij halen.  Ik liep achter een muur om op zoek te gaan naar mijn neef en toen ik terug kwam was de man met de dreads veranderd in een vrouw. Samen met haar was er nog een stel: een Nederlanse, onverzorgde man (ook met een baardje) en een creoolse vrouw, die een aantal kiezen miste. Ik begon te schreeuwen dat zij dit gedaan hadden. Schreeuwde iets met wisi en er knapte iets in mij. Ik heb de vrouw vervolgens helemaal in elkaar geslagen en ik kon gewoon niet meer ophouden.

Ik droomde dat ik wakker werd en de droom uitlegde aan een andere vriendin van me. Zij vroeg aan me: maar heb je niet gevraagd of het winti kan zijn?

(Ik vraag me trouwens af; is het mogelijk dat je je beschermers in een droom kwaad kan doen door bv met ze te vechten?)

Ik kan me nog vaag herinneren dat ik dezelfde nacht eveneens heb gedroomd dat ik de baard van mijn jeugdliefde scheerde. Hij zag er ook onverzorgd uit.

ik heb eveneens gedroomd over een duif en een olifant die slecht verzorgd werd en gevangen werd genomen door iemand die niet zuiver was. Volgens mij heb ik de olifant bevrijd waarna de olifant de man zijn huis verwoestte.

ik hoop dat ik de droom enigszins duidelijk op heb geschreven.
wie kan/wilt mij verheldering geven?

Brasa C. :love:

Advertentie
Advertentie

*

Prodo misie

Re: Mijn vriendin die van gedaante verwisselt
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2013, 11:27 »
Odi C,

Ik weet niet of dit je begeleider is. Iemand kan het gedaante van een je begeleiders zodanig aannemen, om jou op het verkeerde spoor te zetten. Je moet echt een goede kenner van je bigisma om dit te ontdekken. Op het moment dat je droom dat iemands gezicht veranderd betekent gewoon degene is niet zuiver naar jou toe, ze speelt met je gevoelens. Ook voor jou geldt, wees voorzichtig wat je aan vrienden of vriendinnen verteld.

Het laatste stuk van de droom is duidelijk, dit heeft geen verdere uitleg nodig.

Bless,
Pm
*

Offline Caramel

• **
  • 31
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2013, 13:10 »
Odi Prodo :love:

Dank je wel voor je uitleg! Zelf heb ik niet het idee dat het begeleiders van mij zijn.
maar de vraag die ik had was meer in het algemeen bedoeld.  Is het mogelijk in je droom een gevecht aan te gaan met begeleiders?

Een paar dingen zijn mij nog niet duidelijk. Ik vraag me af wat het scheren van iemand (s baard) betekent, aangezien het meerdere keren in mijn droom terug kwam.

ook is het laatste deel van mijn droom mij nog niet helemaal duidelijk.

brasa Caramel
*

Prodo misie

« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2013, 07:26 »
Odi Prodo :love:

Dank je wel voor je uitleg! Zelf heb ik niet het idee dat het begeleiders van mij zijn.
maar de vraag die ik had was meer in het algemeen bedoeld.  Is het mogelijk in je droom een gevecht aan te gaan met begeleiders?

Een paar dingen zijn mij nog niet duidelijk. Ik vraag me af wat het scheren van iemand (s baard) betekent, aangezien het meerdere keren in mijn droom terug kwam.

ook is het laatste deel van mijn droom mij nog niet helemaal duidelijk.

brasa Caramel

Odi C,

Zoals ik al eerder had aangegeven je werd op een dwaalspoor gezet. Je begeleiders gaan niet  met je vechten, tenzij je eea test moet ondergaan.

Scheren kan je zien als het verliezen van een bepaalde kracht mbv zwarte magie of het vervangen van het oude, zodat nieuwe haren( lees: nwe fase) kunnen groeien. Je jeugdliefde  is in dit geval een begeleider die zich zo openbaart., dus in dit jouw geval is het de 2e.

Voor de duif en olifant verwijs ik je naar www. grotebeer.net Daar kan je veel terugvinden over dieren en andere droomsymbolen. Maak ook gebruik van het archief van cc.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

bless,
PM
*

Offline Caramel

• **
  • 31
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2013, 23:28 »
Hi Prodo Misi,

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg :smile:
Ik kende de site van grotebeer nog niet, maar ik zie dat er tal van droomsymbolen op staan, waarmee ik zeker verder op onderzoek kan gaan.
J hebt me zeker verder geholpen met deze.
Bless you

:love: C.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
komt je winti die je boodschappen brengt altijd in de gedaante van familie?

Gestart door meljo

1 reactie(s)
1301 x bekeken
Laatste bericht
08 april 2009, 09:36
door Kopro
xx
Cobra die ook van gedaante verandert in mens maar dan geestelijk

Gestart door RahanaN

4 reactie(s)
3650 x bekeken
Laatste bericht