Mijn schoonmoeder lag naast mij en ik kon niet opstaan - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mijn schoonmoeder lag naast mij en ik kon niet opstaan

• 2 reactie(s)
  • 1250 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1250 x bekeken
*

dorien

Mijn schoonmoeder lag naast mij en ik kon niet opstaan
« Gepost op: 27 oktober 2010, 16:02 »
Beste Obiaman,
Wie kan mij helpen met de betekenis van deze dromen. Vannacht droomde ik dat mijn schoonmoeder naast mij lag ipv van mijn man. Ik werd wakker en kon niet opstaan en wat ik haar ook vroeg ze reageerde niet. Ik heb toen een dame geroepen en zij is toen met een fles drma gekomen en ik heb het gebruikt en kon toen weer alles normaal doen.

Later droom ik dat ik door 2 mannen gebaad ben in het ouderlijk huis in su, niemand mocht het weten, maar toen ze bezig waren mij te baden zagen de buren dat. Mij  broer kwam ook thuis en zag die mannen, dus zal wel begrepen hebben dat ik door die man gebaad ben, want zij waren alles wat ze gebruikt hebben aan het opruimen.

Voor mijn gevoel is het geen goede droom, graag jullie reactie.

Advertentie
Advertentie

*

baya

Re: Mijn schoonmoeder lag naast mij en ik kon niet opstaan
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2010, 04:42 »
ik kan het proberen en als iemand wilt aanvullen graag.
Het lijkt op iets van een kabra en of yorka droom 1 en dat die bigi sma het voor je heeft recht getrokken respect voor dat.

En droom 2 lijkt mij als je iets doet op culturu gedeelte praat er niet met een ieder over.
Je zal zelf wel doorkrijgen met wie en wie niet je het kan bespreken odi odi
*

dorien

Re: Mijn schoonmoeder lag naast mij en ik kon niet opstaan
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2010, 18:30 »
Beste Baja,

U heeft het over een kabra of yorka, maar moet ik mij dan zorgen maken over die
kabra en yorka, maar een kabra kan een overleden famalielid zijn en die yorka dan?
Kunt u mij dat nog uitleggen?
Vandaag droom ik weer met die schoonmoeder dat ze de slaapkamer van mijn man aan het
schoonvegen was.
Ik heb het gevoel dat die schoonmoeder negatief bezig is met mij.
Hartstikke bedankt voor uw reactie.
Gr, Doerien