Mijn ex zwageres vertelde me: | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mijn ex zwageres vertelde me:

• 2 reactie(s)
  • 75 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 75 x bekeken
*

Safri fasi

Mijn ex zwageres vertelde me:
« Gepost op: 05 januari 2019, 20:03 »
Goedenavond iedereen wie kan mij uitleggen wat deze droom betekend .Ik droomde over mijn ex schoonfamilies dat ik op bezoek was na jaren . Ze waren blij me te zien  mij ex  was erook bij .Mijn ex zwageres liep naar me toe en nam me mee naar een andere ruimte waar niemand was en gaf me geld ik wilde het niet nemen en ze zei dit is voor jou  en zei daarna tegen mij dat ik geen kinderen met me huidige man zal krijgen ik was stil en werd van de schrik wakker.Alvast bedankt als jullie mij hiermee kunnen helpen groetjes van Safri fasi

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Mijn ex zwageres vertelde me:
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2019, 21:25 »
Goedenavond iedereen wie kan mij uitleggen wat deze droom betekend .Ik droomde over mijn ex schoonfamilies dat ik op bezoek was na jaren . Ze waren blij me te zien  mij ex  was erook bij .Mijn ex zwageres liep naar me toe en nam me mee naar een andere ruimte waar niemand was en gaf me geld ik wilde het niet nemen en ze zei dit is voor jou  en zei daarna tegen mij dat ik geen kinderen met me huidige man zal krijgen ik was stil en werd van de schrik wakker.Alvast bedankt als jullie mij hiermee kunnen helpen groetjes van Safri fasi
je hebt een vriend . maar wie o wie gunt jou geen heerlijk leven.  laat je niet omkopen. dus je bent niet te koop.  Dit is puur misgunnen. je droomt duidelijk dat ze blij zijn met je ..maar daarnaast heeft die ex schoonzus het voor jou. je weet dus dat sma pai tap yu ning.. beschermd dat wat je hebt en laat men niet de kans krijgen jou te beperken in jou geluk . duidelijk de  schone droom en doe je huiswerk  .. dat niets en niemand stenen op je plaats. dus regel je huis je sking..

succes
*

Safri fasi

Re: Mijn ex zwageres vertelde me:
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2019, 04:13 »
Dankjewel voor jou reactie.Ik wens jou een gezegend 2019 toe.