Mijn ex en mijn overleden oma; 2 dikke maatjes??? - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mijn ex en mijn overleden oma; 2 dikke maatjes???

• 0 reactie(s)
  • 1755 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 1755 x bekeken
*

happygirl

Mijn ex en mijn overleden oma; 2 dikke maatjes???
« Gepost op: 21 juli 2009, 23:49 »
Odi iedereen,

vanochtend heb ik weer 2 dromen achter elkaar gehad die mij wakker deed schrikken...

Droom 1
Ik droomde dat iemand achter mij aan zat. Die persoon had een zwarte jas aan maar aan zijn shilouette kon ik zien dat het
een man was. Waar ik ook naartoe liep, hoe hard ik ook rende, waar ik mij ook verstopte hij dook weer voor mij neus op.
Op een gegeven moment bleef ik toch maar staan want ik kon toch niet vluchten. Die man kwam toen dichterbij maar het rare was dat hij met zijn rug tegenover mij kwam staan tot 2 keer aantoe. Ik kon zijn gezicht dus niet zien. Echter werd ik
wel heel erg bang en schrok wakker.... De rest van de nacht heb ik met een lampje aan geslapen...  :erf:

Droom 2
Mijn overleden Oma, mijn ex en ik zaten samen in de woonkamer. Mijn oma zat voluit en gezellig te praten (wat ik trouwens niet kon horen; ik zag alleen haar mond bewegen) echter blijkbaar mijn ex wel want hij knikte van tijd tot tijd  en/of lachte om wat zij vertelde. Het was duidelijk dat ze elkaar mochten en begrepen (beide hebben elkaar in het echte leven nooit leren kennen). Naar mij toe was mijn ex echter koud en afstandelijk (wij hebben die avond daarvoor ruzie gekregen) en op elke poging op toenadering reageerde hij niet. Toen hij zijn benen over elkaar sloeg kon ik onder zijn schoenzool kijken en zag ik dat er iets op geschreven stond wat ik echter niet in de snelligheid kon lezen. Toen mijn oma vervolgens riching keuken vertrok liep ik haar achteraan om te vragen wat ik nu moet doen. Maar alles wat uit mijn mond kwam was grof gemalen kunststof of glasstukjes... Tegen die tijd dat ik alles uitgespugt had om mij vraag te stellen was ze vertrokken en werd ik wakker?!?!

Wie weet de betekenis van deze dromen??

Alvast bedankt,

Happygirl  :love:

Advertentie
Advertentie