Mens-Slangen lichaam | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mens-Slangen lichaam

• 1 reactie(s)
  • 108 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 108 x bekeken
*

Celsius

Mens-Slangen lichaam
« Gepost op: 30 december 2018, 02:56 »
Ik kreeg een visioen waarbij mijn vriendin op haar schoolterrein was. Ze is namelijk leerkracht. Zij alleen en niemand anders. Ik keek op vanuit mijn lig positie en zag haar eerst zwevend zonder onderlichaam. Zonder benen. Naarmate ze hoger op steeg vanuit het  midden van het schoolerf zag ik haar helemaal van boven tot haar buik mens en vanaf onder haar buik tot aan de voeten toe was alles gevormd door een heleboel groen zwarte slangen. Wat kan dit voor een boodschap zijn. Daarna werd ik wakker.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Mens-Slangen lichaam
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2018, 05:21 »
Ik kreeg een visioen waarbij mijn vriendin op haar schoolterrein was. Ze is namelijk leerkracht. Zij alleen en niemand anders. Ik keek op vanuit mijn lig positie en zag haar eerst zwevend zonder onderlichaam. Zonder benen. Naarmate ze hoger op steeg vanuit het  midden van het schoolerf zag ik haar helemaal van boven tot haar buik mens en vanaf onder haar buik tot aan de voeten toe was alles gevormd door een heleboel groen zwarte slangen. Wat kan dit voor een boodschap zijn. Daarna werd ik wakker.
ze is leerkracht op die school.zij alleen. op het schoolterrein.  sa e tja ing wakka.   stel je had haar haar gezien half mens en half vis,dan weet je. o dat is watra mama. een visioen heeft vele vormen maar is iets in jou die jou dat toont wat jou iets over haar verteld . ze is je vriendin   kijk der school... maar kijk ook  niet zomaar loopt ze ook daar op die school. kijk wat haar brengt.optilt.of hoe jij het bekijkt.  maar is niet zomaar loopt ze daar rond.  en hoe ze het doet of heeft gedaan dat ze der baan daar heeft.  ze weet wat ze op het erf van de school  of school meemaakt.  en jij hebt kunnen zien wat er gebeurt.  vul het maar in  in haar levensstijl.  en daaraan vast gekoppeld zou ze iets op het school erf kunnen doen want ook op het school erf sma e ...Beert men dingen voor je om je kapot te maken. of dat ze haar werk verliest ofzo.  maar ze loopt niet alleen en is wat ze zelf doet om daar rond te kunnen blijven lopen.tangi na papa winti..

Gerelateerde onderwerpen

xx
Je ziet de mens je kent de mens, ken je daadwerkelijk de mens

Gestart door Josefina

0 reactie(s)
1205 x bekeken
Laatste bericht
26 oktober 2016, 18:01
door Josefina
xx
Slangen en kleine slangen help aub.

Gestart door Sharmayne