Men wilt me vermoorden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Men wilt me vermoorden

• 1 reactie(s)
  • 60 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 60 x bekeken
Men wilt me vermoorden
« Gepost op: 13 november 2018, 23:52 »
Droom1:  5 jaar geleden was ik aan het rennen voor mijn leven voor losgeslagen bavianen die mij wilden vermoorden.
Ik kon ontsnappen door te verstoppen onder een bed

Droom 2: 4 jaar geleden ik kreeg ineens de doodstraf opgelegd ik snapte er niks van ik moest voorkomen.
Mijn moeder was bereid mij te brengen voor de dodelijke injectie.
Ze wilden me dood hebben. Ik was ontsnapt en verhuisd naar belgie dit was een eng gevoel helemaal alleen ik durfde niemand te zeggen waar ik was dit was mijn lot.

Droom 3: 3 jaar geleden een witte man bleef mii aanvallen en overal volgen hij wou me echt dood hebben ik wist me geen raad en ik kon bijna niet winnen. Elke beweging van mij werd vertraagd.
Uiteindelijk gewonnen door heb ik stukken te bijten en iit te spugen en alles wat ik van hem had gekauwd en gespuugd te begraven.

Droom 4: dit jaar een witte vrouw lachend valt ze me aan en lijkt onbreekbaar in deze droom voor het eerst echt pijn ervaren.
Ze trapte me vreselijk agressief met messen alles IK HEB DIT ECHT GEVOELD ik rende naar een winkelcentrum.
Schreeuwde om hulp maar toen ik zag dag iedereen me voor gek verklaarde terwijl ze naast me stond realiseerde ik me
Dat niemand haar kon zien. Ze trapte me vervolgens een paar etages naar beneden zo veel pijn nou uiteindelijk lag ze op bed en bleef ik haat steken (screeuwend) en zag dat ze na elke verwonding bij kwam ik koos er dus voor haar hoofd af te snijden.
Let wel deze droom was zo realistisch het afzagen van het hoofd en stoppen in een last en nog bang zijn dat ze terug kwam
Op dat moment werd ik wakler gemaakt omdat ik”druk sliep”

Wat is dit toch

Advertentie
Advertentie

Re: Men wilt me vermoorden
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2018, 00:00 »
Niet te vergeten dat ik na de laatste droom wakker werd met bloedvlekken van kussen tot teen

Gerelateerde onderwerpen

xx
Boze geest wilt President Bouterse vermoorden

Gestart door Fani

0 reactie(s)
895 x bekeken
Laatste bericht
26 juni 2013, 18:48
door Fani
xx
3x mijn schoonbroer vermoorden

Gestart door jay-velino