Mattenklopper | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mattenklopper

• 1 reactie(s)
  • 39 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 39 x bekeken
*

Friend

Mattenklopper
« Gepost op: 15 mei 2019, 15:19 »
Goedendag ,
Ik droomde dat me vriend een ring droeg maar het was bedekt , toen ik dichter bij kwam zag ik dat het een matteklopper was met blauw draad erover, (ik weet niet meer of het door mij kwam ) maar ineens liet het draad steeds meer los en de mattenklopper veranderde ineens in een ring wat ik zelf draag !

Weet iemand wat dit inhoud ?

Dank

Advertentie
Advertentie

*

Ebeline

Re: Mattenklopper
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2019, 18:50 »
Goedendag ,
Ik droomde dat me vriend een ring droeg maar het was bedekt , toen ik dichter bij kwam zag ik dat het een matteklopper was met blauw draad erover, (ik weet niet meer of het door mij kwam ) maar ineens liet het draad steeds meer los en de mattenklopper veranderde ineens in een ring wat ik zelf draag !

Weet iemand wat dit inhoud ?

Dank

Er zijn positieve veranderingen op komst. Je gaat een nieuwe vreugdevolle fase tegemoet.Trek je niks aan van de kritiek van anderen. Doe je ding. Je bent zuiver en goed bezig. Het is niet nodig om je aan te passen. Hou je doel voor ogen en ga ervoor. In het verleden zat je misschien op het verkeerde spoor maar je bent nu op je juiste bestemming. Dit is een positief bericht. Waarschijnlijk is er een baby op komst of raak je  zwanger of zo In ieder geval zal er er een bekroning plaatsvinden op liefdesvlak met je vriend.