Maden en zwarte wormen/bloedzuigers | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Maden en zwarte wormen/bloedzuigers

• 3 reactie(s)
  • 4213 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 4213 x bekeken
*

Dar

Maden en zwarte wormen/bloedzuigers
« Gepost op: 04 november 2010, 20:20 »

Wat zou dit kunnen betekenen?

Het was een smerige droom, was eerst met mijn manager, en ze was iets aan het uitleggen over vissen. In de tussentijd waren er dus allemaal maden over me aan het kruipen (meer mijn benen) en ik probeerde ze uit mijn legging te schudden, maar er kwamen steeds meer bij.

Later was ik in een badkamer, en was ze toen aan het wegwassen. Voelde me ineens vol en dacht dan zullen ze ook wel aan de onderkant zitten, ik drukte toen en er kwamen toen lange zwarte wormen uit, die ik eruit trok en probeerde weg te wassen, ze leken een beetje op bloedzuigers maar dan lang.

Ik werd erg vervelend wakker, maar dat is niet meer dan logisch  :beurk:. Zou iemand me kunnen helpen met deze droom?

Grt Dar.

Advertentie
Advertentie

*

Peugot 307

Re: Maden en zwarte wormen/bloedzuigers
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2010, 21:12 »
Dag Dar,

Dit lijkt op en droom waarin je aan het begin staat van een nieuwe fase in je leven.
Het bij worden gestaan door je manager die iets uitlegt over vissen staat hoogstwaarschijnlijk voor de groei en tranformatie die je gaat meemaken.

Maden die over je heenlopen is de irritatie over iets wat je al had weggestopt, je wast het uiteindelijk weg.
Ook druk je grote zwarte bloedzuigers uit, letterlijk genomen zijn dat parasieten, dit staat voor het stuk"dat je misbruikt werd door je omgeving " iets of iemand die diep tot jou was/is doorgedrongen zegt mijn gevoel.

Geen vrees, want als het goed is heb je de banden verbroken met dat soort figuren, of mischien gaat dat nog gebeuren op korte termijn.
Daarna kan je aan jezelf werken, en de dingen bereiken die binnen handbereik liggen, uiterraard zal je wel op je hoede moeten blijven, omdat parasieten zich niet zomaar laten afschepen, maar geef niet op,en wees niet bang.
Er staan jou een paar mooie dingen te wachten.

Gr,Peugot
*

Dya-Dya

« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2010, 01:04 »
vissen staan voor voorspoed in je leven
maar voordat je voorspoed zal krijgen, moet je jezelf reinigen en je omgeving.
anders loop je door het leven met een blok aan je been.

(wordt tijd voor jezelf te kiezen)

groetjes,

dya-dya
*

Dar

« Reactie #3 Gepost op: 05 november 2010, 07:20 »
Goedemorgen,

Bedankt voor jullie mooie en goede uitleg  :great:.

Klopt helemaal met wat er speelde/speelt, maar ik snapte de droom niet.

Fijne dag,

Grt, Dar.