Liefde, busreis ,gevangenis ?! ??? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Liefde, busreis ,gevangenis ?! ???

• 1 reactie(s)
  • 63 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 63 x bekeken
Liefde, busreis ,gevangenis ?! ???
« Gepost op: 10 november 2018, 11:05 »
Ik was met een mijn scharrel we hadden afgesproken om een massage te nemen. Na dat was gebeurt namen we de bus Naar een plek waar mensen van mij waren mijn nichten en vrienden kennissen.

Mijn nicht had iedereen bij elkaar geroepen omdat zij prijzen zou uitreiken. Dus mijn nicht gaf mij een lijst met alleen maar namen zij zouden namen opnoemen en ik moest de mensen afstrepen die gewonnen hadden .

Voordat ik kon Afstrepen wekker plaatje nat en vervaagde al die namen.
 Op een of andere manier was de avond voorbij en zat ik in de gevangenis maar niet in mijn cel (leek op mijn werkplek )
Ik moest eten voorbereiden voor de volgende ochtend zodat als mijn collega’s aankwamen ze gelijk konden beginnen met eten.

Ps: ik zat vast met mijn eerste vriend ooit
En mijn neefje kon alles voor me brengen van buiten af als ik het nodig had

Iemand die weet wat dit betekend ?

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Liefde, busreis ,gevangenis ?! ???
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2018, 06:22 »
Ik was met een mijn scharrel we hadden afgesproken om een massage te nemen. Na dat was gebeurt namen we de bus Naar een plek waar mensen van mij waren mijn nichten en vrienden kennissen.

Mijn nicht had iedereen bij elkaar geroepen omdat zij prijzen zou uitreiken. Dus mijn nicht gaf mij een lijst met alleen maar namen zij zouden namen opnoemen en ik moest de mensen afstrepen die gewonnen hadden .

Voordat ik kon Afstrepen wekker plaatje nat en vervaagde al die namen.
 Op een of andere manier was de avond voorbij en zat ik in de gevangenis maar niet in mijn cel (leek op mijn werkplek )
Ik moest eten voorbereiden voor de volgende ochtend zodat als mijn collega’s aankwamen ze gelijk konden beginnen met eten.

Ps: ik zat vast met mijn eerste vriend ooit
En mijn neefje kon alles voor me brengen van buiten af als ik het nodig had

Iemand die weet wat dit betekend ?
zat je vast in je droom of in het echte leven ? vast zitten in een droom is sowieso iets waaraan gewerkt moet worden zodat wat je ook gedaan mag hebben in het leven ook jij weer je vrijheid tegemoet moet zien.  ieder mens kan een fout maken. omdat je samen met je ex vast zit en er naar je om word gekeken geeft aan dat er hulp is van buiten uit...en jij nu niet vergeten bent wie jou hielp. het afstrepen. vergeet niet... vergeet je echte vrienden niet..en als je scharrelt .. wees gelukkig maar maak geen fout..want wat je ook doet doe je om gelukkig te zijn maar het mag niet je straf zijn..of   Worden... vergeet niet...is een droom met een vinger van vergeet niet...of denkt erom....

Gerelateerde onderwerpen

a01
gevangenis

Gestart door BENIA

2 reactie(s)
1055 x bekeken
Laatste bericht
30 december 2010, 14:40
door BENIA
xx
Ik zat in de gevangenis

Gestart door MXX