Lichtkleurige baby met een dikke zwarte been, dromen over centen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Lichtkleurige baby met een dikke zwarte been, dromen over centen

• 9 reactie(s)
  • 4399 x bekeken
  • 9 reactie(s)
  • 4399 x bekeken
*

Offline unknown

• *
  • 13
  • Burn bad minded
    • Bekijk profiel
Lichtkleurige baby met een dikke zwarte been, dromen over centen
« Gepost op: 24 september 2010, 17:41 »
Ik droom al een paar dagen over snoep en zoetigheid, en kinderen en tot nu toe heb ik me nooit ongemakkelijk gevoeld tijdens mijn dromen. Ik snap er helemaal niks van maar mijn geloof in god en mijn bigisma,s is zo groot dat er geen vrees in mij zit, helaas is het voor mij niet weggelegd om de ouderen van de familie vragen te stellen en mijn dromen aan ze voor te leggen, uit ervaring weet ik dat ik mezelf in de gevarenzone zou plaatsen door mijn geheimen bloot te geven aan mijn familie.

Grangtangie voor dromen topic, en de mensen die zo goed als ze maar kunnen de dromen ontcijferen.

Een paar dagen terug droomde ik ergens was waar er een bed aanwezig was met een hele zachte dekbed, behalve mezelf en de vriend van mijn moeder met wie ik niet praat waren er ook 2 baby,s aanwezig op een gegeven momont ging ik weg en toen zag ik dat de baby,s van mij waren het was een 2ling.
2 normale uitziende baby waar ik blij mee was, ze waren 2 lichtkleurige baby,s maar mijn ogen dwaalde af naar beneden bij 1 van ze en toen zag ik dat de baby een donkere been had vanaf onder de knie tot aan de voet aan toe , ik zei toen tegen de baby maak je niet druk dat wordt je kleur, en mijn vinger raakte het perongeluk aan en toen zag ik dat de zwarte onderbeen ineens dik was geworden alsof de baby een laars van mensen huid aan had, het voelde heel zacht aan (het gevoel is nog steeds aanwezig in mijn vingers ) en toen schrok ik wel even van de dikke onderbeen, ik kreeg het gevoel dat dat er niet bij hoorde en toen werd ik wakker.

Vannacht droomde ik dat ik in een snoepwinkel was het was ongeveer een uur of zes de winkel was bezig te sluiten, al het gekleurde snoep was al afgedekt met een zwarte kleedtjes, maar ik ging niet naar binnen om gekleurde snoep te kopen, ik ging naar binnen om drop te kopen en die zag ik wel.
In gedachten had ik om voor 4,50 euro drop te kopen maar ik kocht voor 2,50 toen ik wou betalen had ik percies 2,50 in mijn hand ik was bezig om het te tellen zodat ik zeker was dat ik ook echt 2,50 aan de verkoper gaf dat trouwens een afrikaanse jongeman was.
Er waren nog een paar afrikanen in de winkel en het waren allemaal personeel van de snoep winkel.
Dus toen ik bezig was het geld te tellen zag ik 2 losse euro centen op de grond en 1 op de toonbank en in mijn hand miste ik 30 euro cent 3 dubbeltjes ik glimlachte inmezelf en zei toen tegen oh na so oeng wang foer mi monie en schoof die andere cent ook laat het vallen op de grond waar die 2 andere centjes ook al lagen en toen dacht ik als jullie denken dat ik het ga oppakken om bij te passen tot dat ik weer 2,50 heb kunnen jullie het vergeten en toen betaalde ik die man 2,50 van mijn eigen geld en ging toen weg met mijn drop.

Ik snap er helemaal niks van de meeste dromen die ik krijg en omdat ik niemand heb om het aan te vragen doe ik het met mijn gevoel en een dromen boek dat meestal wel helpt bij het ontcijferen.
Maar deze droom zou ik graag de betekenis ervan willen weten omdat ik het niet zelf kant ontcijferen en de reden waarom ik het op DT vraagt is omdat mijn dochtertje van 6 vandaag om half6 wakker werd dat ze een nachtmerrie had dr vader en ik waren in een huis en toen heeft een man ons naar buiten gebracht want er vielen allemaal stenen op die mensen in het huis, maar niet op mij en haar vader en die man die ons naar buiten bracht.
Ze was er zelf niet bij maar ze zag wel alles........... En toen ze zag dat dr vader en ik ongedeert waren was ze heel blij maar het was wel een enge droom.....

Ik hoop dat Obiaman of iemand anders het voor mij kan oncijferen en mij kan uitleggen wat het betekend, alle respect naar jullie die de onwetende helpen inzicht in hun dromen te krijgen

Yah bless,
 Unknown

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1135
    • Bekijk profiel
Re: Lichtkleurige baby met een dikke zwarte been, dromen over centen
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2010, 09:21 »
Odi unknown,

Je droomt al vaker over snoep, kinderen kleingeld dat .
Je voelt je er niet ongemakkelijk bij. Dat zijn belangrijke aankopingspunten .

Goed dat jij je niet ongemakkelijk voelt, maar is toch een punt te weten dat we met simpelweg met onze kleine vrienden Bakroe te maken hebben.

Soms kunnen mensen dingens meemaken, maar niet weten waarom.
Je krijgt een droom dat iets 2 kanten kan op gaan.

Jekan het of ontzettend goed krijgen, of je kan (geld) goedoe verliezen om toch je aandacht te vragen.
Je droom geeft aan dat er een bakroe is die aangeeft, dat die er bestaat.
Om te beginnen te zeggen een bakroe hoeft niet altijd slecht te zijn omdat vaak gedacht wordt dat ze alleen maar slecht doen wat niet zo hoeft te zijn. in mijn weten doen ze ook heel veel goeds.

Maar goed. zoals je zegt je raakte het aan en je hebt nog steeds het gevoel. je merkt dat dromen en werkelijkheid soms heel dichtbij kunnen zijn waardoor je een markie(erkeningspunt) dat wat je gedroomd hebt waar is. kennis making met deze kleinkinderen is dat ze van snoep houden. 

Ik weet niet als je ooit gezien hebt in Suriname dat sommige mensen snoepgoed rondom het huis zette.
de verpakking van de snoepgoed open, kan je met pimba draaien en op het erf gooien.
vaak sprenkelen ze orgade, malasse water, gewoon water suiker water ,bier enz rondom hun huis. en wat vergeet men dan weer, ja snoep. snoep vergeet men heel vaak te zetten.

Je zag dat al het andere snoep al afgedekt was, Gekleurde snoep. je kwam binnen het was al sluitingstijd. hier kon je alleen nog maar drop kopen en vervolgens verloor je wat zetten en was duidelijk dat je dan geld verloor(wetende)

hier ga je het omdraaien, hoe geen geld meer verliezen. niet meer laat zijn(sluitingstijd) op tijd je ding doen. geen drop alleen kopen. indien je snoep koopt dat je echt verschillend koopt waardoor een ieder krijgt waar ze van houden dan dat jij alleen eet waar jij als mens van houd. dan zal je niet verliezen maar verdubbelen.

Dus wat je in de droom ziet is erkenning dat het er is, vraagt niet veel, je geeft aan dat het wel goed zal komen met het been,...je vinger maakt contact. het kopen van snoepgoed.

Geen enge droom, meer een aandachtsdroom dat alles goed kan komen, maar dat ook deze bakroe er is.

Odi nanga brasa,Obiaman.

*

Offline unknown

• *
  • 13
  • Burn bad minded
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2010, 17:34 »
Heel erg bedankt Obiaman voor uw reactie, ik heb heel erg veel aan uw uitleg en ik weet nu wat ik moet doen.
Ik zal er zeker aandacht aan schenken.

Odie nanga brasa, lespekie gie ding bigiwang.
Blijven jullie doen wat jullie doen, het help ons als kleintjes aardig op weg.
yahyah bless.
Unknown :heart:
*

Hennesy

« Reactie #3 Gepost op: 09 oktober 2010, 10:39 »
Beste unknown ,

Zoals obiaman al aangeeft kan je idd 2 kanten op ,maar jijzelf kiest de kant van je bigisma want je kiest ervoor om drop te kopen i.p.v snoep.
In mijn optiek is een bakru altyd negatieve energie omdat in mijn ervaring het moment dat je de bakru telt/aanbid jij jou eigen bigisma vervuilt.

Groetjes ,Hennesy
*

willy1968

« Reactie #4 Gepost op: 09 oktober 2010, 11:26 »
Hoi,
Ik denk ook dat een bakru negatief is.
Ik zou goed wikken en wegen voordat ik wat voor een bakru zou doen
Willy
Advertentie
Advertentie

*

Hankra

« Reactie #5 Gepost op: 09 oktober 2010, 12:05 »
Odi,

Veel mensen zijn inderdaad bang voor een bakru.
maar ze weten niet dat je goede en slechte hebt.
gemaakte kartiki bakru is slecht.
vroeger hadden mensen geen geld dan deden ze alles om aan geld te komen en dan kochten ze een bakru om rijk te worden en dat is dus fout.

Maar zoals je een aisa hebt en deze lekkers brengt.
zo heb je ook de goede bakru die je snoep geeft.

als een aisa je iets vraagt dan doe je het
maar als een bakru iets vraagt dan is men vaak bang wat niet hoeft
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 oktober 2010, 12:37 »
Hoi allemaal,

De meningen over bakru zijn verdeeld.Ik denk dat een ieder voor zichzelf kan bepalen of een bakru goed is of slecht.
Uit eigen ervaring,weet ik dat er goede en slechte zijn.Maar ook de slechte kan goed gezet worden.

Mijn lichtkleurige dame,beschermt mij en vecht met me mee als ik weer tegenover mijn vijand komt te staan.
Haar opdracht was echter om mij te doden,maar de reden daartoe zag zij niet en bleef mij beschermen tegen haar opdrachtgever.

Deze dame komt me boodschappen brengen die tot nu toe allemaal kloppen.En ze vecht als een leeuwin.

Ik heb me ook jaren laten wijs maken dat de bakru alleen slecht kan doen,maar mijn ervaring heeft mij echter anders geleerd.

De slechte kant van een bakru is de mens zelf.Daarmee bedoel ik de opdracht die de bakru meekrijgt.
Als de bakru in opdracht van de mens werkt,wie is er dan slecht? De bakru of de mens?

*

Offline Boogschutter

• 1336
  • mi na wang bigi oema na mi oso sa mi wani mi ka do
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 oktober 2010, 12:42 »
Hoi allemaal,

De meningen over bakru zijn verdeeld.Ik denk dat een ieder voor zichzelf kan bepalen of een bakru goed is of slecht.
Uit eigen ervaring,weet ik dat er goede en slechte zijn.Maar ook de slechte kan goed gezet worden.

Mijn lichtkleurige dame,beschermt mij en vecht met me mee als ik weer tegenover mijn vijand komt te staan.
Haar opdracht was echter om mij te doden,maar de reden daartoe zag zij niet en bleef mij beschermen tegen haar opdrachtgever.

Deze dame komt me boodschappen brengen die tot nu toe allemaal kloppen.En ze vecht als een leeuwin.

Ik heb me ook jaren laten wijs maken dat de bakru alleen slecht kan doen,maar mijn ervaring heeft mij echter anders geleerd.

De slechte kant van een bakru is de mens zelf.Daarmee bedoel ik de opdracht die de bakru meekrijgt.
Als de bakru in opdracht van de mens werkt,wie is er dan slecht? De bakru of de mens?

Odi Beata,

Inderdaad wie is er slecht de bakroe of de mens.
heel mooi verwoord. de mens kan inderdaad slecht zijn want die geeft de opdracht :great:
zo heb je in alles goed en slecht.

goede mensen en slechte mensen.
Goede bakroe en slechte bakroe.

Ik heb ook geleerd dat een ogri een bung kan brengen.

mooi verwoord.

Boogschutter
mi na wan bigi oema in mi oso sa mi wani mi kan doe, hatcheeeee
*

Don uit suriname

« Reactie #8 Gepost op: 24 maart 2017, 12:49 »
Ik droomde over een lictkleurige baby. Het was savonds en er kwamen politis brandweermannen, leden van speciale eenheden anderen met wit officiers hemd en langebruine kakibroek aan, men zocht naar de baby maar men kon het niet vinden. toen stond ik op en nam twee andere heren mee, we bestoten toe op een acter erf van iemand te gaan. Daar was bebos, ik klom toen op de schutting met prikkeldraad en zach toen een licht gekleurde baby, vechten om pikkeldraad waar in die vast zat van zich af te krijgen, ik haalde die weg, en zij aan die anderen dat luku a baby dja tapu a skotu men, ik keek rond en zag dat er schuins waar die baby op de schuting zat er een oud fosteng oso was te midden van het bos, ik zie aan die adere heren, laten we naar voren gaan die baby weg te brengen, daar aangekomen hied ik de baby en men besloot toen via het bos en ook via het erf waar we waren geboort, naar dat huis te gaan. Men omsingelde het huis en probeerde ranen en deuren open te breken, er kwam een bijen geluid en toen kwamen van alle kanten uit dat huis braziliaanse bijen. We beslooten weg tegaan vandaar. Ik wer toen wakker. Wat betekend deze droom, de babij was licht ven kleur en had een witte pamper of luier aan.
*

Don uit suriname

« Reactie #9 Gepost op: 24 maart 2017, 21:22 »
Ik droomde over een lictkleurige baby. Het was savonds en er kwamen politis brandweermannen, leden van speciale eenheden anderen met wit officiers hemd en langebruine kakibroek aan, men zocht naar de baby maar men kon het niet vinden. toen stond ik op en nam twee andere heren mee, we bestoten toe op een acter erf van iemand te gaan. Daar was bebos, ik klom toen op de schutting met prikkeldraad en zach toen een licht gekleurde baby, vechten om pikkeldraad waar in die vast zat van zich af te krijgen, ik haalde die weg, en zij aan die anderen dat luku a baby dja tapu a skotu men, ik keek rond en zag dat er schuins waar die baby op de schuting zat er een oud fosteng oso was te midden van het bos, ik zie aan die adere heren, laten we naar voren gaan die baby weg te brengen, daar aangekomen hied ik de baby en men besloot toen via het bos en ook via het erf waar we waren geboort, naar dat huis te gaan. Men omsingelde het huis en probeerde ranen en deuren open te breken, er kwam een bijen geluid en toen kwamen van alle kanten uit dat huis braziliaanse bijen. We beslooten weg tegaan vandaar. Ik wer toen wakker. Wat betekend deze droom, de babij was licht ven kleur en had een witte pamper of luier aan.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom of een fluoriserende zwarte baby met roze strik op de kruin

Gestart door bald eagle

5 reactie(s)
2709 x bekeken
Laatste bericht
20 juni 2013, 16:41
door Lowrider
xx
3 dromen: droom met een baby,ontslag nemen en een jongen wurgen

Gestart door blacksugard

2 reactie(s)
1838 x bekeken
Laatste bericht
05 april 2013, 16:46
door blacksugard
xx
Bevallen van een grote zwarte baby .

Gestart door ladyfreule

5 reactie(s)
2748 x bekeken
Laatste bericht
13 november 2014, 09:10
door ladyfreule
xx
Droom over een dikke ijzeren ketting met als hanger een kallebas.

Gestart door saka fasie

2 reactie(s)
1483 x bekeken
Laatste bericht
17 april 2009, 10:50
door saka fasie
xx
dromen met overleden fam en zwarte kat

Gestart door blacksugard

1 reactie(s)
1381 x bekeken
Laatste bericht