Koken water | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Koken water

• 1 reactie(s)
  • 98 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 98 x bekeken
Koken water
« Gepost op: 04 oktober 2018, 15:01 »
Odi iedereen,

Ik heb over een dame gedroomd waar ik ooit heel goed mee was. Maar we praten niet meer met elkaar. In mijn droom kwam ze bij me zitten , ze was gekleed in een ouderwetse slaapjapon met haar hoofd gebonden. Ze vertelde mij dat ze in een grote pot (het lijkt op een zwarte heksenketel) moest gaan zitten. Het aparte aan het verhaal was dat het niet om warm water ging maar om kokend heet water. Ze vertelde dat ze bezig was om haar winti's recht te zetten om het maar zo zeggen. En in een kokend hete pot was 1 van de dingen die zij moest ondergaan. In kokend heet water zitten was om te laten zien hoe krachtig 1 van haar winti's is.  Mijn vraag is : Wat betekend dit en heeft het te maken met die dame of met mezelf? Ik vind het heel bijzonder dat ik dit met haar droom, want we praten echt niet meer met elkaar.

Advertentie
Advertentie

*

Basi dinami

Re: Koken water
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 20:38 »
Odi iedereen,

Ik heb over een dame gedroomd waar ik ooit heel goed mee was. Maar we praten niet meer met elkaar. In mijn droom kwam ze bij me zitten , ze was gekleed in een ouderwetse slaapjapon met haar hoofd gebonden. Ze vertelde mij dat ze in een grote pot (het lijkt op een zwarte heksenketel) moest gaan zitten. Het aparte aan het verhaal was dat het niet om warm water ging maar om kokend heet water. Ze vertelde dat ze bezig was om haar winti's recht te zetten om het maar zo zeggen. En in een kokend hete pot was 1 van de dingen die zij moest ondergaan. In kokend heet water zitten was om te laten zien hoe krachtig 1 van haar winti's is.  Mijn vraag is : Wat betekend dit en heeft het te maken met die dame of met mezelf? Ik vind het heel bijzonder dat ik dit met haar droom, want we praten echt niet meer met elkaar.
ben je van plan bepaalde wasi te ondergaan.. dan moet je niet vergeten dat ook jij de pot met bladeren op vuur niet moet vergeten te baden... ook tegen je vijanden.. want wanneer zij hun ding doen  weet je niet.. maar ook jij hebt kennis in huis die jou dit laat zien... wat een ander doet.. maar vergeet jezelf niet.. gaat erom dat je ziet.. goede kans dat je deze bad ooit moet wassen ... soms moet men zien wat een ander doet om niet achter te blijven.. 

Gerelateerde onderwerpen

xx
koken

Gestart door joyce

0 reactie(s)
626 x bekeken
Laatste bericht
10 februari 2014, 16:48
door joyce
xx
kreeft koken

Gestart door evyann